KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Da Grasso zmienia komunikację wizualną
Jedna z największych sieci pizzerii w Polsce zmienia swoją komunikację wizualną. Odświeżone logo, nowe barwy, motyw graficzny i porządek typograficzny to tylko pierwsze kroki w tej zmianie. Da Grasso wprowadza jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
firmy:
Da Grasso
,
Altavia
,
Garden of Words
,
Redkroft
Da Grasso zmienia komunikację wizualną
×
poprzedni
następny
Komentarz Szpakowskiego i Borka na aukcji WOŚP
Tyskie, marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, wspiera 32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, angażując do tego ambasadorów marki – Dariusza Szpakowskiego i Mateusza Borka. Marka przekazała do licytacji komentarz dowolnego meczu ...
2024-01-18 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Tyskie
Komentarz Szpakowskiego i Borka na aukcji WOŚP
×
Wedel emituje specjalną planszę w TV Republika
W ostatnich tygodniach kolejne firmy zaczęły deklarować wycofanie swoich reklam z TV Republika. To efekt mowy nienawiści, jaką prezentowali niektórzy rozmówcy stacji. Okazało się jednak, że wycofanie reklam nie jest proste ...
2024-01-18 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Żabka Drive w Zduńskiej Woli
W Zduńskiej Woli, między Łodzią a Sieradzem, została otwarta Żabka Drive. To druga placówka sieci w formacie, który umożliwia klientom dokonywanie zakupów zarówno w sposób tradycyjny, jak i bez wysiadania z ...
2024-01-18 Soft drinks
firmy:
Żabka
Zakupy spożywcze podrożały w ciągu roku o 4,3%
Ceny żywności w Polsce nadal rosną, choć znacznie wolniej niż przed rokiem. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency w grudniu 2023 r. wartość ...
2024-01-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Zakupy spożywcze podrożały w ciągu roku o 4,3%
×
Ruszyła kampania marki Fantasia
Rozpoczęła się kampania marki Fantasia (Danone). Kluczowym elementem działań promocyjnych jest spot telewizyjny, który podkreśla moment otwierania opakowania Fantasia, połączenie jogurtu z dodatkami oraz wagę chwili zarezerwowanej wyłącznie dla siebie. Za ...
2024-01-17 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Bites
,
Goodfellas
,
Juice
,
MediaCom
,
Orka
,
VML
marki:
Fantasia
Ruszyła kampania marki Fantasia
×
Nowe parówki Kurczak & Indyk
Marka Duda poszerza swoją ofertę produktów drobiowych o pierwszą parówkę, która swoją delikatność zawdzięcza połączeniu mięsa z kurczaka i indyka. - Podczas prac nad nowym produktem skupiliśmy się na znalezieniu zarówno ...
2024-01-17 Food & drinks
firmy:
ZM Silesia
marki:
Duda
Nowe parówki Kurczak & Indyk
×
Proste Historie promują pierogi chłodzone
Trwa kampania promująca kategorię pierogów chłodzonych marki konsumenckiej Proste Historie (Iglotex). - W TV pojawiły się nasze wskazania sponsorskie przed ulubionymi programami polskich widzów, filmami oraz w telewizji śniadaniowej na kanałach ...
2024-01-17 Food & drinks
firmy:
Iglotex
marki:
Proste Historie
Proste Historie promują pierogi chłodzone
×
Kuchnia azjatycka i włoska dominuje w tygodniach tematycznych
Nawet o 143% wzrosło zainteresowanie kupnem poszczególnych produktów z kuchni azjatyckiej oraz włoskiej w 2023 roku - wynika z analizy list zakupów z aplikacji Listonic. Coraz częściej sięgamy nie tylko po ...
2024-01-17 Soft drinks
firmy:
Listonic
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
Carrefour Polska rozpoczął współpracę z polską aplikacją Foodsi, ratującą produkty spożywcze przed zmarnowaniem. Foodsi to aplikacja, w której użytkownicy mogą kupić pełnowartościowe produkty, z krótką datą przydatności, przekazane m.in. przez restauracje ...
2024-01-17 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Haribo i Maoam ruszają w zimową trasę
Marki owocowych żelków HARIBO oraz gum rozpuszczalnych MAOAM przygotowały akcję promocyjną skierowaną do miłośników białego szaleństwa. Podczas ferii zimowych na wybranych stokach narciarskich pojawią się kolorowe strefy, w których narciarze i ...
2024-01-17 Food & drinks
firmy:
Haribo
marki:
Haribo
,
Maoam
Hand Made wygrała w przetargu Lisnera
Agencja odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie najnowszej kampanii marki. To pierwsza współpraca marek. Lisner jest liderem polskiego rynku przetworów śledziowych, sałatek oraz past kanapkowych. Firma jest częścią ogólnoeuropejskiego koncernu spożywczego ...
2024-01-17 Food & drinks
firmy:
Lisner
,
Hand Made
marki:
Lisner
Daria Ładocha promuje musy Herbapol
Wystartowała pierwsza w tym roku kampania telewizyjna Herbapol-Lublin. Pod hasłem „Muśnij sobie!” promowane są musy owocowe Herbapol. Kulinarna ekspertka - Daria Ładocha, inspiruje do kreatywnego wykorzystania tych produktów, pokazując jak proste ...
2024-01-16 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Daria Ładocha promuje musy Herbapol
×
SGGW pracuje nad naturalnymi sposobami konserwowania żywności
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie rozwijane są technologie, które w przyszłości pozwolą zredukować użycie sztucznych konserwantów żywności. Naukowcy wykorzystają produkty pochodzenia naturalnego – metabolity różnych szczepów bakterii kwasu mlekowego ...
2024-01-16 Soft drinks
Ponad połowa Polaków już próbowała roślinnych wędlin
Roślinne burgery, kotlety czy parówki plant-based są coraz częściej dostępne na sklepowych półkach, a sięgają po nie nie tylko weganie i wegetarianie. Według badania InsightOut Lab blisko połowa polskich konsumentów próbowała ...
2024-01-16 Food & drinks
firmy:
Hortimex
Spomlek wprowadza ser Bursztyn w nowej formie
Producent serów dojrzewających, SM Spomlek, przygotował nową, praktyczną formę sera Bursztyn. Produkt dostępny jest w plastrach, w opakowaniu 135 g. - Plastry są zapakowane w taki sposób, aby zachować świeżość i ...
2024-01-16 Food & drinks
firmy:
SM Spomlek
marki:
Skarby Serowara
Spomlek wprowadza ser Bursztyn w nowej formie
×
Carrefour testuje współpracę z Netfliksem
Carrefour nawiązał współpracę z Netflix, w celu stworzenia nowego programu subskrypcji Carrefour Plus dla klientów z obszarów Rouen i Bordeaux we Francji. W ramach pilotażu francuska sieć sklepów zaoferuje 10% zniżki ...
2024-01-16 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Wawel przedstawia nową platformę komunikacyjną
„Level Wawel” - to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy. Nowy koncept komunikacyjny skupia się wokół prostej idei: marka Wawel wyznacza bezkonkurencyjną jakość, a wyjątkowy smak słodyczy ...
2024-01-15 Soft drinks
firmy:
Wawel
,
GPD
,
Great Minds
,
Lekko
,
M5
,
METs
marki:
Wawel
Wawel przedstawia nową platformę komunikacyjną
×
Premierowy smak chrzanu z jalapeno
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” debiutuje z prawdziwą nowością dla kochających ostrość na talerzu. Chrzan Luksusowy z jalapeno, to produkt który może znaleźć wielu wielbicieli, ponieważ wyraziste smaki wybierane są coraz chętniej ...
2024-01-15 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
marki:
Kielecki
Premierowy smak chrzanu z jalapeno
×
Lody na Dzień Babci i Dziadka od Willisch
Rodzinna firma Willisch z Wągrowca wprowadziła do oferty sieci Lidl Polska 2 nowe smaki lodów - czekolada ze śliwką i figą oraz kokos w białej czekoladzie. Smaki mają swoją premierę w ...
2024-01-15 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
marki:
Willisch
Lody na Dzień Babci i Dziadka od Willisch
×
poprzedni
następny
[1]
64
|
65
|
66
|
67
|
68
|
69
|
70
|
71
|
72
|
73
|
74
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA