KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Red Bull wraca do Havas Media
Agencja Havas Media zwyciężyła w regionalnym przetargu na obsługę mediową marki Red Bull. Przetarg obejmował obsługę mediową na dziewięciu rynkach regionu CEE/CIS i krajów bałtyckich. Po dokładnym przeanalizowaniu wszystkich ofert ...
2021-08-09 Soft drinks
firmy:
Red Bull
,
Havas Media
marki:
Red Bull
Jameson Whiskey zostaje w MullenLowe
Po wieloetapowym przetargu Wyborowa Pernod Ricard ponownie zdecydowała się powierzyć MullenLowe Warsaw strategiczne prowadzenie i obsługę kreatywną marki Jameson. Agencja tworzy lokalne kampanie dla tej marki nieprzerwanie od 7 lat ...
2021-08-09 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
marki:
Jameson
Wina musujące utrzymują tempo wzrostu
Badania pokazują, że koronawirus nie zatrzymał zainteresowania Polaków winami musującymi. Kategoria wciąż notuje wzrosty, w zeszłym roku aż o kilkanaście procent. Globalnie, rok 2020 był bardzo trudny dla tego segmentu ...
2021-08-06 Soft drinks
Wina musujące utrzymują tempo wzrostu
×
Biedronka wprowadza do sklepów tradycyjne lady
Liczba sklepów Biedronka wyposażonych w ladę tradycyjną stale się powiększa, a oferta cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów. Dziś w Polsce jest już ponad 350 placówek, w których klienci mogą ...
2021-08-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Druga Kampania Moc Polskich Warzyw
4 sierpnia pod Radomiem odbyło się spotkanie inaugurujące drugą edycję kampanii Moc Polskich Warzyw. Wydarzenie było okazją do zaprezentowania działań promocyjnych zrealizowanych dotychczas oraz tych zaplanowanych w ramach drugiej edycji kampanii ...
2021-08-06 Soft drinks
We wrześniu ruszy kampania promująca desery Słodka Chwila
We wrześniu ponownie ruszy silna kampania promująca desery Słodka Chwila Dr.Oetkera. Akcja ma łączyć w sobie emocjonalny przekaz - "razem fajniej" z komunikacją różnych okazji spożycia deserów, grup odbiorców i szerokiego ...
2021-08-06 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
marki:
Słodka Chwila
,
Dr.Oetker
Hochland partnerem wydawnictwa PWN
Hochland Polska angażuje się w różnego typu inicjatywy mające na celu promowanie postaw proekologicznych, edukację i dbałość o środowisko naturalne. Tym razem firma została Partnerem wydania Poradnika młodych ratowników Ziemi PWN ...
2021-08-06 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Hochland partnerem wydawnictwa PWN
×
poprzedni
następny
Opakowanie pomagające w nauce gry na gitarze
Amerykańska marka piwa SingleCut Beersmiths od początku istnienia podkreśla zamiłowanie do piwa i muzyki. Niedawno firma wypuściła na rynek puszki z piwem ułatwiające naukę gry na gitarze - podaje Nowy Marketing ...
2021-08-06 Soft drinks
firmy:
SingleCut Beersmiths
marki:
SingleCut Beersmiths
Opakowanie pomagające w nauce gry na gitarze
×
poprzedni
następny
Ferrero wprowadza nowy materiał do opakowań
Grupa Ferrero realizuje kolejne kroki w realizacji swojego zobowiązania, w wyniku którego do 2025 roku 100% jej opakowań ma nadawać się do ponownego wykorzystania, recyklingu lub kompostowania. Firma ogłosiła nawiązanie współpracy ...
2021-08-05 Soft drinks
firmy:
Ferrero
Polska wiceliderem w produkcji piwa w UE
W 2020 r. Polska była drugim największym producentem piwa w Unii Europejskiej - wynika z danych opublikowanych przez Europejski Urząd Statystyczny (Eurostat). Pierwsze miejsce w tym rankingu zajęły Niemcy. Kraj ...
2021-08-05 Soft drinks
Pierwsza na świecie kawiarnia Oreo
W Stanach Zjednoczonych, w New Jersey otwarto pierwszą kawiarnię, w której klienci mogą skomponować własne desery na bazie słodyczy Oreo, a także kupić firmowe pamiątki. Goście kawiarni mogą zasiąść przy ...
2021-08-05 Food & drinks
firmy:
Mondelez International
marki:
Oreo
Nowy spot Łomża 0,0%
Reklama Łomży 0,0% to czwarta odsłona platformy komunikacyjnej "W swoim tempie", która ruszyła 8 maja i potrwa do końca wakacji. Aktor Adam Woronowicz zachęca w niej do spróbowania bezalkoholowego wariantu Łomży ...
2021-08-05 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
,
Brasil
,
MediaCom
marki:
Łomża
La Polle Camembert Premium
Grupa Mlekovita zaprezentowała nowy ser pleśniowy z segmentu premium. La Polle Camembert premium to klasyka w kategorii serów pleśniowych, a jednoczneśnie odrobina eksluzywności na co dzień. Dzięki unikalnej recepturze ser ...
2021-08-05 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Mlekovita
,
La Polle
La Polle Camembert Premium
×
Maczfit sponsorem Tour de Pologne Amatorów
Firma z branży cateringu dietetycznego została sponsorem tegorocznego Tour de Pologne Amatorów Memoriału Ryszarda Szurkowskiego, który odbędzie się 10 sierpnia w Bieszczadach. Firma aktywnie zaangażowała się w imprezę - na trasie ...
2021-08-05 Soft drinks
firmy:
Maczfit
Maczfit sponsorem Tour de Pologne Amatorów
×
Doctor Brew wspiera Kampanię Przeciw Homofobii
Doctor Brew przekazał 30.000 zł na wsparcie organizacji Kampania Przeciw Homofobii. To rezultat akcji, którą marka zorganizowała w odpowiedzi na hejt pod zdjęciem z najnowszej kampanii przedstawiającym parę homoseksualną. Oprócz ...
2021-08-05 Soft drinks
firmy:
Doctor Brew
,
Labcon
Carrefour zachęca do kibicowania podczas Tour de Pologne
Agencja Altavia Polska wsparła Carrefour Polska w akcji promocyjnej związanej z tegoroczną edycją Tour de Pologne. Działania są skierowane do fanów imprezy kolarskiej oraz do klientów sklepów Carrefour. Kampania "Razem wspieramy ...
2021-08-05 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Altavia Polska
Carrefour zachęca do kibicowania podczas Tour de Pologne
×
Spadła lojalność klientów do dyskontów
Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud oraz UCE Research, w drugim kwartale 2021 r. sieć Biedronka odpowiadała za niecałe 64% wszystkich wizyt w dyskontach spożywczych, a wszystkie największe sieci z ...
2021-08-04 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Majonez Winiary z olejem awokado
W ofercie marki Winiary (Nestle) pojawił się nowy majonez z dodatkiem opeju z awokado. Wyrazisty w smaku majonez z lekko orzechową nutą jest na razie dostępny wyłącznie w sklepach sieci Lidl ...
2021-08-04 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Nestle
marki:
Winiary
Majonez Winiary z olejem awokado
×
poprzedni
następny
Garage Dragon Fruit Mojito
Marka Seth and Riley's Garage wprowadza na rynek kolejny produkt, kierowany do młodych, pełnoletnich konsumentów. Unikalna butelka, neonowy kolor i zaskakujące połączenie smaków - to nowy Garage Dragon Fruit Mojito ...
2021-08-04 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
S&R Garage
Garage Dragon Fruit Mojito
×
Asahi z RTD o smaku jogurtu alkoholowego
Japońska Asahi Group wprowadziła na rynek dwa alkoholowe napoje RTD o smaku jogurtowym, które zawierają fermentowane mleko. Rozlewane w puszki napoje Asahi Luxury Shibori Plus o zawartości 4% alkoholu zadebiutują ...
2021-08-04 Soft drinks
firmy:
Asahi
marki:
Asahi
Asahi z RTD o smaku jogurtu alkoholowego
×
[1]
327
|
328
|
329
|
330
|
331
|
332
|
333
|
334
|
335
|
336
|
337
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA