KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53158
Marki własne są coraz popularniejsze
Kluczowym argumentem dla kupujących produkty pod markami własnymi są ich konkurencyjne ceny przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcjonującej jakości. Znaczna część konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych sześciu miesięcy chce kupować jeszcze więcej ...
2024-04-24 Soft drinks
Producent pieczywa przejął Primavikę
22 kwietnia Grupa Kapitałowa Inter Europol kupiła 100% udziałów w spółce Primavika Sp. z o.o., działającej w segmencie produktów roślinnych. - Pozyskanie przez Primavikę strategicznego inwestora pozwoli spółce wzmocnić jej pozycję ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Inter Europol
,
Primavika
Producent pieczywa przejął Primavikę
×
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
Marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg zmian. 19 kwietnia wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe warianty smakowe. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Prism Studio
,
Przestrzeń
,
Zenith
marki:
Hardmade
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
×
Pierwszy Vtuber w Polsce
W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Feeders Agency
,
Flywheel
marki:
Pepsi
Pierwszy Vtuber w Polsce
×
poprzedni
następny
Mleko proteinowe Pilos w ofercie Lidla
Sieć sklepów Lidl Polska stale powiększa ofertę produktów wysokoproteinowych. Teraz w sklepach pojawiła się nowość – polskie, chłodzone mleko proteinowe marki Pilos (7,99 zł/1 l/1 opak.). Jest to jedyne takie polskie ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Lidl
marki:
Pilos
Mleko proteinowe Pilos w ofercie Lidla
×
Tchibo łączy siły z Eduscho
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
,
Eduscho
Tchibo łączy siły z Eduscho
×
poprzedni
następny
Escape room PepsiCo dotarł do Warszawy
Warszawa stała się kolejnym przystankiem mobilnego escape room PepsiCo Positive. Dwa kontenery transportowe stanęły na Placu Konesera na warszawskiej Pradze, tuż obok siedziby głównej firmy. Nietypowa instalacja to oryginalny projekt PepsiCo ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Suszone świerszcze hitem w Carrefour
Carrefour Polska, po zeszłorocznym sukcesie wprowadzenia jadalnych owadów do swojej oferty, rozszerzył właśnie dostępność tego asortymentu o 11 nowych lokalizacji. Tym samym liczba sklepów oferujących owady wzrosła do 38 sklepów w ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Carrefour
,
FoodBugs
Suszone świerszcze hitem w Carrefour
×
poprzedni
następny
Niebezpieczne bakterie w tatarze wołowym
W wyniku działań Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykryto Escherichia coli wytwarzające toksynę Shiga (STEC) w 4 z 5 badanych próbek Tatara wołowego z określonej poniżej partii. Zakażenie bakterią STEC może prowadzić do ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
ZM Łuków
Nowy smak marki Burn
W ofercie Coca-Cola HBC pojawił się nowy wariant napoju energetycznego - Burn Energy Guava. Produkt jest już dostępny w sprzedaży w całej Polsce. Nowy napój ma smak gujawy, która jest określana ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Żabka
marki:
Burn
Nowy smak marki Burn
×
Eurocash zwalnia około 1000 pracowników
Grupa Eurocash ogłosiła redukcję zatrudnienia o około 1000 etatów, co stanowi 6-7% pracowników. Proces ten rozpoczął się w 2023 roku i będzie trwał do połowy 2024 roku – podaje portal Next.Gazeta.pl ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych chrupek marki Monster Munch, należącej do Lorenz. Jednym z celów Monster Munch jest dotarcie do szerszej grupy odbiorców, głównie pokolenia Z. Agencja ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Hand Made
marki:
Monster Munch
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Do zadań agencji będzie należała produkcja spotów, materiałów ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Bunge
,
Dziadek do orzechów
marki:
Finuu
Mocny początek roku dla win z Gruzji
W pierwszym kwartale 2024 roku eksport win z Gruzji do Polski wzrósł o ponad 20%. Według danych National Wine Agency of Georgia w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2024 roku do Polski ...
2024-04-24 Food & drinks
Nestlé i Biedronka zapraszają na KITKAT Cup
Miłośnicy League of Legends mogą szykować się na kolejną dawkę emocji. Nestlé i Biedronka po raz drugi zapraszają graczy do udziału w turnieju KITKAT Cup. Rejestracja do turnieju rozpoczęła się 22 ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Nestle
marki:
Kit Kat
Nestlé i Biedronka zapraszają na KITKAT Cup
×
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. W ramach działań przewidziana została ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
7Days
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
×
Hochland wybiera Ogilvy
Firma Hochland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy. Proces przetargowy trwał od grudnia 2023 ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Ogilvy & Mather
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut The Mustard
marki:
Lech
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium. W drodze przetargu projektowego na 2024 rok NAV agency została wybrana do ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Stumbras
,
NAV Agency
marki:
Stumbras
Żubrówka z nową etykietą i nowym hasłem kampanii
Na półkach sklepowych pojawiła się Żubrówka w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty jednej z czołowych marek wódki na świecie, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej ...
2024-04-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Żubrówka
Żubrówka z nową etykietą i nowym hasłem kampanii
×
poprzedni
następny
[1]
47
|
48
|
49
|
50
|
51
|
52
|
53
|
54
|
55
|
56
|
57
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Soft drinks
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Food & drinks
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Soft drinks
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Soft drinks
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
Soft drinks
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Soft drinks
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA