KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Kreator projektu Torcika Wedlowskiego
Torcik Wedlowski to ręcznie dekorowany tort waflowy, zatopiony w wedlowskiej czekoladzie. Od dziś każdy może namalować na nim, co tylko chce. Agencja GoldenSubmarine stworzyła kreator do projektowania spersonalizowanego Torcika Wedlowskiego ...
2020-10-21 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
GoldenSubmarine
marki:
E.Wedel
Sprzedaż detaliczna odbiła we wrześniu
W najnowszych danych za wrzesień widać odbicie w sprzedaży detalicznej. Wrześniowe ożywienie miało częściowo związek z rozpoczęciem roku szkolnego. Jednak ekonomiści mają też złą wiadomość. Sprzedaż detaliczna we wrześniu wzrosła ...
2020-10-21 Soft drinks
KP uruchamia „Strefę kapitalnej imprezy” w Carrefourze
Kompania Piwowarska uruchamia w warszawskim sklepie Carrefour projekt "Strefa kapitalnej imprezy". Wydzielona strefa zawiera wizualne elementy oddające imprezowy klimat marki Captain Jack. Przygotowana przez agencję Altavia specjalna zabudowa oddająca imprezowy ...
2020-10-21 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Kompania Piwowarska
,
Altavia
marki:
Captain Jack
Wojciech Żabiński dyrektorem zarządzającym Carlsberg Bułgaria
Od 1 stycznia Wojciech Żabiński, obecny wiceprezes ds. marketingu Carlsberg Polska, obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego w Carlsberg Bułgaria. Wojciech Żabiński ma ponad 20 lat doświadczenia w branży FMCG. Swoją karierę ...
2020-10-21 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
Druga strona relaksu w kampanii marki Lusette
Druga strona relaksu - pod tym hasłem powstała kampania digitalowa marki Lusette. W ramach kampanii realizowany jest konkurs konsumencki. W swojej kampanii marka pokazuje, że istnieją dwa oblicza relaksu: jedna ...
2020-10-21 Food & drinks
firmy:
I.D.C. Polonia
,
Dziadek do orzechów
marki:
Lusette
Druga strona relaksu w kampanii marki Lusette
×
Wspólny biznes Janusza Palikota i Kuby Wojewódzkiego
Janusz Palikot oraz Kuba Wojewódzki zaprezentowali założenia nowego biznesu o nazwie Przyjazne Państwo. Nowa spółka będzie zajmowała się produkcją napojów alkoholowych i bezalkoholowych z dodatkiem CBD. - Pierwszy produkt dostępny ...
2020-10-21 Soft drinks
firmy:
Przyjazne Państwo
Najnowsza odsłona kampanii Rap & Cognac marki Hennessy
Marka Hennessy rusza z II edycją formatu Rap & Cognac, do której zaprosiła jednych z aktualnie najciekawszych artystów: Mr. Polska, Sarius oraz Rosalie. W ramach projektu powstały 3 filmy, w których ...
2020-10-21 Food & drinks
firmy:
Moet Hennessy
marki:
Hennessy
Żywiec Zdrój pokazał założenia modelu depozytowego
Lider polskiego rynku napojów bezalkoholowych, przedstawił założenia wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce. Firma podkreśla, że jest to jedyny sposób zapewniający efektywną zbiórkę odpadów opakowaniowych po napojach i ich recykling. - ...
2020-10-20 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
Musztardy Street Food Roleski
W ofercie firmy Roleski pojawiła się nowa linia musztard o nazwie Street Food. Obejmuje pięć różnorodnych produktów. Linia musztard Street Food to efekt poszukiwań ciekawych i intrygujących smaków w różnych ...
2020-10-20 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Musztardy Street Food Roleski
×
poprzedni
następny
Sklepy Groszek z nowym logo na 20. urodziny
Jedna z największych w Polsce sieci sklepów franczyzowych, organizowana przez Grupę Eurocash - obchodzi właśnie swoje 20-lecie. Z tej okazji jej sklepy zyskają nowy logotyp, identyfikację wizualną i nową aranżację wnętrza ...
2020-10-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
,
Groszek
Sklepy Groszek z nowym logo na 20. urodziny
×
Kolejna fala pandemii widoczna w sklepach
Kiedy podczas pierwszej fali pandemii Polacy szturmem ruszyli do sklepów, papier toaletowy i mydło biły kilkusetprocentowe rekordy wzrostu, walcząc o palmę pierwszeństwa z makaronem, ryżem i mąką. Nad wszystkim królował jednak ...
2020-10-20 Soft drinks
Linia Odporność – nowość od Bakomy
Producent przetworów z mleka wprowadził linię produktów wspierających odporność. Bakoma Odporność to jogurt pitny z siedmioma szczepami bakterii, dzięki którym wspiera naturalną odporność organizmu. Wzbogacony jest w witaminy B6, B12 ...
2020-10-20 Soft drinks
firmy:
Bakoma
marki:
Bakoma
Linia Odporność – nowość od Bakomy
×
Tylko co czwarty Polak ufa reklamom w internecie
Wraz z rozwojem e-commerce, zmienia się nastawienie kupujących online do reklam. Jak wynika z raportu E-zakupy w Polsce 2020, ExpertSender, siedem na dziesięć osób nie ufa lub nie ma zdania na ...
2020-10-20 Soft drinks
Nałęczowianka startuje z loterią z eko-nagrodami
Marka wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię "Siła pragnienia", z którą ...
2020-10-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka startuje z loterią z eko-nagrodami
×
Wrzesień w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, we wrześniu 2020 r. łączna liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7% niższa niż rok wcześniej, mimo to ich obroty wzrosły o ...
2020-10-20 Soft drinks
Influencerzy będą promować napoje Chupa Chups
Rozpoczęła się pierwsza kampania z influencerami dla Kuchni Świata, przygotowana przez sieć partnerską LifeTube (grupa LTTM). Wprowadzenie nowego produktu na polski rynek - napojów Chupa Chups, których Kuchnie Świata są ...
2020-10-20 Soft drinks
firmy:
Perfetti van Melle
,
LifeTube
marki:
Chupa Chups
Influencerzy będą promować napoje Chupa Chups
×
Brand hero Delmy wraca
Delmik - brand hero marki Delma powraca. Bohatera zobaczymy w nowej kampanii promującej Delmę Maślany smak 80% tłuszczu - "Delma gotowa na wszystko". Kampania nawiązuje do uniwersalności produktu i hasła: "Smaruj ...
2020-10-20 Food & drinks
firmy:
Upfield
marki:
Delma
Brand hero Delmy wraca
×
Żabka testuje gospodarkę o obiegu zamkniętym dla marki własnej
W połowie XX w. produkcja plastiku wynosiła 2 mln ton, obecnie przekracza 400 mln ton rocznie, z czego największy udział ma produkcja jednorazowych opakowań. Dlatego Żabka, jako pierwsza firma w Polsce ...
2020-10-20 Soft drinks
firmy:
Alpla
,
Żabka
Everli wprowadza abonament na zakupy spożywcze
Firma Everli wprowadziła model subskrypcji, który daje możliwość zoptymalizowania kosztów dostawy przy regularnych zakupach. W ostatnich latach model subskrypcji funkcjonuje dobrze i rozwija się w wielu obszarach życia, dając nieograniczony dostęp ...
2020-10-20 Soft drinks
Kaufland zachęca do niemarnowania żywności
Według szacunków co roku w Polsce marnuje się ok. 9 mln ton żywności, a do kosza trafiają choćby produkty spożywcze, które wciąż nadają się do jedzenia. By zwrócić uwagę na ten ...
2020-10-20 Soft drinks
firmy:
Kaufland
[1]
430
|
431
|
432
|
433
|
434
|
435
|
436
|
437
|
438
|
439
|
440
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA