KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Golden Submarine
Liczba wyszukanych artykułów: 52
Marka Husaria z nową agencją reklamową
Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna kompleksową obsługę reklamową marki wódki Husaria (CEDC). Husaria jest wódką premium i drugą - obok Żubrówki Bison Grass - marką z kategorii wódek, której obsługą zajmuje się GoldenSubmarine ...
2019-06-07 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Golden Submarine
marki:
Husaria
Sól Kujawska po rebrandingu
Marka Sól Kujawska (Ciech SA) przeszła pierwszy od wielu lat rebranding. Produkt w nowej identyfikacji wizualnej i opakowaniach trafił już do sprzedaży detalicznej. Działania związane z rebrandingiem przygotowała i zrealizowała ...
2019-05-09 Food & drinks
firmy:
Ciech
,
Golden Submarine
marki:
Sól Kujawska
Sól Kujawska po rebrandingu
×
GoldenSubmarine wybrana do obsługi marki Żubrówka
Agencja GoldenSubmarine rozpoczęła obsługę marki Żubrówka Bison Grass. Rozpoczęcie współpracy ma związek z wprowadzeniem na rynek nowych wariantów smakowych marki - Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia oraz Leśna Poziomka. GoldenSubmarine odpowiada ...
2019-03-05 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Golden Submarine
marki:
Żubrówka
Nescafe Sensazione Creme promowana w TV
Firma Nestle rozpoczęła nową kampanię reklamową kawy Nescafe Sensazione Creme. Na potrzeby akcji pod hasłem "Łagodność kawy, moc rozmowy" przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy, emitowany w telewizji i internecie - informują Wirtualne ...
2019-03-04 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Golden Submarine
,
Publicis
,
WaveMaker
marki:
Nescafe
Golden Submarine wybrany do obsługi Wedla
Lotte Wedel wybrał w przetargu agencję Golden Submarine do kompleksowej obsługi marki E.Wedel w internecie. Dotychczas zajmowała się tym agencja Ogilvy. Zakres działań powierzonych agencji to planowanie i realizacja komunikacji ...
2019-02-13 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Golden Submarine
marki:
E.Wedel
Rusza loteria marki Tatra
Marka Tatra (Grupa Żywiec) wystartowała z loterią promocyjną pod hasłem "Tatra co sekundę, 4pak co minutę". Akcję wspiera od 1 lutego kampania TV z nowym spotem reklamowym oraz działania w internecie ...
2019-02-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
21 stycznia wystartowała akcja marki Leżajsk "Wszyscy Murem za Asseco Resovią". Do sklepów w woj. podkarpackim trafiła limitowana seria puszek piwa Leżajsk Pełne z wizerunkami siatkarzy Asseco Resovii - sportowej wizytówki ...
2019-01-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
×
GoldenSubmarine obsłuży Nescafe
GoldenSubmarine rozpoczęła roczną współpracę z Nescafe - głównie w zakresie komunikacji digitalowej. Agencja odpowiadać będzie za działania digitalowe marki, angażując się również w inne obszary promocji. W ramach umowy obsługiwane ...
2019-01-23 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Golden Submarine
marki:
Nescafe
Monte świętuje jubileusz
Pod hasłem "20 lat Montęło!" rozpoczęła się kampania z okazji jubileuszu marki deserów mlecznych Monte (Zott) - informują Wirtualne Media. Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona internetowa 20latmonte.pl, gdzie użytkownicy ...
2018-08-31 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Carat
,
Golden Submarine
marki:
Monte
Powrót „Legendy Północy” w kampanii Specjal
Piwo Specjal startuje z drugą odsłoną kampanii "Legenda Północy". Jedna z największych marek regionalnych Europy, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, sięga po lokalne legendy ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Powrót „Legendy Północy” w kampanii Specjal
×
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Grupa Żywiec promuje nowy smak z dzikiego sadu
Producent piwa rozpoczął nową kampanię marki Dziki Sad o smaku czereśniowym. Bohaterami spotu emitowanego od początku czerwca w telewizji, jest rodzina sadowników oraz jeże. Jest to kontynuacja komunikacji marki z ...
2018-06-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
GoldenSubmarine dla marki Starbucks
Agencja GoldenSubmarine realizuje kampanię "Pasja do kawy" dla marki Starbucks na rynkach europejskich zarządzanych przez AmRest. Działania obejmą siedem krajów - poza Polską, również Niemcy, Rumunię, Czechy, Węgry, Bułgarię oraz Słowację ...
2018-05-24 Food & drinks
firmy:
AmRest
,
Starbucks
,
Golden Submarine
Gaming z Monte Snackiem
Rusza oparta na gamingu kampania Monte Snack (Zott). Osią kampanii jest konkurs "Monte Team Snack" opierający się na idei gamingu. Konkurs ma formułę otwartą, każdy zatem może do niego przystąpić rywalizując ...
2018-05-11 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Carat
,
GetHero
,
Golden Submarine
marki:
Monte
GoldenSubmarine wybrany do obsługi marki Leżajsk
Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna obsługę marki Leżajsk, obejmującą całość aktywności digitalowych. Oznacza to nie tylko obsługę obecności w mediach społecznościowych, lecz również wsparcie aktywacji konsumenckich w kanale cyfrowym oraz działań w ...
2018-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
marki:
Leżajsk
Regionalna loteria marki Specjal
Ruszyła akcja promująca piwo marki Specjal (Grupa Żywiec). Loteria kapslowa "Co krata Specjal lub wypłata" będzie wspierana w digitalu i social mediach. Akcja prowadzona jest na terenie trzech województw: warmińsko-mazurskiego ...
2018-03-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Montewator – nowy konkurs marki Monte
GoldenSubmarine kolejny raz organizuje dla marki Monte (Zott) dużą aktywację digitalową. Agencja przygotowała ideę kreatywną oraz zajęła się organizacją konkursu Montewator wraz z kampanią promująca akcję. Konkurs Montewator to nowa ...
2018-02-08 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Carat
,
Golden Submarine
marki:
Monte
Montewator – nowy konkurs marki Monte
×
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
15 stycznia 2018 r. marka Tatra wystartowała z kampanią telewizyjną wspierającą kolejną edycję loterii promocyjnej. Promocja pod hasłem "Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę" wspierana będzie również działaniami w Internecie ...
2018-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
Lody Dione oraz GoldenSubmarine przedłużają współpracę
Agencja GoldenSubmarine, odpowiadająca za wprowadzenie lodów Dione na polski rynek, przedłużyła współpracę z marką. GoldenSubmarine od początku koordynuje działanie digitalowe marki. Agencja jest odpowiedzialna między innymi za prowadzenie kanałów social ...
2017-07-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Golden Submarine
marki:
Dione
Lody Dione oraz GoldenSubmarine przedłużają współpracę
×
Rusza Loteria marki Specjal
Marka piwa regionalnego Specjal z oferty Grupy Żywiec zaprasza konsumentów do udziału w Legendarnej Loterii, gdzie do wygrania są miliony piw Specjal oraz tysiące nagród - kufle i bluzy z grafikami ...
2017-06-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [52]
działy
› promocje i PR [52]
› innowacje i nowości [8]
› handel [4]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [16]
› Lotte Wedel [7]
› Nestle [5]
› Zott [5]
› CEDC [4]
› FRoSTA [3]
› Tchibo [3]
› Frisco.pl [2]
› Grycan [2]
› Saturn [2]
› AmRest [1]
› Biedronka [1]
› Ciech [1]
› Colian [1]
› Intersnack [1]
› Starbucks [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [19]
› słodycze i przekąski [16]
› mleko [8]
› kawa i herbata [8]
› inne produkty [4]
› owoce i warzywa [3]
› mięso i ryby [3]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Golden Submarine [52]
› Starcom [13]
› Roots [9]
› G3 [8]
› Zenith [7]
› Heart & Brain [6]
› Walk PR [5]
› Carat [4]
› OMD Media Direction [4]
› Wilk Studio [4]
› Global [3]
› Global Shopper Marketing [3]
› Just [3]
› MH Art [3]
› WaveMaker [3]
› 2012 [2]
› 24/7Communication [2]
› Admetrics [2]
› DDB & Tribal [2]
› Hope [2]
› Mirage Studio [2]
› Ogilvy & Mather [2]
› Opus Film [2]
› Saatchi & Saatchi [2]
› Solski Communications [2]
› Universal McCann [2]
› Artcore [1]
› Badi Badi [1]
› CPC Brand Consultants [1]
› Efektura [1]
› GetHero [1]
› Graf [1]
› Initiative [1]
› Liquid Thread [1]
› MEC [1]
› Papaya Films [1]
› Przestrzeń [1]
› Publicis [1]
› PZL [1]
› Studio Głośno [1]
› Televisor [1]
› Twin [1]
› Watchout [1]
marki
› E.Wedel [7]
› Tatra [7]
› Specjal [6]
› Monte [5]
› Nescafe [4]
› FRoSTA [3]
› Leżajsk [3]
› Żubrówka [3]
› Dziki Sad [2]
› Grycan [2]
› Ptasie Mleczko [2]
› Dione [1]
› Eduscho [1]
› Husaria [1]
› Jeżyki [1]
› Przysnacki [1]
› Sól Kujawska [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA