KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53180
Pamapol wprowadza markę Goong
W styczniu na rynku debiutuje nowa marka o nazwie Goong, obejmująca popularne produkty kuchni azjatyckiej. Kluczowym elementem działań promujących nową linię jest współpraca producenta, firmy Pamapol z Olą Nguyen, zwyciężczynią programu ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
Pamapol
,
Kuźniar Media
marki:
Goong
Żelki Haribo w opakowaniach z dedykacjami
Marka Haribo rozpoczyna rok z konkursem, w którym do wygrania są specjalne gift boxy zproduktami marki - z możliwością personalizowania opakowania i umieszczenia na nim zdjęcia oraz dedykacji dla bliskiej osoby ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
Haribo
marki:
Haribo
Żelki Haribo w opakowaniach z dedykacjami
×
poprzedni
następny
Ponad 200 mln imiennych opakowań piwa Tyskie
Marka Tyskie nowymi imiennymi opakowaniami zachęca Polaków do przejścia na TY pomimo różnic. Butelki i puszki z popularnymi polskimi imionami są już dostępne w sklepach w całej Polsce. Akcja obejmuje zarówno ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Bardzo
,
Gong
,
Huta 19
,
Zenith
marki:
Tyskie
Ikea wycofuje dwie partie pieczywa chrupkiego
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany o prowadzonym przez firmę IKEA Retail wycofaniu dwóch partii pieczywa chrupkiego ze względu na wykrycie tlenku etylenu w sezamie będącym składnikiem tego produktu. Tlenek etylenu ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
IKEA
Ikea wycofuje dwie partie pieczywa chrupkiego
×
Carlsberg Polska stawia na kobiety
Z dniem 18 stycznia stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Carlsberg Polska objęła Joanna Glonek - dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju rynku. Z kolei od 1 lutego do zespołu na stanowisko wiceprezesa ds ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
Monika Kowalewska dyrektorką marketingu w Wawel
Od 1 lutego działem marketingu spółki Wawel pokieruje Monika Kowalewska. Odpowiadać będzie za strategię, wizerunek marki, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe, fundację Wawel z Rodziną oraz całość działań marketingowych firmy Wawel ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
Wawel
Zjednoczenie ponownie zajmie się marką Nestea
Agencja Zjednoczenie rozpoczyna drugi rok obsługi marki Nestea należącej do portfolio Grupy Maspex. Zeszłoroczna premiera była powrotem Nestea. W 2021 roku Nestea wchodzi na kolejny etap komunikacji. Nestea szykuje sobie ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Nestle
,
Zjednoczenie.com
marki:
Nestea
Zjednoczenie ponownie zajmie się marką Nestea
×
Festiwal Egzotyczne kuchnie świata w Auchan
Egzotyczne kuchnie świata to najnowsza inicjatywa Auchan Retail Polska, która ma na celu promocję produktów spożywczych z różnych stron świata. Akcja wpisuje się w nową strategię Auchan 2022, która zakłada m.in ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Auchan
Festiwal Egzotyczne kuchnie świata w Auchan
×
Gang Fajniaków podaruje dzieciom ciepłe posiłki
Przygody biedronkowego Gangu Fajniaków karmią już nie tylko dziecięcą wyobraźnię, ale również potrzebujące dzieci w całej Polsce. Zgodnie ze złożoną w grudniu zeszłego roku obietnicą, sieć Biedronka przekazuje na rzecz programu ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Kolejny rok z programem „Mamy kota na punkcie mleka”
Rusza kolejna edycja bezpłatnej kampanii "Mamy kota na punkcie mleka", sfinansowanej ze środków Funduszu Promocji Mleka, która cieszy się już od lat niesłabnącą popularnością wśród uczniów, ich rodziców i nauczycieli ...
2021-01-26 Food & drinks
Kolejny rok z programem „Mamy kota na punkcie mleka”
×
Majka Jeżowska śpiewa o niemarnowaniu jedzenia
Tesco zakończyło konkurs dla szkół "Rymuję, nie marnuję". Zwieńczeniem zabawy jest wyjątkowa piosenka stworzona na podstawie prac uczniów, której współautorką i wykonawczynią jest Majka Jeżowska. Konkurs jest częścią programu edukacyjnego ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Tesco
Lantmannen inwestuje w Nowej Soli
Potentat na rynku piekarnicznym, firma Lantmannen Unibake, poinformował o nowych planach inwestycyjnych. Firma przeznaczy 40 mln EUR na rozbudowę zakładu produkcyjnego w Nowej Soli. Firma planuje wejść na rynek detaliczny ...
2021-01-25 Soft drinks
firmy:
Lantmannen Unibake
Lantmannen inwestuje w Nowej Soli
×
Marki własne zyskują w pandemii
Jedynie 8% Polaków twierdzi, że nie kupuje produktów marek własnych, wynika z badania PMR przeprowadzonego w grudniu 2020 r. Pandemia koronawirusa i większa wrażliwość cenowa konsumentów przekłada się na wzrost zainteresowania ...
2021-01-25 Soft drinks
Marki własne zyskują w pandemii
×
Wycofanie części napojów Monster i Burn
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany o prowadzonym przez firmę Monster wycofaniu kilku produktów marki Monster i Burn ze względu na zbyt wysoką zawartość substancji dodatkowej E 1520 (glikol propylenowy). Zgodnie ...
2021-01-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Monster Beverage
marki:
Burn
,
Monster
Wycofanie części napojów Monster i Burn
×
poprzedni
następny
Suplementy diety receptą na podatek cukrowy?
Obowiązujący od początku roku podatek cukrowy wywołał skokowy wzrost cen słodzonych napojów na półkach sklepowych - zwłaszcza w segmencie napojów gazowanych. Zgodnie z prawem, nowa danina nie obejmuje jednak pewnej kategorii ...
2021-01-25 Soft drinks
Ptasie Mleczko w formie batonika
Lekka pianka, oblana oryginalną wedlowską czekoladą w nowym formacie. Takie jest Ptasie Mleczko batonik - produkt E.Wedel w nowym kształcie dostępny jest w dwóch smakach: waniliowym i śmietankowym. - Nowy ...
2021-01-25 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
,
Ptasie Mleczko
Ptasie Mleczko w formie batonika
×
poprzedni
następny
Konsumenci spędzają mniej czasu w sklepach spożywczych
Oficjalne obostrzenia i indywidualne obawy o własne zdrowie spowodowały, że kupujący zaczęli bywać w sklepach rzadziej i spędzać w nich mniej czasu. To przełożyło się na większe jednorazowe wydatki, wybór sklepów ...
2021-01-25 Soft drinks
Stokrotka chce otworzyć ponad 100 nowych sklepów
Sieć Stokrotka pomimo pandemii otworzyła w 2020 r. blisko 100 nowych sklepów. Łącznie sieć posiada już 720 placówek. Plany na ten rok zakładają uruchomienie kolejnych ponad stu placówek i szybki rozwój ...
2021-01-25 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Polacy coraz bardziej martwią się o pieniądze
Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju spadł w Polsce ciągu miesiąca o 5 p.p., a więc najwięcej wśród badanych krajów europejskich i wynosi obecnie 2 proc. Mimo to pogarszają się nastroje polskich ...
2021-01-25 Soft drinks
Coca-Cola z kawą wchodzi na amerykański rynek
Na amerykańskim rynku debiutuje nowa linia napojów Coca-Cola z dodatkiem kawy. Koncern podkreśla, że w badaniach konsumenckich ponad 80% osób które spróbowało napoju deklarowało chęć jego zakupu. Linia obejmuje trzy ...
2021-01-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola z kawą wchodzi na amerykański rynek
×
[1]
398
|
399
|
400
|
401
|
402
|
403
|
404
|
405
|
406
|
407
|
408
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Danone otwiera Europejskie Centrum Planistyczne
Soft drinks
Eksport produktów spożywczych z Polski spowalnia
Soft drinks
Wysokobiałkowe parówki na półkach sklepów Biedronka
Food & drinks
Trwa druga edycja loterii Budyniowe Love
Soft drinks
Chorwacka sieć handlowa zadebiutuje na warszawskiej giełdzie
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA