KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Biedronka ograniczyła zawartość cukru, soli i tłuszczu w swoich produktach
W 2023 roku Sieć sklepów Biedronka poprawiła skład i wartość odżywczą produktów oferowanych w sklepach i zapobiegła wprowadzeniu na rynek 28 ton cukru, 21 ton soli i ponad 39 ton tłuszczu ...
2024-02-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka ograniczyła zawartość cukru, soli i tłuszczu w swoich produktach
×
Lubella rusza z nową kampanią owsianki
Najnowsza kampania reklamowa marki Lubella, przypomina, że Owsianka, to połączenie wygody, pysznego smaku i pożywnych płatków owsianych. Lubella ruszyła z nową kampanią dla wszystkich, którzy potrzebują wygodnej i sycącej przekąski. Komunikacja ...
2024-02-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella rusza z nową kampanią owsianki
×
Manufaktura Piwa Wódki i Wina bez zgody na układ
Sąd rejonowy oddalił wniosek o postępowanie układowe złożony przez Manufakturę Piwa Wódki i Wina, w której prezesem jest Janusz Palikot. Przedsiębiorca podkreśla, że orzeczenie jest nieprawomocne.. - Spodziewaliśmy się tego, bo ...
2024-02-06 Soft drinks
firmy:
Manufaktura Piwa Wódki i Wina
Rząd nie pracuje nad zniesieniem zakazu handlu w niedziele
W odpowiedzi na pytanie portalu Business Insider Polska dotyczące zapowiadanego w trakcie kampanii wyborczej szybkiego zniesienia zakazu handlu w niedziele, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej poinformowało, że obecnie nie są ...
2024-02-06 Soft drinks
Nowa odsłona akcji 5-10-15 w Carrefour
W ramach wspierania oszczędzania Carrefour przygotował kolejną odsłonę swojej akcji zniżkowej. Wszyscy użytkownicy aplikacji „Mój Carrefour” przez cały luty będą mieli okazję otrzymać bony promocyjne o łącznej wartości 90 złotych. Wystarczy ...
2024-02-06 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Upfield prezentuje pierwsze na świecie opakowanie bez plastiku
Światowy lider w produkcji żywności roślinnej, zaprezentował pierwsze na świecie, wolne od plastiku i nadające się do recyklingu opakowania swoich roślinnych tłuszczów do smarowania, smażenia i pieczenia. Cztery lata badań prowadzonych ...
2024-02-05 Soft drinks
firmy:
Footprint
,
Upfield
marki:
Flora
Upfield prezentuje pierwsze na świecie opakowanie bez plastiku
×
Zmiana właścicielska JNT Group
W piątek, 2 lutego, Jakub Nowak podpisał umowę z Enterprise Investors, na mocy której dojdzie do wykupu menadżerskiego JNT Group od tego funduszu. Po wykupie Prezes JNT Group zostanie większościowym właścicielem ...
2024-02-05 Food & drinks
firmy:
JNT Group
Iskrzy między Lidlem a Biedronką
Sieci sklepów Biedronka i Lidl toczą od dawna ostra wojnę cenową, jednak w ostatni weekend Biedronka zaskoczyła klientów wysyłając im SMS-y porównujące ceny z Lidlem. W wiadomościach podkreślano niższe ceny i ...
2024-02-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Danone zrealizował zapowiedzi środowiskowe
W 100% gospodarstw dostarczających mleko na potrzeby produkcji produktów mlecznych Danone w Polsce zrealizowano audyt poziomu wdrożenia praktyk rolnictwa regeneratywnego. Tym samym firma dotrzymała danego w 2022 r. słowa i zakończyła ...
2024-02-05 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone zrealizował zapowiedzi środowiskowe
×
poprzedni
następny
9. odsłona „Dwóch szybkich Żubrów”
Wystartowała szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa szybkie Żubry”. Towarzysząca jej loteria potrwa do 31 lipca 2024 r., a do wygrania jest 8 milionów piw. By spełnić warunki promocji ...
2024-02-05 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Huta 19
,
Juice
,
OTO Film
,
Platige Image
,
PZL
,
Zenith
marki:
Żubr
9. odsłona „Dwóch szybkich Żubrów”
×
Milion złotych w loterii Lidla
Od poniedziałku, 5 lutego, klienci sieci Lidl Polska mogą wziąć udział w „Lidloterii”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać bon na zakupy o wartości 500 zł ...
2024-02-05 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Smolar
Milion złotych w loterii Lidla
×
Konkurs marki Haribo oparty o AI
- Gdzie chciałbyś zabrać ze sobą paczkę HARIBO? – to pytanie, na które konsumenci mogą odpowiedzieć w ramach konkursu organizowanego przez markę HARIBO. Dzięki współpracy z agencją FENO, opisy stworzone przez ...
2024-02-05 Food & drinks
firmy:
Haribo
,
Mindshare
marki:
Haribo
Do Lidla wracają lody Willisch z pączków
Po zeszłorocznym sukcesie sprzedażowym do sieci Lidl Polska trafiły 2 nowe smaki lodów Willisch przygotowane specjalnie na Tłusty Czwartek. W ramach akcji dostępne są 2 smaki: pączek z powidłami śliwkowymi oraz ...
2024-02-05 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
marki:
Willisch
Do Lidla wracają lody Willisch z pączków
×
Wiceminister rolnictwa chce ograniczeń importu z Ukrainy
Wiceminister rolnictwa Michał Kołodziejczak poinformował, że zamierza złożyć wnioski o objęcie minimum 8% podatku VAT import oleju spożywczego z Ukrainy oraz ograniczenie możliwości sprowadzania cukru. - Analizujemy to, co się dzieje ...
2024-02-05 Soft drinks
Komunikacja odświeżonej marki Olej Beskidzki
Olej Beskidzki wchodzący w skład portfolio firmy Bielmar, odświeża wizerunek. Dla osiągnięcia tego celu wybrała agencję digitalową WebTalk. W ramach wygranego konkursu, agencja odpowiada zarówno za tworzenie i strategię realizacji promocji ...
2024-02-05 Food & drinks
firmy:
ZT Bielmar
,
WebTalk
marki:
Beskidzki
Nowa kampania reklamowa sklepów Selgros
Selgros to sieć hal handlowych zaopatrująca setki tysięcy klientów detalicznych, prowadzących działalność gospodarczą oraz lokale gastronomiczne. Właśnie gastronomiczne DNA marki, podkreśla nowa kampania reklamowa Selgros pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni” ...
2024-02-05 Soft drinks
firmy:
Selgros Cash&Carry
,
Brand New
Nowa kampania reklamowa sklepów Selgros
×
Konsumenci nie polubili nowych nakrętek
Kolejni producenci napojów decydują się na wprowadzanie do sprzedaży opakowań wyposażonych w nakrętki na stałe mocowane do butelek. Przepisy nakładające obowiązek stosowania nowych nakrętek wchodzą w życie w UE w lipcu ...
2024-02-02 Soft drinks
Makłowicz i Synowie debiutują w TV
Rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią ...
2024-02-02 Food & drinks
firmy:
Makłowicz i Synowie
,
Lepont
,
OMD Media Direction
marki:
Makłowicz i Synowie
Ceny żywności wciąż spadają
Obliczany przez FAO światowy indeks cen żywności kontynuuje spadki. Przez miesiąc zmalał o 1%, a rok do roku o ponad 10% i jest na poziomie najniższym od trzech lat. To pozwala ...
2024-02-02 Soft drinks
Góralki zmieniają styl komunikacji
Producent wafelków marki Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców. Logo i opakowania pozostają bez zmian. Wafelki Góralki zmieniają natomiast swoją komunikację marketingową. Będzie ...
2024-02-02 Food & drinks
firmy:
I.D.C. Polonia
marki:
Góralki
[1]
72
|
73
|
74
|
75
|
76
|
77
|
78
|
79
|
80
|
81
|
82
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA