KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Pierwszy operator systemu kaucyjnego z zezwoleniem
Po rozpatrzeniu wniosku z 14 grudnia 2023 r. złożonego przez System Kaucyjny Zwrotka S.A., Minister Klimatu i Środowiska udzielił tej spółce zezwolenie na prowadzenie systemu kaucyjnego. System Kaucyjny Zwrotka to spółka ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
System Kaucyjny Zwrotka
Sejm zajmie się niedzielami handlowymi
Polska 2050 Szymona Hołowni chce wprowadzić dwie niedziele handlowe w miesiącu. Partia przedstawiła projekt ustawy, w którym znalazła się propozycja podwójnego wynagrodzenia za pracę w niedzielę handlową. Zgodnie z projektem pracodawca ...
2024-03-21 Soft drinks
Tchibo z nową propozycją kawy z edycji Rarität
Firma Tchibo wprowadza nową propozycję z serii kaw Rarität: „Los Trapiches Colombia”. „Los Trapiches Colombia” to podróż do kolumbijskiej Huili. Tam, oprócz wysokiej jakości kawy, uprawia się również trawę cukrową, lokalnie ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo z nową propozycją kawy z edycji Rarität
×
poprzedni
następny
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
Opakowanie wódki Absolut Mosaik z limitowanej edycji
Spółka Ardagh Glass Packaging-Europe, jednostka operacyjna Ardagh Group, współpracuje z The Absolut Group w celu opracowania co roku limitowanej edycji butelki wódki Absolut. Najnowszy projekt: Absolut Mosaik powstał we współpracy z ...
2024-03-21 Food & drinks
firmy:
Ardagh
,
Pernod Ricard
marki:
Absolut
Opakowanie wódki Absolut Mosaik z limitowanej edycji
×
Będzie limit marek własnych w sklepach?
Stefan Krajewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi zapowiedział, że rząd chce wprowadzić ustawowe limity marek własnych w sklepach. Mówił również o możliwych zmianach w nazewnictwie produktów wegetariańskich i ...
2024-03-21 Soft drinks
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
Grupa Maspex, właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Żubrówka, wyda na inwestycje produkcyjne w 2024 roku około 650 mln zł. Ich priorytetem będzie rozwój obszarów produkcji i logistyki ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
×
poprzedni
następny
Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour
Sieć sklepów Carrefour ogłasza wprowadzenie nowej oferty produktów wegańskich i wegetariańskich na Święta Wielkanocne. Wspólnie z firmą BezMięsny, sieć przygotowała m.in. roślinne odpowiedniki mięsnych i rybnych wyrobów. Od 20 marca, czyli ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Bezmięsny Mięsny
,
Carrefour
Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour
×
Sąd odrzucił wniosek spółki Palikota o postępowanie układowe
Wydział gospodarczy Sądu Rejonowego Lublin-Wschód odrzucił wniosek spółki Tenczynek Dystrybucja o otwarcie przyspieszonego postępowania układowego. Uzasadnił to brakiem "perspektyw na zawarcie lub wykonanie układu". - Sąd odmawia otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego, jeżeli ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Tenczynek Dystrybucja
Wegańskie żelki bez dodatku cukru
Sieć handlowa Lidl Polska przygotowała dla miłośników żelków niespodziankę – na półkach sklepów debiutują wegańskie produkty bez dodatku cukru. Żelki są dostępne w trzech wersjach i kształtach, od marki własnej Sweet ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Lidl
Wegańskie żelki bez dodatku cukru
×
KE ugięła się pod naciskiem rolników
Rolnicy odnieśli niewielki sukces w wyniku unijnego porozumienia dotyczącego zmian w umowie o bezcłowym handlu z Ukrainą. Nowe ustalenia wprowadzają większe ograniczenia importowe na produkty ukraińskie oraz przedłużając zawieszenie ceł na ...
2024-03-20 Soft drinks
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
Nowoczesne centrum szkoleniowo-kompetencyjne dla przedstawicieli branży HoReCa znajduje się w nowo otwartej siedzibie MAKRO Polska, przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Pierwszy pokaz z degustacją odbył się 20 marca. Poprowadził go m.in ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
×
poprzedni
następny
Mondelez rusza z nową kampanią edukacyjną
Mondelēz International, światowy lider kategorii przekąsek od lat wdraża strategię zrównoważonego rozwoju w wielu obszarach. Od pozyskiwania surowców z troską o środowisko i lokalne społeczności, aż po edukację konsumentów w zakresie ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Mondelez International
Nawiązanie współpracy z Politechniką Lubelską
12 marca br. Członek Zarządu Pszczółki Justyna Budzyńska oraz rektor Politechniki Lubelskiej prof. Zbigniew Pater podpisali umowę o współpracy w obszarze naukowo-badawczym i edukacyjnym. – Politechnika Lubelska bardzo silnie związana jest ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Fabryka Cukierków Pszczółka
Akademia Hochland Professional już działa
4 marca wystartowała Akademia Hochland Professional. Innowacyjny program skierowany jest do profesjonalistów z branży HoReCa, którzy chcą rozwijać biznes, wzbogacać swoją ofertę i poznawać nowe trendy rynkowe a na co dzień ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Hochland
Unilever wydziela biznes lodów
Koncern Unilever podejmuje kroki, których celem jest przyspieszenie realizacji planu działań na rzecz wzrostu (GAP), poprzez wydzielenie działu zajmującego się lodami i uruchomienie dużego programu zwiększającego produktywność. Wśród zaplanowanych działań jest ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Unilever
Unilever wydziela biznes lodów
×
Polakom podoba się walka cenowa dyskontów
Ponad 55% Polaków chciałoby zaostrzenia trwającej walki cenowej dyskontów, żeby zrobić tańsze zakupy na święta – wynika z badania „Świąteczne Wydatki Polaków. Edycja 2024” UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Na rywalizację ...
2024-03-19 Soft drinks
Almette z kolorowym pieprzem
W linii serków Almette zadebiutował nowy wariant, wzbogacony o cztery rodzaje pieprzu. Nowość poszerzy ofertę dotychczasowych 14 rodzajów serków Almette. - Serek Almette z kolorowym pieprzem to świetny wybór dla osób ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Almette
Almette z kolorowym pieprzem
×
Koral współpracuje z firmą Mattel
W tym roku producent lodów, firma Koral, obchodzi 45-lecia działalności. Z tej okazji firma przygotowała wiele nowości oraz kampanie reklamowe w internecie, telewizji, radiu, kinach i na outdoorze. Jedną z nowości ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Koral
Koral współpracuje z firmą Mattel
×
Porcja owoców od Kubusia
Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już szukać w sklepach opakowań 100g w nowym, specjalnym kształcie z Kubusiem, do tego w sprzedaży od stycznia również większa porcja owoców ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Porcja owoców od Kubusia
×
[1]
59
|
60
|
61
|
62
|
63
|
64
|
65
|
66
|
67
|
68
|
69
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA