KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Auchan 2022 - nowa strategia sieci
Nowe przyzwyczajenia i oczekiwania, które pojawiły się przed kryzysem, wzmocniły się podczas pandemii. Klienci wybrali przede wszystkim multi-format, cyfrowe zakupy on-line, z dostawą do domu lub z odbiorem typu drive. Oprócz ...
2020-06-25 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan 2022 - nowa strategia sieci
×
„Niezwykłe zjawiska naturalne” w kampanii napojów Herbapol
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna Herbapol-Lublin, w ramach której powstały trzy spoty reklamowe. Każdy z nich koncentruje się na innym produkcie z portfolio ziołowych napojów funkcjonalnych i inspirowany jest innym, dedykowanym mu ...
2020-06-25 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Big Picture
,
MediaCom
,
Walk Creative
marki:
Herbapol
„Niezwykłe zjawiska naturalne” w kampanii napojów Herbapol
×
Trump chce nałożyć nowe cła na europejskie kraje
Robert Lighthizer, przedstawiciel USA ds. handlu przygotował dokument, z którego wynika, że administracja Trumpa planuje nałożyć na Francję, Hiszpanię, Wielką Brytanię oraz Niemcy wysokie cła. Nowym podatkiem mają zostać obłożone europejskie ...
2020-06-25 Soft drinks
Specjalne promocje na kawę w Biedronce
Aż 17 mln opakowań kawy rozpuszczalnej i 8 mln zabawek kupili klienci Biedronki w ubiegłym roku. W odpowiedzi na duże zainteresowanie sieć przygotowała specjalną ofertę sprzedaży tych produktów w tę środę ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Biedronka
Mrożone napoje na stacjach Circle K
Sieć stacji paliw Circle K rozpoczęła kampanię "Summer Hits" i wprowadziła do oferty m.in. mrożone napoje Frozen Fanta i Frozen Coca-Cola na bazie kruszonego lodu. 4 różne smaki i możliwość ich ...
2020-06-25 Soft drinks
firmy:
Circle K
marki:
Fanta
,
Coca-Cola
Mrożone napoje na stacjach Circle K
×
Kampania Almette bez laktozy
Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Kampania Almette bez laktozy
×
Grand 100% BIO w opakowaniu ekologicznym
Firma Sokpol wprowadza na rynek nowy, ekologiczny sok 100% BIO marki Grand. Jego dodatkową zaletą są opakowania pochodzenia roślinnego oraz zakrętka z trzciny cukrowej. Sok jabłkowy BIO to produkt certyfikowany ...
2020-06-25 Soft drinks
firmy:
Sokpol
marki:
Grand
Grand 100% BIO w opakowaniu ekologicznym
×
E.Wedel rozwija platformę gamingową
Na mocy rozstrzygniętego przetargu, E.Wedel rozszerza współpracę z agencją mediową Zenith w zakresie gaming marketingu. Kontrakt realizowany będzie w kooperacji z wewnętrzną komórką Publicis Groupe o nazwie Game Lab, specjalizującą się ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Publicis
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Aldi stawia na świeże produkty
Sieć sklepów Aldi ruszyła z nową kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny - logo Świeże z Aldi, którym oznaczane będą produkty z ...
2020-06-25 Soft drinks
firmy:
Aldi
marki:
Carat
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
,
iProspect
Upfield inwestuje w produkty roślinne
Światowy producent żywności pochodzenia roślinnego m.in. do smarowania i pieczenia oraz oliwy z oliwek, kremów, past i serów, ogłosił plan otwarcia nowoczesnego Centrum Nauk o Żywności. Wartość inwestycji jest szacowana na ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Upfield
Dwie nowe maślanki owocowe od Łowicza
OSM Łowicz poszerzył portfolio produktów o dwie nowe maślanki łowickie w litrowym opakowaniu z surowców odnawialnych. Maślanki o smaku ananas-cytryna oraz jabłko-gruszka charakteryzują się niską zawartością tłuszczu co stanowi idealne ...
2020-06-25 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
marki:
Łowicz
Dwie nowe maślanki owocowe od Łowicza
×
poprzedni
następny
BoboFrut w rękach Red8 Advertising
Obsługą marki BoboFrut z portfolio Nestle zajmie się agencja reklamowa Red8 Advertising. Agencja pracuje już dla kilku innych marek koncernu - Lion, KitKat, Princessa i Gerber - donoszą Wirtualne Media ...
2020-06-25 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Red8 Advertising
marki:
BoboFrut
E.Wedel, Omenaa Foundation oraz Empik wspierają edukację dzieci
25 czerwca w ramach charytatywnego projektu "#Każdy plakat pomaga" na stronie www.empik.com/kazdy-plakat-pomaga rozpocznie się sprzedaż limitowanych plakatów zaprojektowanych przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
E.Wedel, Omenaa Foundation oraz Empik wspierają edukację dzieci
×
GfK prezentuje wyniki raportu European Retail Study
W 2019 r. udział konsumpcji prywatnej w obrotach handlu detalicznego spadł w 27 państwach UE o 1 punkt procentowy. Unijni konsumenci wydają przeciętnie 29,9% swoich budżetów w stacjonarnych sklepach detalicznych. Najwięcej ...
2020-06-24 Soft drinks
GfK prezentuje wyniki raportu European Retail Study
×
Nespresso wprowadza kapsułki aluminiowe
W tym roku Nespresso wprowadza do sprzedaży nowe kapsułki wykonane w 80% z przetworzonego aluminium. To przełomowe wydarzenie w historii firmy, której celem jest zmniejszenie ilości odpadów oraz zwiększenie ilości materiałów ...
2020-06-24 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Nespresso wprowadza kapsułki aluminiowe
×
Jedna trzecia sklepów Piotr i Paweł już po rebrandingu
W tym tygodniu sieć sklepów SPAR otworzyła kolejną placówkę pod szyldem EUROSPAR w Warszawie. Tym samym już 35% placówek Piotr i Paweł zmieniło nazwę na EUROSPAR lub SPAR. - Proces ...
2020-06-24 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
SPAR
Dino zbuduje dwa centra dystrybucyjne
Sieć sklepów Dino inwestuje w dwa nowe centra dystrybucyjne o powierzchni około 45 tys. m2 każde. Ich lokalizacje mają zapewnić lepszą obsługę dostaw towarów do sklepów. Inwestycja pochłonie blisko 160 mln ...
2020-06-24 Soft drinks
firmy:
Dino
Powłoka z jajek przedłuży świeżość owoców i warzyw
Zespół naukowców z Brown School of Engineering Lab opracował powłokę na bazie jajek przeznaczonych do utylizacji. Po nałożeniu na owoce i warzywa, powłoka ta zwiększa ich odporność na gnicie przez dłuższy ...
2020-06-24 Soft drinks
Spadek eksportu nabiału z Polski od początku roku
W pierwszych czterech miesiącach 2020 przychody z eksportu produktów mlecznych uzyskane przez krajową branżę mleczarską kształtowały się na poziomie niższym niż rok wcześniej. Według wstępnych danych Ministerstwa Finansów wartość wywozu produktów ...
2020-06-24 Food & drinks
Bracia Sadownicy w kampanii PKN Orlen
PKN Orlen rozpoczął kampanię #WspieramyPolskę. Jednym z trzech bohaterów spotu są Bracia Sadownicy. PKN Orlen rozwija współpracę z polskimi przedsiębiorstwami, oferując na stacjach w kraju i za granicą coraz więcej produktów ...
2020-06-24 Soft drinks
firmy:
Bracia Sadownicy
,
PKN Orlen
[1]
472
|
473
|
474
|
475
|
476
|
477
|
478
|
479
|
480
|
481
|
482
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA