KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
Marka Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Mondelez
,
Hasselford
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
marki:
Milka
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
×
Wiejskie Ziemniaczki inspirowane smakami polskiej kuchni
Pieczeń z ziołami dołącza do Śmietanki z cebulką – to dwa wyjątkowe produkty inspirowane polską kuchnią od marki Wiejskie Ziemniaczki. Edycja Limitowana wyróżnia się także opakowaniami, które są spójne z wizerunkiem ...
2024-09-19 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Wiejskie Ziemniaczki
Wiejskie Ziemniaczki inspirowane smakami polskiej kuchni
×
PIH przygotowała specjalną listę postulatów do rządu
Przedsiębiorcy prowadzący sklepy w południowo-zachodniej części Polski muszą mierzyć się nie tylko z bezpośrednimi skutkami powodzi, lecz także z wyzwaniami biznesowymi i administracyjnymi wynikającymi ze skomplikowanych regulacji. Handel apeluje do rządu ...
2024-09-19 Soft drinks
Zbliża się XI Kongres Bezpieczeństwa Żywności
2 października w Hotelu Arche w Warszawie odbędzie się XI edycja Kongresu Bezpieczeństwa Żywności, największe i najważniejsze wydarzenie w Polsce poświęcone zagadnieniom jakości i bezpieczeństwa żywności. Kongres zgromadzi ekspertów, liderów rynku ...
2024-09-19 Soft drinks
Makro wspiera osoby dotknięte powodzią
Sieć hurtowni Makro Polska we współpracy z firmą Raben Logistics Polska oraz Federacją Banków Żywności dostarcza produkty spożywcze i wodę pitną na tereny objęte powodzią oraz organizuje zbiórki w całej Polsce ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Raben
Sklep Tchibo w Olsztynie w nowej odsłonie
Tchibo otworzyło zmodernizowany lokal w Centrum Handlowym Aura w Olsztynie, wprowadzając tym samym globalny koncept sklepów własnych również w tym regionie. Nowa przestrzeń łączy sklep z dużym ogródkiem kawiarnianym zlokalizowanym na ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Sklep Tchibo w Olsztynie w nowej odsłonie
×
poprzedni
następny
Cukry Nyskie apelują o wsparcie
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie została dotknięta powodzią i poniosła ogromne straty. – Obecnie jesteśmy bez prądu i potrzebujemy wsparcia rzeczowego i finansowego, aby wrócić do normalnego funkcjonowania – apeluje firma w ...
2024-09-18 Food & drinks
firmy:
Cukry Nyskie
Cukry Nyskie apelują o wsparcie
×
poprzedni
następny
UOKiK kontroluje ceny na terenach dotkniętych powodzią
Skutki powodzi są odczuwalne przez tysiące dotkniętych nią osób. Dramat poszkodowanych może rodzić pokusę wykorzystania tej sytuacji, np. poprzez wzrost ceny towarów lub usług. Prezes UOKiK w ramach swoich kompetencji weryfikuje ...
2024-09-18 Soft drinks
Ruszają kolejne zbiórki dla powodzian
Carrefour razem z platformą Donateo uruchamiają zbiórkę mikrodatków dla poszkodowanych w wyniku powodzi. Zebrane środki przekazane zostaną Polskiej Akcji Humanitarnej. Klienci mogą wesprzeć potrzebujących poprzez bezgotówkowe mikrodonacje realizowane podczas płatności kartą ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Herbapol Lublin
,
Żabka
Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo
Tchibo przedstawia kolejną nowość z kawowego segmentu premium. Räritat Santa Bárbara to kawa speciality z Ameryki Łacińskiej. Wariant ten jest wyjątkowy, nie tylko ze względu na smak i jednolitość ziaren, ale ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo
×
poprzedni
następny
AleBrowar uwarzył piwo z dodatkiem świerszczy
AleBrowar uwarzył w ramach kooperacji z FoodBugs piwo z dodatkiem suszonych świerszczy. Ten nietypowy składnik ma nadać nowości orzechowego aromatu i głębi smaku. Premiera nowej propozycji będzie miała miejsce w październiku ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
AleBrowar
,
FoodBugs
AleBrowar uwarzył piwo z dodatkiem świerszczy
×
Dan Cake wprowadza nową platformę komunikacji
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach. W swojej dotychczasowej komunikacji pod hasłem „Daj ...
2024-09-18 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
Ancymony
,
Bluerank
,
Key Story
Dan Cake wprowadza nową platformę komunikacji
×
poprzedni
następny
Chorten sponsorem Stadionu w Białymstoku
Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Wartość kontraktu to 4,1 mln zł netto. Stadion przekazuje właścicielowi sieci sklepów m.in ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
Chorten
Lody Willisch inspirowane deserami z diet Body Chief
Firma Willisch, producent lodów rzemieślniczych oraz Body Chief – specjaliści od cateringów dietetycznych, przedstawiają dwa smaki lodów, które zostały stworzone na bazie kultowych deserów z diet. Brownie z orzechami nerkowcaBrownie to ...
2024-09-18 Food & drinks
firmy:
Body Chief
,
Lidl
,
Willisch
Lody Willisch inspirowane deserami z diet Body Chief
×
Kolejne firmy wspierają regiony zniszczone przez wodę
Skala zniszczeń w regionach dotkniętych klęską żywiołową jest olbrzymia. Wiele firm wdrożyło już projekty niosące realną pomoc dla poszkodowanych. Colian W odpowiedzi na pilne potrzeby mieszkańców południowo-zachodniej Polski, walczących z powodzią ...
2024-09-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Colian
,
InPost
,
ITM Polska
,
Lidl
,
PKN Orlen
Kolejne firmy wspierają regiony zniszczone przez wodę
×
Wzrosną kary za marnowanie żywności
Rząd planuje pięciokrotnie zwiększyć opłaty za marnowanie żywności w sklepach — wynika z projektu ustawy przygotowanego przez resort rolnictwa – podaje Business Insider Polska. W ramach nowych regulacji, które mają na ...
2024-09-17 Soft drinks
ING wesprze zrównoważoną produkcję żywności
W ING trwa nabór zgłoszeń do szóstej edycji Programu Grantowego. Bank przeznaczy 1 mln zł na najlepsze rozwiązania, które wspierają zrównoważoną produkcję żywności. Zgłoszenia należy przesłać do 10 października 2024 r ...
2024-09-17 Soft drinks
Jeżyki ruszają z kampanią edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”
Wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” ...
2024-09-17 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Jeżyki ruszają z kampanią edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”
×
Carat wygrywa przetarg mediowy Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do ...
2024-09-17 Food & drinks
firmy:
Adam Foods
,
Carat
marki:
Dr Gerard
Mateusz Gessler promuje piwo 1664 Blanc
Rozpoczęła się kampania piwa 1664 Blanc, której twarzą jest znany kucharz Mateusz Gessler. Kampania ma podkreślać wyjątkowy charakter białego piwa 1664 Blanc, które łączy nuty smakowe delikatnej goryczki, cytrusów i subtelnych ...
2024-09-17 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
iProspect
,
Papaya Films
marki:
1664 Blanc
[1]
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA