KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Isobar
Mondelez Polska
Liczba wyszukanych artykułów: 7
BelVita Soft Bakes Filled nowość w dwóch smakach
Marka belVita (Mondelez Polska), rozszerza portfolio miękkich przekąsek o nowość z nadzieniem. BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. - Ubiegłoroczna nowość - BelVita ...
2019-04-09 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
belVita
BelVita Soft Bakes Filled nowość w dwóch smakach
×
poprzedni
następny
Lubisie promują prosty skład produktów
Marka Lubisie (Mondelez Polska) startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami ...
2019-03-15 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Advalue
,
Big Picture
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
Lubisie
Lubisie promują prosty skład produktów
×
Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita
Marka BelVita z portfolio Mondelez Polska rozpoczęła kampanię "Śniadania, że u la la". Ambasadorem marki został restaurator Mateusz Gessler. Producent ciastek rozszerza wieloletnią komunikację, która do tej pory koncentrowała się ...
2019-01-03 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
belVita
Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita
×
Lubisie DUO z dwoma nadzieniami
Lubisie DUO (Mondelez Polska) to ciastko, które zostało wypełnione aż dwoma nadzieniami. Do wyboru jest wariant o smaku orzechów laskowych i czekolady lub wanilii i truskawek. Produkt nie zawiera barwników oraz ...
2018-09-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Isobar
marki:
Lubisie
Lubisie DUO z dwoma nadzieniami
×
Miękkie ciastka śniadaniowe belVita
Oferta marki belVita (Mondelez Polska) poszerzyła się o nowe ciastka w dwóch wersjach smakowych. BelVita Soft Bakes to pierwsza na rynku miękka forma produktowa w segmencie ciastek pożywnych. Produkt jest ...
2018-03-12 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Isobar
marki:
belVita
Miękkie ciastka śniadaniowe belVita
×
poprzedni
następny
Vlogerzy podejmują wyzwanie Oreo
Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe prowadzone są w internecie z udziałem popularnych vlogerów. W akcję włączyli się jak dotąd Abstrachuje i duet Szparagi ...
2016-05-18 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Isobar
marki:
Oreo
"Baw się kawą" w kampanii Jacobs
Marka Jacobs (Mondelez Polska) rozpoczęła kampanię branded content. Hasło przewodnie działań brzmi "Baw się kawą". Reklamy kierują do serwisu marki prowadzonego wspólnie z Anną Starmach, gdzie znaleźć można przepisy na kawę ...
2014-07-04 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Isobar
marki:
Jacobs
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [4]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [6]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Big Picture [5]
› Carat [4]
› Mindshare [3]
› IQ Marketing [2]
› Advalue [1]
› AdValue [1]
marki
› belVita [3]
› Lubisie [2]
› Jacobs [1]
› Oreo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA