KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Limitowana whisky z kolekcji Grand Series od Glenfiddich
Glenfiddich, najczęściej nagradzana szkocka whisky single malt na świecie, prezentuje najnowszy wariant z kolekcji Grand Series – Grand Château. Najnowsza limitowana edycja whisky Glenfiddich dojrzewała 31 lat, najpierw w amerykańskim dębie ...
2024-10-14 Food & drinks
firmy:
William Grant & Sons
marki:
Glenfiddich
Limitowana whisky z kolekcji Grand Series od Glenfiddich
×
poprzedni
następny
Young Talents 4 Biedronka
Znamy laureatów ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, projektu realizowanego przez sieć handlową we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. W trakcie finałowej gali, spośród ponad 18 finalistów, wybrano najlepszych ...
2024-10-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Suempol wzmacnia pozycję w Europie
Firma rybna Suempol przejęła 100% udziałów w brytyjskiej firmie Copernus Ltd, czołowym dostawcy świeżych ryb na rynku Wielkiej Brytanii. To kolejny krok w realizacji długoterminowej strategii firmy, która zakłada ekspansję na ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
Copernus
,
Suempol
Suempol wzmacnia pozycję w Europie
×
poprzedni
następny
SOSiWÓZ – nowy koncept Fanex
Producent sosów i dodatków gastronomicznych wprowadził wyjątkowy projekt – SOSiWÓZ. Nazwa będąca grą słów łączącą SOS i WÓZ oddaje ideę tego mobilnego konceptu. SOSiWÓZ to niezależna submarka i przestrzeń kulinarna, mająca ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
Fanex
,
HEIMA Studio
SOSiWÓZ – nowy koncept Fanex
×
poprzedni
następny
Reklama Warki niezgodna z normami etyki
Reklama piwa Warka z udziałem piłkarza Jakuba Błaszczykowskiego i siatkarza Michała Kubiaka, emitowana wiosną i latem tego roku, została uznana przez Komisję Etyki Reklamy (KER) za niezgodną z normami etycznymi. KER ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Warka
Startuje kampania marki Przysnacki
Snack Festival to nowa linia produktów marki Przysnacki, mającej w swoim portfolio chrupki, prażynki, chipsy i krakersy. W promującej nową linię kampanii konsumenci zachęcani są do odkrywania „Nowego kształtu chrupania”. Przekąski ...
2024-10-11 Food & drinks
firmy:
Intersnack
,
GoldenSubmarine
,
Zenith
marki:
Przysnacki
„Idź za głosem serca” hasłem w kampanii Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca ...
2024-10-11 Food & drinks
firmy:
Bunge
,
On Board Think Kong
marki:
Optima
„Idź za głosem serca” hasłem w kampanii Optima Cardio
×
Majonez Kielecki z jaj od kur z chowu ściółkowego
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy. Już teraz Majonez Kielecki wytwarzany jest wyłącznie ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
Vegeta w płynie o smaku Umami
Marka Vegeta poszerzyła ofertę o nową przyprawę - Vegeta Umami w płynie, która dopełnia smak wszystkich składników dania. - Podstawą odpowiednio przygotowanego dania jest jego smak. Choć każdy z nas ma ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Vegeta
Vegeta w płynie o smaku Umami
×
Nowości w linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu
W linii herbatek Herbapolu zadebiutowały dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i ananasem. - Mięta wspomaga procesy trawienne, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Nowości w linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu
×
Znamy cenę akcji Żabki
Akcje Grupy Żabka na GPW będą sprzedawane na IPO po maksymalnej cenie 21,5. Akcje będą oferowane przez akcjonariuszy sprzedających, czyli sama spółka nie pozyska nowego kapitału na inwestycje, ale daje poprzez ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Żabka
Rząd zaplanował wzrost akcyzy w najbliższych latach
W 2025 r. w półlitrowej butelce wysokoprocentowego alkoholu akcyza będzie stanowić aż 16 zł – powiedział szef Krajowej Administracji Skarbowej. Na razie nie ma planów wprowadzenia minimalnej ceny alkoholu na terenie ...
2024-10-10 Food & drinks
Carrefour sprawdził wiedzę Polaków na temat systemu kaucyjnego
Już w 2025 roku system kaucyjny będzie obejmował również plastikowe butelki PET oraz metalowe puszki, co dla znacznej części konsumentów okazało się być zaskoczeniem. Żeby sprawdzić stan wiedzy i gotowość Polaków ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour sprawdził wiedzę Polaków na temat systemu kaucyjnego
×
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
W październiku w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej, zobaczyć będzie można wyjątkowy mural marki Lubella, będący częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Feeders
,
Good Looking Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
×
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Śliwka Nałęczowska
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
×
Reprezentacja Polski spotka się ze zwycięzcami Pucharu Tymbarku
Spotkanie z reprezentacją Polski mężczyzn, finał na PGE Narodowym oraz kibicowanie podczas meczu kadry – to najważniejsze nagrody czekające na zwycięzców największego w Europie turnieju piłkarskiego dla dzieci – Pucharu Tymbarku ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Reprezentacja Polski spotka się ze zwycięzcami Pucharu Tymbarku
×
Nowe prawo uderzy w branżę alkoholową
Trwają rządowe prace nad nowymi przepisami regulującymi sprzedaż alkoholu. Projekt własnego rozporządzenia przygotował resort rolnictwa, a kolejne zmiany zapowiada ministerstwo zdrowia – czytamy w portalu TVN24.pl. - Minister Rolnictwa i Rozwoju ...
2024-10-09 Soft drinks
Chiny wprowadzają cła odwetowe na alkohol
Po wprowadzeniu przez Unię Europejską cła na chińskie samochody elektryczne, Chiny podjęły decyzję o ustanowieniu podobnego środka na brandy importowane z UE. Od piątku, 11 października wszyscy importerzy sprowadzający europejską brandy ...
2024-10-09 Food & drinks
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
Rusza kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka Łowicz jeszcze mocniej koncentruje się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych potraw. - W ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
×
poprzedni
następny
Limitowana wersja Monster Munch na Halloween
„Duszki” Monster Munch od wielu lat są elementem imprez z okazji Halloween – nie tylko ze względu na swój charakterystyczny kształt, ale przede wszystkim wyjątkowy smak. - W tym roku firma ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
Limitowana wersja Monster Munch na Halloween
×
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA