KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
KE częściowo wycofuje się z Zielonego ładu
Komisja Europejska przedstawi w przyszłym tygodniu nowe propozycje legislacyjne wychodzące naprzeciw postulatom protestujących rolników. - Będzie propozycja bardzo dużego zmniejszenia obciążeń dla rolników – zapowiada komisarz ds. rolnictwa Janusz Wojciechowski w ...
2024-03-06 Soft drinks
Średniowieczne piwo z AleBrowaru
AleBrowar, jeden z pionierów kraftowej rewolucji piwnej w Polsce wprowadza do sprzedaży piwo jopejskie. To historyczne, gdańskie piwo ze Średniowiecza, kojarzone głównie z Janem Heweliuszem. Arkadiusz Wenta, założyciel AleBrowaru, pracował nad ...
2024-03-06 Food & drinks
firmy:
AleBrowar
Średniowieczne piwo z AleBrowaru
×
Carrefour zwiększa pulę korzyści w e-bonach
Carrefour Polska uruchamia nową inicjatywę dla użytkowników aplikacji Mój Carrefour. W marcu klienci robiący zakupy w tej sieci mogą otrzymać e-bony o łącznej wartości nawet 200 zł. Nowa akcja skierowana jest ...
2024-03-06 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour zwiększa pulę korzyści w e-bonach
×
Startuje wiosenna loteria marki Jeżyki
4 marca ruszyła loteria konsumencka „Jeż je zawsze! i wszędzie” zorganizowana przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czekają nagrody w tym smartfony iPhone 15, a w wielkim ...
2024-03-06 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Startuje wiosenna loteria marki Jeżyki
×
Kaufland angażuje się w wielkanocne zbiórki żywności
Dwa razy w roku w okresie przedświątecznym Kaufland wspólnie z Caritas Polska oraz Bankami Żywności organizuje w swoich sklepach zbiórki produktów dla najbardziej potrzebujących. Podczas ostatniej akcji klienci sieci przekazali 14 ...
2024-03-06 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland angażuje się w wielkanocne zbiórki żywności
×
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce. Cut The Mustard od 2019 roku jest odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w ...
2024-03-06 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
marki:
Lavazza
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
Marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą majonezy w nowej odsłonie. W sprzedaży pojawią się produkty w nowych formatach słoików i z odmienionymi etykietami. Majonez Babuni i Majonez Original – to dwa ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Hellmann's
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
×
poprzedni
następny
Tajemnicze lody z Horteksu
Hortex wprowadza do oferty na rynek lody o nazwie Mystery Ice, których smak pozostaje tajemnicą aż do momentu spróbowania deseru. W tworzeniu lodów udział brali CZVJNIK i jego ekipa: Julka, Justik ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Jet Line
,
Kerris
marki:
Hortex
Lubella DiRiso w wersji XXL
Marka Lubella wprowadza nową, większą pojemność przekąsek w pouchu na bazie ryżu. Lubella DiRiso XXL to 170g przekąski w dwóch nowych smakach: gruszki i brzoskwini. - Lubella DiRiso to kompozycja ryżu ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Dino
,
Grupa Maspex
marki:
Lubella
Lubella DiRiso w wersji XXL
×
Przegląd cen w kampanii marketingowej Lidla
Sieć dyskontów Lidl ruszyła z nową kampanią marketingową, w której podkreśla, że niezależnie od tego, czy konsumenci robią zakupy w sklepach Lidl w Wielkopolsce, na Podlasiu czy w Trójmieście, zapłacą za ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Lidl
Ruszyła wielkanocna kampania Dan Cake
Marka Dan Cake ponownie zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
Ancymony
,
Spotlight
Ruszyła wielkanocna kampania Dan Cake
×
Bahlsen wprowadza wakacyjne wersje ciastek HIT
Plażowy Migdał i Sielska Truskawka - to nowe sezonowe HIT-y, które właśnie trafiają na rynek. Bahlsen Polska ogłosił wprowadzenie nowej Edycji Limitowanej popularnych ciastek. - Nowa Edycja Limitowana 2024 to nie ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Hit
Bahlsen wprowadza wakacyjne wersje ciastek HIT
×
poprzedni
następny
Lody Willisch na Dzień Kobiet
Kolejny miesiąc przynosi kolejną akcję z lodami Willisch w sieci Lidl Polska. Tym razem w sprzedaży pojawią się dwa smaki, stworzone z myślą o Dniu Kobiet. Lody mają swoją premierę w ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
marki:
Willisch
Lody Willisch na Dzień Kobiet
×
Tarczyński promuje nowe smaki kabanosów
W najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej marki Tarczyński główną rolę grają trzy nowości produktowe. Są to Kabanosy Exclusive ze zredukowaną ilością tłuszczu o 40%, pikantne Kabanosy Extreme i Kabanosy Nadziane. Każdemu z ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Papaya Films
marki:
Tarczyński
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
Marka Lovege (Sante) ruszyła z ogólnopolską kampanią. Hasło przewodnie akcji to „Z ziaren i orzechów, nie z koncentratu”. Spot Lovege emitowany jest w ogólnopolskiej TV. Prowadzone są też działania digital i ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Sante
marki:
LOVEGE
Marka Lovege ruszyła z kampanią napojów roślinnych
×
Piątnica promuje świeże mleko
„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – pod takim hasłem Piątnica promuje świeże mleko o tradycyjnym smaku. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych atrybutów produktu: świeżości i naturalności. - OSM Piątnica ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Piątnica promuje świeże mleko
×
poprzedni
następny
Grupa MEX zapowiada serię otwarć lokali
Mex Polska ma umowy na 3 nowe lokale przy Rynku Starego Miasta w Krakowie. Grupa kapitałowa celuje łącznie w 6 otwarć w bieżącym półroczu. Notowana na GPW spółka holdingowa Mex Polska ...
2024-03-05 Soft drinks
firmy:
Mex Polska
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
Grupa Muszkieterów chce otworzyć ponad 30 nowych sklepów
Grupa Muszkieterów osiągnęła w 2023 r. łączny obrót w wysokości 10,3 mld PLN w ramach sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując wzrost na poziomie 7,4% rdr bez uwzględnienia stacji paliw. Grupa ogłosiła ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Bricomarche
,
Intermarche
,
ITM Polska
Starka przejdzie w państwowe ręce?
Krajowa Grupa Spożywcza przygląda się postępowaniu upadłościowemu Szczecińskiej Fabryki Wódek Starka. Prezes KGS Marek Zagórski uważa, że aktywa Starki byłyby cenne dla grupy, jednak dodaje, że w tej sprawie nie zapadły ...
2024-03-04 Food & drinks
firmy:
Krajowa Grupa Spożywcza
,
Szczecińska Fabryka Wódek Starka
marki:
Starka
[1]
64
|
65
|
66
|
67
|
68
|
69
|
70
|
71
|
72
|
73
|
74
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA