KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Zarząd producenta przekąsek, spółki Eurosnack, poinformował o wygraniu przetargu na zakup 14,8 ha ziemi w Siemianowicach Śląskich, których właścicielem jest Gmina Siemianowice Śląskie oraz Skarb Państwa. Cena nieruchomości to 14,65 mln ...
2024-03-28 Food & drinks
firmy:
Eurosnack
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Rada Gminy zatwierdziła plan zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic Kaliskiej i Zdrojowej w Opatówku, wyznaczający tereny usług i produkcji wraz z obszarami przeznaczonymi na zaplecze elektroenergetyczne, wodociągowe, komunikacji drogowej i pieszo-rowerowej ...
2024-03-28 Food & drinks
firmy:
Colian
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Prezes UOKiK w ramach kompetencji związanych ze zwalczaniem nieuczciwego wykorzystywania przewagi kontraktowej w sektorze rolno-spożywczym bada relacje sieci handlowych z dostawcami. Dotychczas wydał 6 decyzji, w których nałożył na sieci handlowe ...
2024-03-28 Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Biedronka, podobnie jak wcześniej kilka innych sieci handlowych, postanowiła, że nie zmieni w kwietniu cen regularnych ponad 4000 produktów. Sieć sklepów podkreśla, że dzięki temu jej klienci w kwietniu nie tylko ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka również zamraża ceny produktów
×
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Jeszcze dwa lata temu mazurek był zdecydowanym królem wielkanocnych wypieków w Polsce. W tym roku zwycięzcą jest sernik – wynika z sondażu zainicjowanego przez markę Kasia na temat świątecznych zwyczajów Polaków ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
Upfield
marki:
Kasia
Sernik królem wielkanocnych wypieków
×
Polska czekolada zyskuje na popularności
Polska jest trzecim co do wielkości eksporterem czekolady w krajach UE – podaje Eurostat. Liderem tego zestawienia były w zeszłym roku Niemcy. Wysłali poza UE 221 tys. ton słodkich produktów. Na ...
2024-03-28 Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja - Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
×
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Trwa wielkanocna kampania Mąki ze Smoiem autorstwa Optima Marketing Group, która widoczna jest nie tylko w mediach społecznościowych, ale w reklamie zewnętrznej. To kolejna akcja marki należącej do Polskich Zakładów Zbożowych ...
2024-03-28 Food & drinks
firmy:
PZZ Kraków
marki:
Mąka ze Smokiem
AI pracuje dla branży piwnej
Zespół z Flamandzkiego Instytutu Biotechnologii stworzył system sztucznej inteligencji, który jest w stanie przewidzieć smak konkretnego piwa oraz sugerować składniki, które piwowarze mogą wykorzystać, aby poprawić jego smak. Dotychczasowe metody oceny ...
2024-03-28 Soft drinks
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Polacy utrzymają świąteczne wydatki na ubiegłorocznym poziomie
W tym roku 17,3% Polaków zamierza wydać 200-300 zł na wielkanocną żywność w przeliczeniu na jedną osobę. To najczęściej wskazywana kwota w sondażu UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Przeważnie deklarują ją ...
2024-03-27 Soft drinks
Mniejszy import bezcłowy zboża z Ukrainy
Ambasadorowie państw członkowskich UE osiągnęli kompromis w sprawie przedłużenia zliberalizowanych zasad handlu z Ukrainą. Polska razem z m.in. Francją zdołała osiągnąć częściowy sukces w zakresie ograniczenia stosowania procedury bezcłowej w imporcie ...
2024-03-27 Food & drinks
SGGW wybuduje Innowacyjne Centrum Nauk Żywieniowych
27 marca 2024 roku Rektor Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prof. dr hab. Michał Zasada podpisał umowę ze spółką ERBUD dotyczącą budowy Innowacyjnego Centrum Nauk Żywieniowych. Naukowcy SGGW będą prowadzić w nim ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
SGGW
Aldi wybiera PZL
Po procesie przetargowym, ALDI Polska podjął decyzję o rozpoczęciu współpracy z agencją PZL w zakresie wdrożenia nowej strategii komunikacji i działań 360 stopni, dotyczących jednej z kluczowych kategorii produktowych ALDI. ALDI ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
PZL
Napoje Tymbark w segmencie coli smakowej
Marka Tymbark rozpoczyna szeroką dystrybucję linii napojów gazowanych Tymbark GAZZZowany. Portfolio produktowe zostanie także wzbogacone o segment coli smakowej pod nazwą Tymbark Colove. W marcu marka rozpoczęła szeroką dystrybucję produktów gazowanych ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Napoje Tymbark w segmencie coli smakowej
×
poprzedni
następny
Kamis wprowadza nowe musztardy na sezon grillowy
W marcu do portfolio marki Kamis dołączają kolejne musztardy: Musztarda Smoky BBQ i Musztarda Amerykańska. Będą to produkty podkreślające smak potraw, wprowadzane z myślą o nadchodzącym sezonie grillowym. Jak pokazują dane ...
2024-03-26 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Kamis wprowadza nowe musztardy na sezon grillowy
×
poprzedni
następny
Połowa konsumentów chce oszczędzać na świątecznych zakupach
Według najnowszego raportu Grupy BLIX, 47,5% aktywnych konsumentów planuje ograniczyć tegoroczne wydatki na zakupy wielkanocne względem zeszłorocznych. Rok temu 67,7% shopperów planowało zachować większą oszczędność niż w 2022 r. Obecnie 31% ...
2024-03-26 Soft drinks
Mlekpol wprowadza nowe produkty wysokobiałkowe
Firma Mlekpol wprowadza nowość – jogurty pitne i kefir Łaciaty Protein+. Nowa linia produktów z wysoką zawartością białka powstała z myślą o osobach dbających o zdrowie i zrównoważoną dietę. Każde opakowanie ...
2024-03-26 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciaty
Mlekpol wprowadza nowe produkty wysokobiałkowe
×
Oatly rozpoczyna pierwszą kampanię w Polsce
Kampania „It’s like milk but made for humans” pojawi w formie reklamy zewnętrznej w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, a także jako aktywacje w mediach społecznościowych, promocje w punktach sprzedaży oraz kawiarniach ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Oatly
,
Big Picture
marki:
Oatly
Oatly rozpoczyna pierwszą kampanię w Polsce
×
Trwa kampania marki Alpro
Firma Danone prowadzi kampanię influencer marketingową napojów roślinnych oraz roślinnych alternatyw dla jogurtu i deserów marki Alpro. Influencerzy tworzący Alpro Flexi Team przekonują, aby wraz z nadchodzącą wiosną otworzyć się na ...
2024-03-26 Food & drinks
firmy:
Danone
,
Stor9
marki:
Alpro
Trwa kampania marki Alpro
×
poprzedni
następny
[1]
57
|
58
|
59
|
60
|
61
|
62
|
63
|
64
|
65
|
66
|
67
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA