KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
„Siła pragnienia” w kampanii Nałęczowianki
Marka wody mineralnej rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Papaya Films
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Eko bluzy w aktywacji marki Lech
Marka piwa startuje z nową aktywacją - ekologicznym quizem "Lechendy wchodzą w eko". Do wygrania jest 10.000 bluz wykonanych z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu. Konkurs przeprowadzany ...
2020-10-13 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
Bardzo
,
Cut The Mustard
,
Dynamo Films
,
Tailor Made PR
,
Televisor
,
Zenith
marki:
Lech
Eko bluzy w aktywacji marki Lech
×
Wycofanie bakalii z Żabki
W związku ze stwierdzonym poziomem pozostałości pestycydu - iprodionu w rodzynkach występujących w produktach: Mieszanka Studencka HAPS 30G z numerem partii: 20001326 - termin przydatności do spożycia: 06.12.2020, oraz z numerem ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Żabka
marki:
Haps
Wycofanie bakalii z Żabki
×
MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką - nowy program TVN
Telewizja TVN rozpocznie emisję programu pod nazwą MądrzeJEMY. Jego bohaterowie, zwykli Polacy, którzy codziennie popełniają grzeszki dietetyczne albo stoją przed dylematami żywieniowymi, chcieliby jeść lepiej i mądrze kupować. Dlatego przez 10 ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Carrefour
MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką - nowy program TVN
×
Mateusz Gessler w kampanii produktów Hortex
Startuje kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Hortex wspiera szef kuchni Mateusz Gessler, a komunikacja koncentruje się tym razem na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Opus B
marki:
Hortex
Rekordowa produkcja mięsa kaczego w Polsce
W pierwszym półroczu 2020 roku doszło do bezprecedensowej sytuacji w produkcji mięsa kaczego w Polsce. Wbrew tendencjom europejskim, gdzie produkcja spadała, w naszym kraju zanotowaliśmy istotne wzrosty, które doprowadziły do tego ...
2020-10-13 Food & drinks
Fanex wspiera promocję na stacjach Moya
Polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wspiera najnowszą promocję na stacjach paliw MOYA. W ramach akcji "Więcej chilli taniej", klienci kupując dwa hot-dogi z nową parówką chilli, trzeciego ...
2020-10-13 Food & drinks
firmy:
Fanex
,
Moya
marki:
Fanex
Loteria promocyjna dla płatków Nestle
Ahencja Unique One odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki Nestle, prowadzonej pod hasłem "Loteria pełna złotych". Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 października i potrwa do 13 grudnia 2020 ...
2020-10-13 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
McCann
,
Unique One
marki:
Nestle
Powrót godzin dla seniorów w sklepach
Polski rząd podjął decyzję o przywróceniu, od 15 października, tzw. godzin dla seniorów w sklepach spożywczych, drogeriach i aptekach. Między 10.00 a 12.00 zakupy w tych placówkach będą mogły robić wyłącznie ...
2020-10-12 Soft drinks
Powrót godzin dla seniorów w sklepach
×
Owocowe musztardy Roleski
W ofercie firmy Roleski pojawiła się nietypowa linia musztard z dodatkiem owoców. W jej skład wchodzą cztery produkty w opakowaniach 100 g. Musztarda Malinowa Słodka i łagodna musztarda z dodatkiem ...
2020-10-12 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Owocowe musztardy Roleski
×
poprzedni
następny
Carrefour wprowadza usługę Carrefour Sprint
Carrefour wdraża w obszarze e-grocery nową usługę Carrefour Sprint, dzięki której klienci sieci będą mogli otrzymać zamówione na carrefour.pl zakupy spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet 3 godzin ...
2020-10-12 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour wprowadza usługę Carrefour Sprint
×
Przyprawy Knorr do jesiennej kuchni
W linii przypraw specjalistycznych marki Knorr znalazły się produkty do tradycyjnych dań kuchni polskiej: Przyprawa do bigosu, Przyprawa do flaków oraz Przyprawa do zup. Do grona monoprzypraw Knorr dołączyła Papryka wędzona ...
2020-10-12 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Przyprawy Knorr do jesiennej kuchni
×
Carlsberg zmienia barwy flagowej marki
Marka Carlsberg po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów do udziału w konkursie nawiązującym do wieloletniego partnerstwa z Liverpool F.C. Do wygrania jest koszulka z podpisami zawodników klubu, piłki oraz zgrzewki piwa ...
2020-10-12 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Lidl
marki:
Carlsberg
Carlsberg zmienia barwy flagowej marki
×
Polacy wciąż wolą częstsze zakupy
W ostatnim kwartale roku łącznie 53% konsumentów zamierza dokonywać bieżących zakupów w dyskontach (32%) lub supermarketach (21%). Na trzeciej pozycji są hipermarkety (15%). Pomimo pandemii blisko połowa Polaków nadal preferuje ...
2020-10-12 Soft drinks
Piwne specjalności odporne na spadki sprzedaży
Rzemieślniczy Browar Pinta wprowadza do stałej oferty owsianego stouta "Dobry Wieczór" i rozpoczyna w zakładzie w Wieprzu warzenie piw kwaśnych. Na malejącym od zeszłego roku rynku piwnym w Polsce, stale utrzymuje ...
2020-10-12 Food & drinks
firmy:
Browar Pinta
Panattoni buduje magazyn pod Ostródą
Ruszyła budowa centrum magazynowo-dystrybucyjnego dla producenta i eksportera mięsa wieprzowego i drobiowego. W ramach inwestycji pod Ostródą powstanie hala magazynowa o łącznej powierzchni 10,1 tys. mkw. W nowym obiekcie powstaną ...
2020-10-12 Food & drinks
Stabilizuje się sytuacja w mleczarstwie
Zdaniem Polskiej Izby Mleka aktualna sytuacja na rynku mleka wydaje się stabilizować pomimo rosnącej pandemii koronawirusa na całym świecie. Dane GUS napawają ostrożnym optymizmem. Trwający od lutego spadkowy trend cen ...
2020-10-12 Food & drinks
XII edycja Akademii Bezpiecznego Puchatka
Akademia Bezpiecznego Puchatka to największy program społeczny o tematyce bezpieczeństwa, skierowany do uczniów pierwszych klas szkół podstawowych. Celem tej akcji edukacyjnej jest przekazanie dzieciom najważniejszych zasad bezpieczeństwa w domu, w szkole ...
2020-10-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Puchatek
XII edycja Akademii Bezpiecznego Puchatka
×
Goodvalley poszerza asortyment wędlin
W ofercie firmy pojawił się nowy produkt - szynka gotowana w plastrach o zawartości tłuszczu poniżej 3%. Nowość stanowi uzupełnienie dotychczasowej oferty wyrobów dołączając do parówek, boczku w plastrach oraz ...
2020-10-12 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
marki:
Goodvalley
Goodvalley poszerza asortyment wędlin
×
Startuje kampania batona Snickers Crisp
Rusza kampania reklamowa batona Snickers Crisp, który w tym roku dołączył do portfolio marki. Nowość od Mars Wrigley charakteryzuje się przede wszystkim wyjątkową chrupkością. W opakowaniu znajdują się dwie porcje ...
2020-10-12 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
marki:
Snickers
[1]
434
|
435
|
436
|
437
|
438
|
439
|
440
|
441
|
442
|
443
|
444
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA