KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Ruszyła wielkanocna kampania Dan Cake
Marka Dan Cake ponownie zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
Ancymony
,
Spotlight
Ruszyła wielkanocna kampania Dan Cake
×
Bahlsen wprowadza wakacyjne wersje ciastek HIT
Plażowy Migdał i Sielska Truskawka - to nowe sezonowe HIT-y, które właśnie trafiają na rynek. Bahlsen Polska ogłosił wprowadzenie nowej Edycji Limitowanej popularnych ciastek. - Nowa Edycja Limitowana 2024 to nie ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Hit
Bahlsen wprowadza wakacyjne wersje ciastek HIT
×
poprzedni
następny
Lody Willisch na Dzień Kobiet
Kolejny miesiąc przynosi kolejną akcję z lodami Willisch w sieci Lidl Polska. Tym razem w sprzedaży pojawią się dwa smaki, stworzone z myślą o Dniu Kobiet. Lody mają swoją premierę w ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
marki:
Willisch
Lody Willisch na Dzień Kobiet
×
Tarczyński promuje nowe smaki kabanosów
W najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej marki Tarczyński główną rolę grają trzy nowości produktowe. Są to Kabanosy Exclusive ze zredukowaną ilością tłuszczu o 40%, pikantne Kabanosy Extreme i Kabanosy Nadziane. Każdemu z ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Papaya Films
marki:
Tarczyński
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
Marka Lovege (Sante) ruszyła z ogólnopolską kampanią. Hasło przewodnie akcji to „Z ziaren i orzechów, nie z koncentratu”. Spot Lovege emitowany jest w ogólnopolskiej TV. Prowadzone są też działania digital i ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Sante
marki:
LOVEGE
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
×
Piątnica promuje świeże mleko
„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – pod takim hasłem Piątnica promuje świeże mleko o tradycyjnym smaku. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych atrybutów produktu: świeżości i naturalności. - OSM Piątnica ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Piątnica promuje świeże mleko
×
poprzedni
następny
Grupa MEX zapowiada serię otwarć lokali
Mex Polska ma umowy na 3 nowe lokale przy Rynku Starego Miasta w Krakowie. Grupa kapitałowa celuje łącznie w 6 otwarć w bieżącym półroczu. Notowana na GPW spółka holdingowa Mex Polska ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Mex Polska
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
Grupa Muszkieterów chce otworzyć ponad 30 nowych sklepów
Grupa Muszkieterów osiągnęła w 2023 r. łączny obrót w wysokości 10,3 mld PLN w ramach sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując wzrost na poziomie 7,4% rdr bez uwzględnienia stacji paliw. Grupa ogłosiła ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Bricomarche
,
Intermarche
,
ITM Polska
Starka przejdzie w państwowe ręce?
Krajowa Grupa Spożywcza przygląda się postępowaniu upadłościowemu Szczecińskiej Fabryki Wódek Starka. Prezes KGS Marek Zagórski uważa, że aktywa Starki byłyby cenne dla grupy, jednak dodaje, że w tej sprawie nie zapadły ...
2024-03-04 Food & drinks
firmy:
Krajowa Grupa Spożywcza
,
Szczecińska Fabryka Wódek Starka
marki:
Starka
Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone
W marcu na rynku pojawią się limitowane Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone. Przekąska łączy w sobie chrupiący wafelek z delikatnym kremem, w którym słodka malina została połączona z serkiem mascarpone. Produkt ...
2024-03-04 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Wafle Familijne
Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone
×
Majonez Kielecki w nowym spocie sięga 1959 r.
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy Społem przygotowała nowy spot, w którym promuje Majonez Kielecki. Od początku swojego istnienia, czyli 1959 roku, majonez bazuje na tej samej recepturze. Dlatego jego producent posłużył się retrospekcją ...
2024-03-04 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
,
Optima Marketing Group
marki:
Majonez Kielecki
Majonez Kielecki w nowym spocie sięga 1959 r.
×
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
Moc przekazu w 4 słowach. „Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
×
Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski
Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowość marki własnej pod nazwą Peanut Powder to ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski
×
Absolut Vodka & Sprite
Efektem współpracy nawiązanej pomiędzy Pernod Ricard a Coca-Cola Company jest nowy napój alkoholowy z segmentu RTD - Absolut Vodka and Sprite. Produkt jest połączeniem znanej marki wódki z napojem gazowanym z ...
2024-03-04 Food & drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Pernod Ricard
marki:
Sprite
,
Absolut
Absolut Vodka & Sprite
×
poprzedni
następny
Carrefour nawiązuje współpracę z Wolt
Carrefour Polska przyspiesza rozwój swojego kanału e-commerce ogłaszając rozpoczęcie strategicznej współpracy z Wolt – międzynarodową platformą dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. To kolejne partnerstwo nawiązane z zewnętrznym operatorem, którego celem ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Wolt
Carrefour nawiązuje współpracę z Wolt
×
Julia Wieniawa ambasadorką marki Lipton
3 marca 2024 roku ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Celem kampanii jest ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Ekaterra
marki:
Lipton
Jest zgoda na akwizycję DRIM Daniel Distributie przez Żabkę
Grupa Żabka otrzymała zgodę rumuńskiego urzędu antymonopolowego na przejęcie większościowych udziałów w DRIM Daniel Distributie – firmy z branży FMCG w Rumunii. – To kolejny etap w kierunku rozwoju na rynku ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
DRIM
,
Żabka
Jedz jak szef - kampania Lisner
Agencja Opus B przygotowała komunikację nowego produktu marki Lisner. Nowa sałatka z szynką i jajkiem została pokazana jako sycąca i smaczna przekąska na wyciągnięcie ręki. To produkt godny szefa, o czym ...
2024-03-04 Food & drinks
firmy:
Lisner
,
Opus B
marki:
Lisner
Przejęcie spółek zależnych przez Grupa Żywiec Spółka z o.o.
Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej wydał postanowienie o zarejestrowaniu przejęcia przez spółkę dominującą Grupa Żywiec Spółka z o.o., swych spółek zależnych, tj. Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Spółka z o.o. oraz Żywiec Investment ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
[1]
64
|
65
|
66
|
67
|
68
|
69
|
70
|
71
|
72
|
73
|
74
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA