KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52931
„Trzeźwo myślę” za kółkiem
Po raz szósty Carlsberg Polska inicjuje ogólnopolski program edukacyjno-społeczny "Trzeźwo myślę", promujący odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Ta edycja skupi się na temacie bezpieczeństwa za kierownicą. Mimo wysokiej świadomości Polaków na temat ...
2022-06-22 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
„Trzeźwo myślę” za kółkiem
×
Zupy kremy w portfolio JemyJemy
Firma Profi rozbudowuje ofertę marki JemyJemy, wprowadzając na rynek cztery nowe zupy kremy. To produkty bezmięsne i bezglutenowe, wpisujące się w aktualne trendy oraz potrzeby konsumentów poszukujących pełnowartościowych dań gotowych ...
2022-06-21 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
JemyJemy
Zupy kremy w portfolio JemyJemy
×
poprzedni
następny
Biedronka ma nowe pomysły na sezon wakacyjny
Sieć sklepów Biedronka przygotowała wiele letnich udogodnień dla klientów, nie tylko w nadmorskich miastach i kurortach. W lecie sieć Biedronka uruchamia wraz z Glovo punkty odbioru zamówień na plażach, a także ...
2022-06-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Intermarche ogłasza nową strategię dla marek własnych
Sieć sklepów Intermarche wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny branding pod parasolem Intermarche obejmuje ...
2022-06-21 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Intermarche ogłasza nową strategię dla marek własnych
×
poprzedni
następny
Żabka nawiązuje współpracę z marką Żywiec
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaprezentują kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ...
2022-06-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Żabka
marki:
Żywiec
Żabka nawiązuje współpracę z marką Żywiec
×
Loteria audioteksowa dla marki Winiary
Firma Nestle powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki Winiary pod hasłem "Sosy Winiary robią różnicę". Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 15 czerwca do 15 sierpnia 2022 ...
2022-06-21 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Winiary
Loteria audioteksowa dla marki Winiary
×
Coca-Cola pokazuje swoją historię na muralach
Marka Coca-Cola rozpoczęła outdoorową odsłon jubileuszowej kampanii. W jej ramach powstały murale w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdyni. Mieszkańcy stolicy mogą już oglądać przy ul. Żelaznej i Zamoyskiego dwa ...
2022-06-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Good Looking Studio
marki:
Coca-Cola
Donut z KitKat w sieci Żabka
W sklepach sieci Żabka dostępny jest Donut made with KitKat - efekt współpracy Nestle Professional i firmy Stokson, producenta słodkich wyrobów piekarniczych. To pierwszy produkt stworzony wspólnie w ramach marki Dooti ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Stokson
marki:
Kit Kat
,
Dooti Donuts
Donut z KitKat w sieci Żabka
×
Makro chce otwierać 200 sklepów rocznie
15 czerwca w miejscowości Czarne odbyło się oficjalne otwarcie sklepu ODIDO w nowej, odświeżonej odsłonie. Jest to trzeci ambasadorski sklep tej sieci, a drugi w formacie familijnym. W nadchodzących latach MAKRO ...
2022-06-20 Soft drinks
firmy:
Makro
,
ODIDO
Makro chce otwierać 200 sklepów rocznie
×
poprzedni
następny
Lubella promuje nowe owianki
Owsianka marki Lubella to połączenie wygody, smaku i aż 40% owsianki. Najnowszy spot marki prezentuje Owsiankę w pouchu - sposób na idealną przekąskę, którą z łatwością można zabrać na rowerową czy ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje nowe owianki
×
Łowicz wprowadza sezonowy dżem
Marka Łowicz podjęła działania wspierające polskich rolników. Do oferty sezonowej wprowadziła dżem agrestowy, powstały ze zbiorów pochodzących z Klementowic. Produkt będzie dostępny w sklepach sieci Lidl. Receptura nowego dżemu wykorzystuje ...
2022-06-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Well Rounded Design
marki:
Łowicz
Łowicz wprowadza sezonowy dżem
×
Najpopularniejsze profile smakowe wśród napojów
Badanie konsumenckie przeprowadzone przez firmę Mintel wykazało, że najbardziej popularne i pożądane profile smakowe dla napojów bezalkoholowych to nuty cytrusowe i owoców jagodowych. Cytrusy konsumentom kojarzą się z dużą zawartością ...
2022-06-20 Soft drinks
4MOVE sponsorem tytularnym Pasha Gaming Camp
Marka napojów izotonicznych należąca do firmy FoodCare - wchodzi na rynek esportowy w towarzystwie Jarosława "pashyBiceps" Jarząbkowskiego, jako sponsor tytularny największego e-sportowego obozu 4MOVE Pasha Gaming Camp. Pasha Gaming Camp ...
2022-06-20 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
Marka BLACK z nową kampanią
Kampania King of the Night ma podkreślać rynkowy sukces marki Black, ze wskazaniem na misję brandu, która zakłada odkrywanie drzemiącej w ludziach energii - tym razem nocą. Kampania rozpoczęła się ...
2022-06-20 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Marka BLACK z nową kampanią
×
Platforma komunikacji Zott Primo
"Smakuje Primo!" to nowa platforma komunikacji marki jogurtów naturalnych Zott Primo. Idea komunikacyjna ma pokazać, jak pasja do smaku może być przekazywana przez tych, którzy jedzenie celebrują. Działania w ramach ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
,
Tyrka Studio
,
Zenith
marki:
Zott
Startuje kampania Antybatona od Łowicza
Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki Łowicz - Antybatona do wyciskania z tubki. Ma być on konkurencją dla niezdrowych przekąsek. Reklama buduje wizerunek produktu jako superbohatera. Antybaton produkowany jest przez ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Badi Badi
,
Feeders
marki:
Łowicz
Mule w białym winie z Polski
Lidl Polska wprowadza do oferty nowy produkt - mule w białym winie. Śródziemnomorskim małżom towarzyszy białe wytrawne wino Palava z podwrocławskiej Winnicy Niemczańskiej. W ten sposób Lidl promuje lokalne wino, idealnie ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Winnica Niemczańska
Mule w białym winie z Polski
×
Ile Polacy wydają na grillowanie?
Jak wynika z badania UCE Research i Grupy Blix, niemal 40% Polaków jednorazowo wydaje średnio od 50 do 100 zł na produkty spożywcze potrzebne do grillowania. Jednocześnie niemal 90% badanych robi ...
2022-06-15 Soft drinks
Ile Polacy wydają na grillowanie?
×
Ceny żywności będą dalej rosły
W lipcu inflacja osiągnie szczyt na poziomie 15,6% i zacznie się stopniowo obniżać - prognozuje Jakub Olipra z Credit Agricole odnosząc się do dzisiejszych danych GUS. W jego ocenie w kolejnych ...
2022-06-15 Soft drinks
Województwo opolskie z najwyższymi podwyżkami
Z najnowszego raportu, przedstawiającego skalę zmian cen w sklepach, wynika, że w maju największe podwyżki rdr. wystąpiły w woj. opolskim - o 19%, łódzkim - 18%, a także wielkopolskim - 18% ...
2022-06-15 Soft drinks
[1]
217
|
218
|
219
|
220
|
221
|
222
|
223
|
224
|
225
|
226
|
227
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
OSM Łowicz powiększa grupę
Food & drinks
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Soft drinks
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
Soft drinks
Wiejskie Ziemniaczki inspirowane smakami polskiej kuchni
Food & drinks
PIH przygotowała specjalną listę postulatów do rządu
Soft drinks
Zbliża się XI Kongres Bezpieczeństwa Żywności
Soft drinks
Makro wspiera osoby dotknięte powodzią
Soft drinks
Sklep Tchibo w Olsztynie w nowej odsłonie
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA