KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Tarczyński Naturalnie w radiu
W tym tygodniu wystartowała kampania radiowa marki Tarczyński, mająca na celu wsparcie trwającej od 5 września kampanii prowadzonej w TV, kanałach video online, digital i kinach. Marka przygotowała nową komunikację ...
2020-10-09 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Havas Media
,
Red8 Advertising
marki:
Tarczyński
Tarczyński Naturalnie w radiu
×
Przysnacki z kampanią i konkursem
Przysnacki (Intersnack Poland) to chrupiące przekąski o polskich smakach, które czerpią z folkowych inspiracji. To również chrupki i prażynki do jedzenia solo i w towarzystwie. - Wystarczy otworzyć paczkę i ...
2020-10-09 Food & drinks
firmy:
Intersnack Poland
,
GoldenSubmarine
marki:
Przysnacki
,
Zenith
Nielsen zbadał rynek produktów roślinnych
Roczna wartość sprzedaży najpopularniejszych produktów wegetariańskich wyniosła w sierpniu już 441 mln PLN - wynika z wyników badań przeprowadzonych przez Nielsen. Firma badawcza wskazała najczęściej kupowane zamienniki produktów odzwierzęcych. Na ...
2020-10-08 Soft drinks
Nielsen zbadał rynek produktów roślinnych
×
Muszynianka przegrała w sporze ze Słowacją
W ramach międzynarodowego arbitrażu odrzucono w środę pozew Muszynianki przeciwko Słowacji z żądaniem odszkodowania w wysokości 170 mln EUR, za uniemożliwienie sprowadzania z jej terytorium wody mineralnej - podaje portal Forsal.pl ...
2020-10-08 Soft drinks
firmy:
Muszynianka
marki:
Muszynianka
Piątnica wraca z kampanią serków homogenizowanych
OSM Piątnica po raz kolejny rozpoczyna kampanię promującą najlepszą przekąskę w ciągu dnia - serki homogenizowane. Wystartowała ona 1 października br. i obejmuje takie kanały jak telewizja, digital oraz social media ...
2020-10-08 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
,
Five Media
,
Plej
,
Starcom
marki:
Piątnica
Netto będzie regularnie kontrolować warzywa i owoce
Flagową kategorią sieci handlowej Netto są warzywa i owoce. Sieć rusza z akcją poświęconą promowaniu świeżości tej kategorii. Co dwie godziny w każdym sklepie warzywa i owoce poddane zostaną kontroli świeżości ...
2020-10-08 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto będzie regularnie kontrolować warzywa i owoce
×
Peppermint promuje loterię marki Łowicz
Agencja Peppermint odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację loterii konsumenckiej dla marki Łowicz (Grupa Maspex). W loterii mogą wziąć udział konsumenci, którzy w okresie od 1 października do 30 listopada ...
2020-10-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Peppermint
marki:
Łowicz
Peppermint promuje loterię marki Łowicz
×
Musztarda Kozaka od Roleski
Gorczyca stanowi główny składnik musztardy - a jedną z z jej odmian jest czarna gorczyca, która została wykorzystana jako baza ostrej Musztardy Kozaka od Roleski. Musztarda Kozaka od Roleski to ...
2020-10-08 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Musztarda Kozaka od Roleski
×
CTH przejmuje brytyjskiego producenta ciastek
Belgijska spółka powiązana z koncernem Ferrero ogłasza zawarcie umowy nabycia przedsiębiorstwa produkcji ciastek marki Fox's i marki własnej sprzedawcy detalicznego od Northern Food Grocery Group Limited (NFGG). Sprzedawana działalność wygenerowała ...
2020-10-08 Food & drinks
firmy:
CTH
,
NFGG
Aldi tworzy antysmogowy mural
Sieć sklepów Aldi tworzy swój pierwszy antysmogowy mural w Bielsku-Białej. Przez ponad 10 lat zmniejszy on zanieczyszczenie powietrza tak, jak robiłby to las o powierzchni ponad 100 m2, z kilkoma tysiącami ...
2020-10-08 Soft drinks
firmy:
Aldi
Żabka zakończyła proces remodelingu
Ponad 6500 placówek Żabki funkcjonuje już w nowym koncepcie i zielonym logo z uśmiechem. Proces modernizacji sklepów rozpoczął się w 2016 roku i po 4 latach sieć zremodelowała już wszystkie sklepy ...
2020-10-07 Soft drinks
firmy:
Żabka
Maskotki Disneya do zdobycia w Tesco
8 października w sklepach Tesco rozpocznie się największa akcja lojalnościowa sieci, w ramach której klienci będą mogli wymieniać naklejki otrzymane za zakupy na maskotki bohaterów kreskówek Disneya. Akcja wspierana jest kampanią ...
2020-10-07 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Garden of Words
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
Maskotki Disneya do zdobycia w Tesco
×
Start kampanii Mocno Mlecznej od Wedla
Ruszyła kampania promująca nową czekoladę Mocno Mleczną E.Wedel. Spoty reklamowe prezentują nową tabliczkę w portfolio najstarszej czekoladowej marki w Polsce. W kampanii pozycjonowana jest wedlowska czekoladniczka Renata Kamińska, która stworzyła ...
2020-10-07 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Golden Submarine
,
Saatchi & Saatchi
,
Walk PR
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Powstał specjalny znak dla piw rzemieślniczych
Na etykietach coraz większej liczby polskich piw rzemieślniczych pojawia się znak "Piwo Kraftowe". To inicjatywa Polskiego Stowarzyszenia Browarów Rzemieślniczych - zrzeszenia najmniejszych, niezależnych producentów piwa. Rolą znaku jest ułatwienie wyboru ...
2020-10-07 Food & drinks
Powstał specjalny znak dla piw rzemieślniczych
×
poprzedni
następny
Fonterra nie poradziła sobie w Chinach
Największy producent mleka na świecie, nowozelandzka firma Fonterra, ogłosiła sprzedaż tworzonych od 2007 r. w Chinach farm mlecznych. Koncern chce skupić się na mleku nowozelandzkich farmerów - czytamy w Rzeczpospolitej ...
2020-10-07 Soft drinks
firmy:
Fonterra
Program edukacyjny Fundacji „Wawel z Rodziną”
Fundacja "Wawel z Rodziną" startuje z programem zachęcającym młodzież do poznania specyfiki pracy w różnych zawodach oraz odpowiedzialnego planowania swojej ścieżki zawodowej i edukacyjnej. W programie edukacyjnym #dobrarobotachallenge mogą wziąć ...
2020-10-07 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Program edukacyjny Fundacji „Wawel z Rodziną”
×
Copa – Cogeca przeciwna „wegańskim kiełbaskom”
- Debata na temat stosowaniu nazw mięsa i produktów mleczarskich do określania ich roślinnych zamienników jest bardzo złożona. Jeśli Parlament Europejski przymknie w tym miesiącu oko na luki prawne, by bronić ...
2020-10-07 Food & drinks
Ekologiczny konkurs Kasztelana rozstrzygnięty
Zakończył się konkurs marki Kasztelan "Deszczówkę Waść Łap", będący częścią prośrodowiskowego programu marki pn. "Pieczą Otaczamy". Spośród ponad 170 zgłoszeń wyłoniono 30 zwycięzców, którzy otrzymają stągwie, umożliwiające magazynowanie i ponowne wykorzystywanie ...
2020-10-07 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Kasztelan
Polacy masowo korzystają z aplikacji mobilnych detalistów
Programy lojalnościowe ułatwiają znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji - wynika z najnowszego Monitora Programów Lojalnościowych ...
2020-10-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Rossmann
Nowe etykiety Nestle Pure Life
Marka wody źródlanej Nestle Pure Life po raz kolejny zaprasza najmłodszych do zabawy - tym razem do tropienia zwierząt na nowych, kolorowych etykietach z serii Tropiciele. Etykiety ze zwierzętami zamieszkującymi ...
2020-10-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Pure Life
Nowe etykiety Nestle Pure Life
×
[1]
435
|
436
|
437
|
438
|
439
|
440
|
441
|
442
|
443
|
444
|
445
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA