KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 1956
Rząd zaplanował wzrost akcyzy w najbliższych latach
W 2025 r. w półlitrowej butelce wysokoprocentowego alkoholu akcyza będzie stanowić aż 16 zł – powiedział szef Krajowej Administracji Skarbowej. Na razie nie ma planów wprowadzenia minimalnej ceny alkoholu na terenie ...
2024-10-10 Food & drinks
Carrefour sprawdził wiedzę Polaków na temat systemu kaucyjnego
Już w 2025 roku system kaucyjny będzie obejmował również plastikowe butelki PET oraz metalowe puszki, co dla znacznej części konsumentów okazało się być zaskoczeniem. Żeby sprawdzić stan wiedzy i gotowość Polaków ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour sprawdził wiedzę Polaków na temat systemu kaucyjnego
×
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
W październiku w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej, zobaczyć będzie można wyjątkowy mural marki Lubella, będący częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Feeders
,
Good Looking Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
×
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Śliwka Nałęczowska
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
×
Reprezentacja Polski spotka się ze zwycięzcami Pucharu Tymbarku
Spotkanie z reprezentacją Polski mężczyzn, finał na PGE Narodowym oraz kibicowanie podczas meczu kadry – to najważniejsze nagrody czekające na zwycięzców największego w Europie turnieju piłkarskiego dla dzieci – Pucharu Tymbarku ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Reprezentacja Polski spotka się ze zwycięzcami Pucharu Tymbarku
×
Nowe prawo uderzy w branżę alkoholową
Trwają rządowe prace nad nowymi przepisami regulującymi sprzedaż alkoholu. Projekt własnego rozporządzenia przygotował resort rolnictwa, a kolejne zmiany zapowiada ministerstwo zdrowia – czytamy w portalu TVN24.pl. - Minister Rolnictwa i Rozwoju ...
2024-10-09 Soft drinks
Chiny wprowadzają cła odwetowe na alkohol
Po wprowadzeniu przez Unię Europejską cła na chińskie samochody elektryczne, Chiny podjęły decyzję o ustanowieniu podobnego środka na brandy importowane z UE. Od piątku, 11 października wszyscy importerzy sprowadzający europejską brandy ...
2024-10-09 Food & drinks
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
Rusza kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka Łowicz jeszcze mocniej koncentruje się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych potraw. - W ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
×
poprzedni
następny
Limitowana wersja Monster Munch na Halloween
„Duszki” Monster Munch od wielu lat są elementem imprez z okazji Halloween – nie tylko ze względu na swój charakterystyczny kształt, ale przede wszystkim wyjątkowy smak. - W tym roku firma ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
Limitowana wersja Monster Munch na Halloween
×
Nowe możliwości w aplikacji Lidl Plus
Zniżki na paliwo, tańsze bilety do kina, rabat na cyfrową prasę czy bezpłatne konsultacje lekarskie. Użytkownicy aplikacji Lidl Plus – oprócz kuponów zniżkowych na zakupy w sklepach – mają od teraz ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Lidl
Nowe możliwości w aplikacji Lidl Plus
×
Nowa platforma komunikacyjna Intermarché
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii odzwierciedla wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
2012
,
MediaCom
Kaufland świętuje zbliżające się otwarcie 250. sklepu
Sieć sklepów Kaufland już niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której pojawią się atrakcyjne oferty ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland świętuje zbliżające się otwarcie 250. sklepu
×
Rusza pierwsza edycja programu Nestle Dla Nauki
Nestlé Polska ogłasza start pierwszej edycji programu #NestleDlaNauki. Inicjatywa ma na celu wsparcie polskich środowisk naukowych w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze żywności. Tematem przewodnim pierwszej edycji programu w roku akademickim ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
Dieta dzieci w Akademii Qulinarnej Sokołów
Firma Sokołów podejmuje wiele działań edukacyjnych i promujących zdrowy tryb życia wśród dzieci i młodzieży. Tematowi komponowania wartościowej diety najmłodszych poświęcone były kolejne warsztaty w Akademii Qulinarnej Sokołów, w których uczestniczyli ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Sokołów
marki:
Sokołów
Dieta dzieci w Akademii Qulinarnej Sokołów
×
poprzedni
następny
Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową
Deklarację o przystąpieniu do grupy zakupowej „Równi w Biznesie” podpisały już wszystkie spółki będące organizatorami związanych z Grupą Eurocash sieci handlowych. W sumie należy do nich ok. 15,5 tys. placówek franczyzowych ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową
×
Wdrożenie rozporządzenia EUDR przesunięte o rok
Komisja Europejska zaproponowała odroczenie o rok wdrożenia dyrektywy EUDR (EU Deforestation Regulation). Nowe regulacje mają na celu ograniczenie wylesiania związanego z towarami - importowanymi, produkowanymi i eksportowanymi z Unii Europejskiej. Zasady ...
2024-10-08 Soft drinks
Biedronka nie chroni klientów przed kradzieżą rabatów
Największa sieć sklepów w Polsce zmaga się z problemem oszustw związanych z kartą lojalnościową „Moja Biedronka”, w której do naliczenia rabatów wystarczy podanie numeru telefonu przypisanego do karty. Oszuści wykorzystują to ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych
Badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024” przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że 72% Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Jak branża handlowa ocenia projekt ustawy o niemarnowaniu żywności?
Jak wynika z ostatnich prac rządu, według ministerstwa rolnictwa ograniczeniu marnowania żywności, a także zwiększeniu przekazywania żywności przez sprzedawców do organizacji pozarządowych zajmujących się ich redystrybucją ma służyć nowelizacja ustawy o ...
2024-10-08 Soft drinks
Wyborowa wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
Z początkiem października Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie różnorodności, a także wzmocnienie i wspieranie ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
×
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[98]
OSTATNIE WYDANIE
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Soft drinks
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Food & drinks
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Soft drinks
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Soft drinks
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
Soft drinks
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Soft drinks
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA