KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatnie 3 miesiące
Colian
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Colian prezentuje ofertę słodyczy na Boże Narodzenie
Figurki i Pastylki od Goplany, Mikołaj Grześki, Śliwka Nałęczowska z cynamonem i Jeżyki z nutą korzenną to produkty, które przygotowała Grupa Colian na tegoroczne święta Bożego Narodzenia. Wśród propozycji firmy znalazły ...
2024-11-06 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Solidarność
,
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Jeżyki
,
Grześki
,
Wafle Familijne
Colian prezentuje ofertę słodyczy na Boże Narodzenie
×
poprzedni
następny
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
marki:
Grześki
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
×
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Śliwka Nałęczowska
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
×
Colian przedstawia ofertę na Halloween
Z okazji Halloween firma Colian powraca z ofertą słodyczy, które oddają klimat tego dnia. W tegorocznej linii potwornych słodkości znajdą się nie tylko klasyczne przysmaki, ale także nowości. - Halloween zyskuje ...
2024-09-24 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Akuku!
,
Goplana
,
Grześki
,
Wafle Familijne
Colian przedstawia ofertę na Halloween
×
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?”
Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami ...
2024-09-24 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Wafle Familijne
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?”
×
Kolejne firmy wspierają regiony zniszczone przez wodę
Skala zniszczeń w regionach dotkniętych klęską żywiołową jest olbrzymia. Wiele firm wdrożyło już projekty niosące realną pomoc dla poszkodowanych. Colian W odpowiedzi na pilne potrzeby mieszkańców południowo-zachodniej Polski, walczących z powodzią ...
2024-09-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Colian
,
InPost
,
ITM Polska
,
Lidl
,
PKN Orlen
Kolejne firmy wspierają regiony zniszczone przez wodę
×
Jeżyki ruszają z kampanią edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”
Wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” ...
2024-09-17 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Jeżyki ruszają z kampanią edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”
×
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena pojawi się jesienią na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września. To kolejny, po ...
2024-09-06 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
×
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
26 sierpnia rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE ...
2024-08-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
×
Grześki na krawędzi w stałej ofercie Colian
Z początkiem sierpnia marka Grześki wzbogaciła swoją stałą ofertę o dwa smaki: Grześki na krawędzi DARK BROWN oraz PEANUT BUTTER. Dotychczas oba produkty były dostępne wyłącznie w ramach edycji limitowanej. Pierwszy ...
2024-08-14 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki na krawędzi w stałej ofercie Colian
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [3]
działy
› promocje i PR [7]
› innowacje i nowości [3]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
› InPost [1]
› ITM Polska [1]
› Lidl [1]
› PKN Orlen [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [9]
› napoje bezalkoholowe [2]
firmy marketingowe
› Initiative [3]
› Kolterman Media Communications [2]
› NAV Agency [2]
› AżTuNagle [1]
› FCB&theMilkman [1]
› Lemon [1]
› Papaya Films [1]
marki
› Grześki [6]
› Wafle Familijne [3]
› Goplana [2]
› Jeżyki [2]
› Śliwka Nałęczowska [2]
› Akuku! [1]
› Hellena [1]
› Solidarność [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA