KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Kampania wprowadzająca krakersy Lay’s Oven Baked
"Powiedz TAK! Krakersom Lay's Oven Baked" to nazwa kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek krakersów wielozbożowych. Działania obejmują TV oraz digital, w tym social media i stronę internetową. Krakersy wielozbożowe Lay's ...
2021-09-10 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
OMD Media Direction
,
VMLY&R
marki:
Lay's
Kaufland rozpoczyna świętowanie 20. urodzin
Firma Kaufland działa na polskim rynku od 20 lat. Sieć otwiera obchody jubileuszu kampanią "20 lat idę tam, gdzie wszystko mam". W spocie otwierającym kampanię zaprezentowano najważniejsze wydarzenia z życia ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Feel Movie
,
Huta 19
,
The Media Insight
Kampania wizerunkowa SuperMenu Anny Lewandowskiej
Catering dietetyczny SuperMenu rozpoczyna kampanię wizerunkową. Udział w niej weźmie ambasadorka i założycielka marki Anna Lewandowska. Działania marketingowe realizowane są pod hasłem "Jedz Super, poczuj się Super". Kampania wizerunkowa SuperMenu ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
SuperMenu
Bakterie Salmonella w jajkach z Biedronki
Na podstawie badań przeprowadzonych przez Państwową Inspekcję Sanitarną stwierdzono obecność pałeczek Salmonella Enteritidis na powierzchni skorupek oraz w treści jaj Moja Kurka, będącej marką własną sieci Biedronka. - Spożycie produktu bez właściwej ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Bakterie Salmonella w jajkach z Biedronki
×
ZPP apeluje o wzrost akcyzy na wódkę
W ciągu ostatnich 20 lat akcyza na piwo wzrosła o ok. 40%, podczas gdy opodatkowanie alkoholi spirytusowych pozostało bez zmian. - Wyrównanie tej różnicy i podwyżka akcyzy na wódkę w podobnej wysokości zapewniłaby 3 ...
2021-09-09 Soft drinks
Wypiekana przekąska od OneDayMore
Firma OneDayMore zachęca do wypróbowania alternatywy dla niezdrowych przekąsek. Wypiekane w piecu kulki zbożowe to nowatorskie połączenie zbóż z suszonymi owocami i warzywami. Konsumenci mogą wybierać spośród 5 smaków (na słodko ...
2021-09-09 Food & drinks
firmy:
OneDayMore
marki:
OneDayMore
Wypiekana przekąska od OneDayMore
×
poprzedni
następny
Nowe smaki muffinek od Dan Cake
Firma Dan Cake rozszerzyła ofertę słodkich przekąsek o muffinki z dwiema wersjami nadzienia: jogurtowo-cytrynowym oraz o smaku solonego karmelu. Babeczki z ciasta biszkoptowego nie zawierają konserwantów, syropu glukozowo-fruktozowego ani oleju ...
2021-09-09 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
marki:
Dan Cake
Nowe smaki muffinek od Dan Cake
×
poprzedni
następny
Mleczarnia Ryki rozwija sprzedaż w dyskontach
Jak podaje mleczarnia Ryki, sprzedaż jej serów w 2020 r. wyniosła 16.065 ton, w porównaniu do 15.628 ton rok wcześniej. Firma opiera swój rozwój na wzroście sprzedaży w Polsce, zwłaszcza w ...
2021-09-09 Food & drinks
firmy:
SM Ryki
„Nowa normalność” w branży detalicznej
Rok 2020 okazał się bezwzględny dla stacjonarnych sklepów detalicznych. Zaczęliśmy funkcjonować w zupełnie nowej rzeczywistości, a wiele sklepów zostało zmuszonych do zamknięcia butików i punktów stacjonarnych. - Zachowania konsumentów w ...
2021-09-09 Soft drinks
Plast-Box uruchamia platformę zakupową B2B
Producent opakowań z tworzyw sztucznych, startuje z platformą e-commerce dla firm z sektora B2B. Dzięki temu klienci Plast-Box będą mogli składać zamówienia w każdym dogodnym dla siebie terminie i miejscu, śledzić ...
2021-09-09 Soft drinks
firmy:
Plast-Box
Dlaczego w Polsce jest marnowana żywność?
Zgodnie z danymi Programu Racjonalizacji Strat i Ograniczania Marnotrawstwa Żywności (PROM), ok. 40% marnowanej żywności w Polsce generują produkcja, przetwórstwo i dystrybucja, a 60% - konsumenci. To oznacza, że za wyeliminowanie ...
2021-09-09 Soft drinks
Trzecia edycja kampanii społecznej FASOFF
9 września przypada Światowy Dzień Świadomości FAS (Alkoholowy Zespół Płodowy), który ma przypominać przyszłym matkom o skutkach picia alkoholu w ciąży. Fundacja "Dom w Łodzi" z Kompanią Piwowarską rozpoczynają trzecią edycję ...
2021-09-09 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Mosqi.to
Trzecia edycja kampanii społecznej FASOFF
×
Raport CSR sieci Lidl Polska
Lidl Polska wdrożył strategię zrównoważonego rozwoju na lata 2020-2025, która wyznacza priorytety w działaniach CSR firmy. Najnowsza, druga odsłona Raportu Zrównoważonego Rozwoju to przekrojowe zestawienie wszystkich działań w tym zakresie. Dokument ...
2021-09-09 Soft drinks
firmy:
Lidl
Nestle uruchamia największy akcelerator badań i rozwoju
Koncern oficjalnie zainaugurował działalność swojego największego Akceleratora Badań i Rozwoju. Inwestycja została zlokalizowana w centrum badań Nestle w Lozannie w Szwajcarii. Jest częścią globalnej sieci akceleratorów R+D Nestle, uruchomionej w ...
2021-09-08 Soft drinks
firmy:
Nestle
Crown Holding sprzedał udziały w polskich fabrykach
Koncern Crown Holding, będący właścicielem fabryk opakowań w Goleniowie i Pruszczu Gdańskim, sprzedał 80% udziałów w tym biznesie funduszowi KPS Capital Partners ze Stanów Zjednoczonych - czytamy w Pulsie Biznesu ...
2021-09-08 Soft drinks
firmy:
Crown Holding
,
KPS Capital Partners
Brand Hero sieci sklepów Aldi
Sieć sklepów ALDI powołuje do życia postać WALDIEGO - doradcę, bohatera marki, będącego ucieleśnieniem jej wizerunku. Trójwymiarowa postać Waldiego będzie wspomagała zespół moderacji na profilu ALDI na Facebooku. Wzmocni utrzymany ...
2021-09-08 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
Brand Hero sieci sklepów Aldi
×
BEL Polska z kampanią serków Kiri
"Dziel się życzliwością" to kampania digitalowa serków topionych Kiri, produkowanych przez BEL Polska. Kampania obejmuje krótkie spoty wideo, które podkreślają zalety przekąsek marki Kiri, stworzonych ze świeżego mleka i śmietanki ...
2021-09-08 Food & drinks
firmy:
Bel Polska
,
Graf
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Kiri
Innowacyjne opakowania z alginianu sodu
Zespół naukowców z Indii i Rosji opublikował niedawno wyniki badań dotyczących jadalnej folii spożywczej, która mogłaby znaleźć zastosowanie jako opakowanie owoców, warzyw, mięsa czy owoców morza - podał portal FoodFakty.pl ...
2021-09-08 Soft drinks
Cytrusowa nowość z witaminami od Mentos
Firma Perfetti Van Melle wprowadziła na rynek nowość - gumy do żucia Mentos Vitamins o smaku owoców cytrusowych, które zawierają w składzie witaminy B6, B12 i witaminę C. - Mentos Vitamins to ...
2021-09-08 Food & drinks
firmy:
Perfetti van Melle
marki:
Mentos
Cytrusowa nowość z witaminami od Mentos
×
Rodzina Leśniewskich w kampanii Herbapol
Po rodzinie Wiśniewskich i Malinowskich nadszedł czas na Leśniewskich, czyli bohaterów kampanii reklamowej Serviceplan Health dla marki Herbapol. W wyniku przetargu marka Herbapol wybrała agencję Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia ...
2021-09-08 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Change Serviceplan
,
MediaCom
,
Serviceplan Health
,
Watchout
marki:
Herbapol
[1]
316
|
317
|
318
|
319
|
320
|
321
|
322
|
323
|
324
|
325
|
326
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA