KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Owens-Illinois ma zgodę na akwizycję
Amerykański koncern uzyskał zgodę Komisji Europejskiej (KE) na przejęcie BSN Glasspack, dzięki czemu zdobędzie pozycję lidera na rynku opakowań szklanych w Europie. Zgoda KE była ostatnią formalnością niezbędną do zakończenia akwizycji. Owens-Illinois ...
2004-06-15 Soft drinks
Nagrody gospodarcze prezydenta
Wydarzeniem pierwszego dnia Targów Technologii Przemysłowych i Dóbr Inwestycyjnych w Poznaniu było wręczenie dorocznych Nagród Gospodarczych Prezydenta RP. Kapituła, spośród 170 firm zgłoszonych w ośmiu kategoriach, nominowała do wyróżnień 24 przedsiębiorstwa. Prezydent ...
2004-06-15 Soft drinks
Inflacja najwyższa od dwóch lat
GUS poinformował, że inflacja w maju, liczona rok do roku, wyniosła 3,4%. W samym maju inflacja wzrosła o 1%. W kwietniu inflacja roczna była na poziomie 2,2%. Opublikowane dane są znacznie ...
2004-06-15 Soft drinks
Większa sprzedaż branży spirytusowej
Wódka czysta znalazła się na drugiej pozycji (po lodówkach i zamrażarkach) wśród 63 produktów badanych przez GUS, których produkcja wzrosła najbardziej w 2003 r. Wytworzono jej 32% więcej niż w 2002 ...
2004-06-14 Food & drinks
Tymbark wchodzi w nowe napoje
Firma wprowadza najnowszą technologię rozlewu soków i napojów - rozlew aseptyczny do butelek plastikowych. Jest to technologia nowej generacji, która umożliwia produkcję soków i napojów bez konserwantów i barwników, w specjalnych ...
2004-06-14 Soft drinks
Tymbark wchodzi w nowe napoje
×
Lech wraca do zieleni
Pod hasłem "Zielone jak..." Kompania Piwowarska wprowadza na rynek zieloną butelkę oraz nową, uproszczoną etykietę piwa Lech. Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy spółki, informuje, że brązowe opakowania będą stopniowo wycofywane. Zmiany są podyktowane ...
2004-06-14 Food & drinks
Coca-Cola - nowa marka w Niemczech
Koncern planuje wprowadzenie w Niemczech nowej marki wody mineralnej o nazwie Ipsei. Launch jest związany z rezygnacją firmy z wprowadzenia do Niemiec i Francji wody Dasani, która skompromitowała Coca-Colę na wyspach ...
2004-06-14 Soft drinks
Roleski liczy na podwojenie eksportu
Należąca do Marka Roleskiego firma dzięki współpracy z wielkimi sieciami handlowymi zdobyła spory udział w rynku musztard, majonezów, ketchupów i sosów majonezowych. Wydała już 9 mln PLN na rozbudowę zakładu pod ...
2004-06-14 Food & drinks
Odważ się na więcej - skocz na bungee
Podczas trwania Juwenaliów w 4 największych aglomeracjach odbyły się eventy zorganizowane dla Pepsi Cola. Na terenie Juwenaliów stworzono stoiska sprzedażowe, gdzie można było zakupić napoje Pepsi. Wsparciem sprzedaży była dystrybucja ulotek-kuponów ...
2004-06-14 Soft drinks
Nowy dystrybutor alkoholi
Sieć Dystrybucyjna Haag, kontrolowana przez amerykański fundusz typu venture capital zamierza niską ceną pokonać konkurentów na hurtowym rynku alkoholowym w Polsce. Dystrybucja alkoholi wysokoprocentowych to stosunkowo nowa działalność Haag, specjalizującej się głównie ...
2004-06-14 Food & drinks
Szansa na wysoki eksport
W tym roku znów jest szansa na dwucyfrowy wzrost eksportu. Polskie firmy wiedzą, że nie są w stanie rozwijać się, funkcjonując jedynie na krajowym rynku. By eksport był sukcesem, trzeba najpierw ...
2004-06-14 Soft drinks
Nowości od Elite
W maju Elite Cafe wprowadziła na rynek nowy produkt z asortymentu kaw rozpuszczalnych. Elite Pedro's Delikatny to 100% naturalnej kawy rozpuszczalnej. Kawa dostępna jest w opakowaniach 100 i 200 g. Specjalnie dla ...
2004-06-14 Food & drinks
Społem rozszerzy listę własnych produktów
Oferta wyrobów marki własnej oznaczonych logo sieci powiększy się wkrótce o sześć nowych pozycji. Artykuły private label pojawiły się w około 500 sklepach Społem przed kilkoma miesiącami. Projekt stworzenia marki własnej ...
2004-06-14 Soft drinks
Wojna producentów żywności z sieciami handlowymi
Producenci żywności rzucili rękawicę wielkim sieciom handlowym. Uważają, że hiper- i supermarkety, zaniżając ceny, doprowadzają ich na skraj bankructwa Producenci makaronu zrzeszeni w krajowej izbie poinformują dziś dyrektorów wszystkich sieci handlowych ...
2004-06-14 Soft drinks
Sklepy w niedziele pozostaną zamknięte
Sąd najwyższy Niemiec odrzucił plany otwarcia sklepów w niedzielę i święta. Lobby'ing za umożliwieniem sklepom prowadzenia handlu w dni wolne od pracy prowadziła m. in. znana sieć supermarketów Metro. Metro twierdziło ...
2004-06-14 Soft drinks
Rekordowy wzrost PKB
Dynamika PKB w I kwartale 2004 roku wyniosła 6,9% r/r i był to najlepszy wynik polskiej gospodarki od siedmiu lat - poinformował Główny Urząd Statystyczny. Dane GUS okazały się znacznie lepsze ...
2004-06-14 Soft drinks
Do zobaczenia w poniedziałek
Kolejne wydanie serwisu HBN.pl ukaże się w poniedziałek, 14 czerwca.Życzymy udanego, długiego weekendu ...
2004-06-09 Soft drinks
Prawo przeciw fałszerzom soków
Polski rynek soków i nektarów, wart rocznie prawie 4 mld PLN, jest polem coraz bardziej zaciętej rywalizacji krajowych i zagranicznych firm. Konkurencja przybiera różne, także nieuczciwe, formy. Umożliwiają to poważne luki w ...
2004-06-09 Soft drinks
Redd's be free!
To hasło najnowszej kampanii piwa Redd's (Kompania Piwowarska). Akcja promocyjna oraz nowe wzory opakowań mają za zadanie odświeżenie wizerunku marki. Redd's pozycjonowany jest jako piwo dla ludzi myślących niestereotypowo, dlatego w przygotowaniu ...
2004-06-09 Food & drinks
Kampania Pepsi - Mohawk
Wsparcie TV jest kolejnym krokiem wspierającym nowe pozycjonowanie marki Pepsi "Dare for more" połączone z odświeżeniem wizerunku logo oraz wprowadzeniem nowej bardzie chwytliwej butelki. Na tę nowość położony jest nacisk w ...
2004-06-09 Soft drinks
[1]
2642
|
2643
|
2644
|
2645
|
2646
|
2647
|
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA