KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Makro Cash & Carry
Liczba wyszukanych artykułów: 224
Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek Makro
Ambasadorem marek Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional został Wojciech Harapkiewicz - Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska. Jako ambasador marek Makro Wojciech Harapkiewicz wystąpi w serii filmów edukacyjnych ...
2018-04-11 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Makro Premium
,
Makro Chef
Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek Makro
×
Makro dostarcza produkty do programu „MasterChef Junior”
Sieć hurtowni Makro Polska zapewnia produkty, z których młodzi kucharze przygotowują potrawy konkursowe w trzeciej edycji programu "MasterChef Junior". "MasterChef Junior" to program produkowany przez stację TVN, w którym najbardziej ...
2018-04-10 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Nowe funkcjonalności w aplikacji mobilnej Makro
Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła do swojej aplikacji mobilnej szereg rozwiązań i udogodnień dla klientów, m.in. rabaty dostępne wyłącznie dla użytkowników aplikacji oraz funkcję bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem handlowym. Poprzez ...
2018-03-06 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Nowe funkcjonalności w aplikacji mobilnej Makro
×
Już 200 produktów nowych marek własnych w Makro
Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła już 200 produktów nowych marek własnych dedykowanych specjalistom w gastronomii: Makro Chef i Makro Professional. Do końca 2018 roku w ofercie pojawi się jeszcze kilkaset innych ...
2018-02-05 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Już 200 produktów nowych marek własnych w Makro
×
poprzedni
następny
Makro rusza z nowym konkursem dla szkół gastronomicznych
Sieć hurtowni Makro Polska w ramach projektów Szef dla Młodych Talentów i Rok Marek Własnych rozpoczyna konkurs Wyzwanie Makro Chefa. Inicjatywa skierowana do szkół i klas gastronomicznych ma na celu promocję ...
2018-02-01 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Egzotyczne mięsa w ofercie Makro
Polacy coraz chętniej sięgają po produkty uznawane za egzotyczne, otwierają się na nieznane smaki i zaskakujące połączenia. W odpowiedzi na ten trend sieć hurtowni Makro Polska oferuje steki z trzech egzotycznych ...
2018-01-31 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Egzotyczne mięsa w ofercie Makro
×
Makro Polska i Fundacja Klubu Szefów Kuchni wspierają WOŚP
Sieć hurtowni Makro Polska wspólnie z Fundacją Klubu Szefów Kuchni wspierają 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 14 stycznia pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie na uczestników 26. Finału ...
2018-01-10 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Loteria zdrapkowa w Makro
Makro Cash and Carry Polska powierzyło agencji Unique One opracowanie loterii promocyjnej. Akcja objęła swym zasięgiem całą Polskę. Akcja rozpoczęła się 21 listopada, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do końca ...
2017-11-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Makro Cash & Carry
,
Unique One
marki:
Coca-Cola
Loteria zdrapkowa w Makro
×
Nowe marki własne Makro
Sieć hurtowni Makro Polska wprowadza na rynek trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz ...
2017-10-24 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Makro Chef
,
Makro Premium
Nowe marki własne Makro
×
poprzedni
następny
1500 sklepów ODIDO bierze udział w Dniu Własnego Biznesu
Do świętowania Dnia Własnego Biznesu 2017 dołączyło 1500 sklepów sieci franczyzowej ODIDO. Makro Polska przygotowało dla właścicieli sklepów oferty specjalne na produkty Unilever, Coca-Cola i marki własnej Fine Life. Dzień ...
2017-10-05 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
1500 sklepów ODIDO bierze udział w Dniu Własnego Biznesu
×
poprzedni
następny
Trendy kulinarne na sezon jesień-zima
Blisko 80 przedstawicieli branży HoReCa wzięło udział w "Trendy Kolacji" w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Warszawie. Uroczyste wydarzenie otworzyło nowy cykl spotkań w ramach programu "Szef dla Szefów" Makro ...
2017-10-04 Soft drinks
firmy:
Aviko
,
Develey
,
Dilmah
,
Makro Cash & Carry
,
Mutti
,
Nestle
,
Provincja
Millenialsi ważną grupą dla Makro
Grupa Metro chce rozwijać w Polsce ofertę gastronomiczną, szczególnie w zakresie bezpośredniej dostawy do klientów z segmentu HoReCa - informuje Puls Biznesu. Od lipca Grupa podzieliła się na dwie spółki ...
2017-09-21 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Trendy gastronomiczne w raporcie "Polska na Talerzu 2017"
Innowacyjne rozwiązania gastronomiczne, pojawiające się w większych miastach Polski, cieszą się coraz większą popularnością. Choć Polacy coraz częściej odwiedzają food trucki czy targi śniadaniowe, ich numerem jeden pozostają niezmiennie pizzerie - ...
2017-09-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Oferta produktów z Francji na urodziny Makro
Z okazji swoich 23. urodzin sieć hurtowni Makro Cash & Carry przygotowała specjalną ofertę tematyczną z produktami z kuchni francuskiej. Na klientów czekają degustacje, promocje, rabaty, konkursy z nagrodami (m.in. wycieczkami ...
2017-09-13 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Oferta produktów z Francji na urodziny Makro
×
Bezalkoholowe wina w Makro Polska
W sieci hurtowni Makro można znaleźć bezalkoholowe wina białe, różowe i czerwone, spokojne i musujące. Dzięki dealkoholizacji zostały one pozbawione alkoholu, równocześnie zachowując wszystkie właściwości, smak i aromat. Wina zostały ...
2017-09-11 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Bezalkoholowe wina w Makro Polska
×
Makro świętuje 23. urodziny w Polsce
Sieć hurtowni Makro istnieje w Polsce już od 23 lat. Z tej okazji zaprasza wszystkich klientów do wspólnego świętowania - w tym celu przygotowało dla nich specjalne promocje, rabaty i konkursy ...
2017-08-29 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Błękitne Studio
,
MGA
,
Performance Media
Makro świętuje 23. urodziny w Polsce
×
poprzedni
następny
Makro wspiera Mistrzostwa Burgerowe 2017
Sieć Makro Polska została głównym partnerem czwartej edycji Mistrzostw Burgerowych. Konkurs odbędzie się podczas Festiwalu Food Trucków Żarcie Na Kółkach w dniach 19-20 sierpnia na Błoniach PGE Narodowego w Warszawie. Wydarzenie ...
2017-08-11 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro wspiera Mistrzostwa Burgerowe 2017
×
Makro uruchomiło technologię ZenCard 2.0
Sieć hurtowni Makro jest pierwszą dużą siecią handlową, która uruchomiła technologię ZenCard 2.0. To narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Daje m.in. możliwość nagradzania klienta za transakcje, które ...
2017-08-10 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Produkty ARO w nowej szacie graficznej
Trwa rebranding ARO - marki własnej Makro Polska. Już 150 produktów zyskało etykiety z odświeżoną szatą graficzną, a kolejne 80 jest w trakcie zmian. Nowe opakowania charakteryzują minimalizm, przejrzystość i nowoczesność ...
2017-08-07 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
ARO
Produkty ARO w nowej szacie graficznej
×
Makro rozwija akcję „Nie marnuję, pakuję”
We wszystkich halach Makro w Polsce rozpoczęła się akcja promująca program odpowiedzialności społecznej "Nie marnuję, pakuję". Na klientów sieci czekają materiały informacyjno-edukacyjne oraz zniżki na artykuły jednorazowe do pakowania żywności ...
2017-07-19 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [6]
› ostatni rok [14]
› kiedykolwiek [224]
działy
› handel [216]
› promocje i PR [100]
› innowacje i nowości [38]
› inwestycje [37]
› badania [34]
› zagranica [8]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› ODIDO [22]
› Auchan [14]
› Lidl [13]
› Biedronka [10]
› Carrefour [9]
› Kaufland [8]
› Real [8]
› Tesco [8]
› Metro Group [7]
› Selgros Cash&Carry [6]
› E.Leclerc [5]
› Intermarche [5]
› Alma [3]
› Dino [2]
› Drosed [2]
› Eurocash [2]
› Jeronimo Martins [2]
› Nestle [2]
› Piotr i Paweł [2]
› SM Spomlek [2]
› Stokrotka [2]
› Aldi [1]
› Atlanta Poland [1]
› Aviko [1]
› Barry Callebaut [1]
› Beyond Meat [1]
› Coca-Cola [1]
› Develey [1]
› Dilmah [1]
› Frisco.pl [1]
› Genuine Coconut [1]
› Huhtamaki [1]
› Infinite [1]
› InPost [1]
› Kingsalmon [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lewiatan [1]
› Makro Punkt [1]
› Metro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Mutti [1]
› Netto [1]
› Polomarket [1]
› POLOmarket [1]
› Polskie Jadło [1]
› Polski Karp [1]
› Provincja [1]
› Raben [1]
› Saint Vincent [1]
› TUV Rheinland [1]
› Unilever [1]
› Żabka [1]
› ZM Żywiec [1]
› ZT Kruszwica [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [18]
› inne produkty [16]
› owoce i warzywa [15]
› napoje bezalkoholowe [9]
› alkohol [5]
› kawa i herbata [4]
› słodycze i przekąski [4]
› mleko [3]
firmy marketingowe
› Unique One [6]
› MGA [4]
› Starcom [3]
› IT Craft [2]
› Linea Recta [2]
› Performance Media [2]
› Albedo Marketing [1]
› Beeffective [1]
› Błękitne Studio [1]
› Incubi [1]
› On Board Think Kong [1]
› Riverwood [1]
› TBWA [1]
marki
› Makro Chef [5]
› ARO [3]
› Fine Food [3]
› Makro Premium [3]
› Rioba [3]
› Fine Life [2]
› HoReCa Select [2]
› Beyond Meat [1]
› Callebaut [1]
› CHEF [1]
› Coca-Cola [1]
› Eat me [1]
› Fine Dreaming [1]
› Food & Joy [1]
› Genuine Coconut [1]
› Papkin [1]
› Sir Williams [1]
› Veroni [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA