KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Polomarket sponsorem show telewizyjnego
Sieć supermarketów Polomarket kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji marki POLOmarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w nowym programie reality-show TVP "Teściowe i synowe. I kto ...
2019-09-12 Soft drinks
firmy:
Polomarket
Sokołów sponsorem turnieju e-sportowego
Jeden z liderów branży mięsnej w Polsce został sponsorem turnieju e-sportowego Games Clash Masters. Podczas tego wydarzenia najlepsze zespoły CS:GO z Polski i z zagranicy zawalczą o trofeum i 100 tys ...
2019-09-12 Food & drinks
firmy:
Sokołów
Sokołów sponsorem turnieju e-sportowego
×
Biedronka klientem Hill+Knowlton Strategies
Od września do grona klientów Hill+Knowlton Strategies dołączyła sieć sklepów Biedronka. Klienta pozyskano w drodze przetargu. W ramach rozpoczętej współpracy, agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, wsparcie prowadzenia relacji z mediami ...
2019-09-12 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Hill+Knowlton
Cedrob będzie przerabiał mięso w zakładach Henryk Kania
Będąca w restrukturyzacji spółka mięsna Henryk Kania, reprezentowana przez zarządcę, zawarła z firmą Cedrob umowę o wykonywanie usług na powierzonych surowcach - podały ZM Henryk Kania. - Zgodnie z umową ...
2019-09-10 Food & drinks
firmy:
Cedrob
,
ZM Henryk Kania
Nowa kampania Pepsi z udziałem (nie)zwykłych ludzi
Trwa letnia kampania Pepsi, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do ...
2019-09-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
Good Looking Studio
,
Makata
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Nowa kampania Pepsi z udziałem (nie)zwykłych ludzi
×
Sobotnie zakupy przestają być wygodne
Tłok, stres i pośpiech coraz częściej towarzyszą sobotnim zakupom. Dlatego konsumenci poszukują rozwiązań łagodzących niedogodności, których jedną z przyczyn jest zakaz handlu w niedzielę. Receptą na sobotnie trudności stały się zakupy ...
2019-09-10 Soft drinks
Carrefour promuje produkty bio
Ruszyła druga odsłona kampanii Carrefour "Konkret 9: BIO na zdrowie", która promuje rozwiązania dla zdrowego odżywiania - szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Motywem przewodnim komunikacji jest hasło "Jesteś ...
2019-09-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
K2 Media
,
Performics
,
Saatchi & Saatchi
Profi z nowym logo i stroną internetową
Od września odwiedzający stronę internetową firmy Profi mogą korzystać z nowego interfejsu, uzupełnionego o szereg funkcjonalności. Dzięki intuicyjnej nawigacji oraz jej dopasowaniu do rozszerzonego o nowe propozycje portfolio, konsumenci łatwo odnajdą ...
2019-09-10 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
Profi z nowym logo i stroną internetową
×
KP wspiera kampanię zapobiegającą FAS
9 września w Światowym Dniu FAS ruszyła kampania społeczna pod hasłem FASOFF. Jej celem jest uświadamianie przyszłym rodzicom o konsekwencjach wynikających ze spożywania alkoholu w trakcie ciąży. Przekaz jest jeden - ...
2019-09-10 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
KP wspiera kampanię zapobiegającą FAS
×
Kuchnia do wygrania – w konkursie Lewiatana
Trwa czwarta edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania będzie całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont. Dodatkowo codziennie będą losowane nagrody o wartości 7 x 1000 zł ...
2019-09-10 Soft drinks
firmy:
Hochland
,
Lewiatan
marki:
Almette
Kuchnia do wygrania – w konkursie Lewiatana
×
CBŚ w ZM Henryk Kania
Zarząd Zakładów Mięsnych Henryk Kania podał w komunikacie, że w wyniku wydania przez sąd postanowienia o uchyleniu zarządu własnego ZM Kania, spółką kierować będzie ustanowiony przez sąd zarządca. - Na ...
2019-09-09 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
Jak Polacy kupują w sieci
Choć w Polsce wciąż dominuje tradycyjne podejście do zakupów internetowych - traktowanie Internetu jako wielkiego katalogu wysyłkowego - to widać, że z roku na rok coraz popularniejsze stają się wygodne i ...
2019-09-09 Soft drinks
Carrefour wprowadza system poleceń do e-sklepu
Carrefour, jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń "Poleceni". Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy. Każdy klient ...
2019-09-09 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour wprowadza system poleceń do e-sklepu
×
PepsiCo ma nową witrynę internetową w Polsce
Firma PepsiCo uruchomiła w Polsce nowy portal korporacyjny i produktowy. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w łatwy i przystępny sposób dowiedzą się o aktualnych ...
2019-09-09 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
PepsiCo ma nową witrynę internetową w Polsce
×
Do Francji dotarła groźna choroba drzew oliwnych
Francuskie Ministerstwo Rolnictwa poinformowało o wykryciu w południowej Francji przypadków zakażenia drzew oliwnych bakterią, która powoduje wymieranie drzewek oliwnych - podaje serwis Gazeta.pl. Według ekspertów, bakteria Xylella fastidiosa zagraża około ...
2019-09-09 Soft drinks
Masło orzechowe Sante – bez oleju palmowego
Firma Sante zmodyfikowała recepturę masła orzechowego. - Zgodnie z najnowszymi trendami zmieniliśmy skład tak, aby wyeliminować tłuszcz palmowy - zastąpiliśmy go olejem rzepakowym i słonecznikowym. Nie miało to wpływu na konsystencję ...
2019-09-09 Food & drinks
firmy:
Sante
marki:
Sante
Masło orzechowe Sante – bez oleju palmowego
×
poprzedni
następny
Spomlek startuje z nową kampanią wizerunkową
Z początkiem września mleczarnia Spomlek rozpoczęła jesienną kampanię wizerunkową. Działania w ramach kampanii będą prowadzone w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Równolegle zostaną wykorzystane kanały internetowe, m.in. YouTube oraz platforma ...
2019-09-09 Food & drinks
firmy:
SM Spomlek
,
Heads Advertising
marki:
Serenada
,
Skarby Serowara
Spomlek startuje z nową kampanią wizerunkową
×
poprzedni
następny
Smak beztroski w jesiennej promocji Dan Cake
Jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem "Smak Beztroski ...
2019-09-09 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
19 Południk
,
8Sense Public Relations
,
Talking Heads
marki:
Dan Cake
Wegańska marka w portfolio De Care
Firma De Care wprowadziła na rynek nową linię bezglutenowych produktów roślinnych pod marką Yummity. Jest to odpowiedź na trend zdrowej żywności i kuchni roślinnej. Portfolio Yummity to produkty z różnych ...
2019-09-09 Soft drinks
firmy:
De Care
marki:
Yummity
Wegańska marka w portfolio De Care
×
poprzedni
następny
Rusza kampania promująca loterię marki Danio
Rozpoczęła się loteria, w ramach której można zdobyć maskotki Małego Głoda i jego ekipy - Burczka, Głodzinki i Głodróżnika. Towarzyszy jej kampania reklamowa. Każda postać wykonana jest z pluszu i ...
2019-09-09 Food & drinks
firmy:
Danone
,
VMLY&R
marki:
Danio
Rusza kampania promująca loterię marki Danio
×
[1]
558
|
559
|
560
|
561
|
562
|
563
|
564
|
565
|
566
|
567
|
568
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA