KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Pociąg Tyskie odwiedził Żywiec
Tyski pociąg ponad przedziałami odwiedził Żywiec, w którym znajduje się konkurencyjny browar. Wjazd Tyskiego do Żywca to gest zapraszający do spotkania na Święta. Na pokładzie pociągu znalazł się świąteczny prezent dla ...
2021-12-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
,
Gong
,
Huta 19
marki:
Żywiec
,
Tyskie
Pociąg Tyskie odwiedził Żywiec
×
Marka Jameson z nową platformą komunikacji
Jameson to marka irlandzkiej whiskey z portfolio Wyborowa Pernod-Ricard. W nowej odsłonie komunikacji pod hasłem "Szukaj swoich" marka zachęca ludzi, aby szukali pokrewnych dusz. - W czasach, kiedy media społecznościowe ...
2021-12-07 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
MullenLowe
,
Prime Time
marki:
Jameson
Suntory przedstawia w pełni roślinną butelkę
Suntory Group stworzyła prototypową butelkę PET wykonaną w 100% z materiałów roślinnych. Opakowanie będzie początkowo używane do marki Orangina w Europie i wody mineralnej Suntory Tennensui w Japonii. Butelka została ...
2021-12-07 Soft drinks
firmy:
Anellotech
,
Suntory
marki:
Orangina
Frisco.pl rozpoczyna działalność w kolejnych miastach
Sklep internetowy Frisco.pl rozszerza swoją działalność w Polsce. Po zapewnieniu pozycji wiodącego dostawcy zakupów spożywczych online w Warszawie, a także debiucie w Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie, wchodzi na Śląsk i do ...
2021-12-07 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Ponad 70% Polaków to smart shopperzy
Według firmy badawczej GfK 71% konsumentów w Polsce można określić jako tzw. smart shopperów, a ich liczba systematycznie wzrasta. Smart shopperzy, idąc do sklepu, są już wcześniej przygotowani: często mają listę ...
2021-12-06 Soft drinks
Donuty Dooti Donuts partnerem projektu Genzie
Należąca do firmy Stokson marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu Genzie, którego twórcą jest najpopularniejszy polski Youtuber Karol Friz Wiśniewski. Współpraca potrwa 12 miesięcy, w trakcie których marka Dooti Donuts ...
2021-12-06 Food & drinks
firmy:
Stokson
,
GetHero
marki:
Dooti Donuts
Donuty Dooti Donuts partnerem projektu Genzie
×
Coca-Cola z serialem podcastowym na święta
6 grudnia odbyła się premiera czteroodcinkowego serialu podcastowego "Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania", wyprodukowanego przez Coca-Colę. Serial to wielowątkowa opowieść o losach postaci, których spotkania związane są ze Świętami. Główny motyw ...
2021-12-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola z serialem podcastowym na święta
×
Polska premiera produkcji typu branded content
"Świat pełen Niespodzianek" to pierwsza w Polsce filmowa produkcja typu branded content. W wyniku współpracy marki Kinder Niespodzianka z Telewizją Polsat przygotowany został godzinny film familijny, który premierowo będzie można zobaczyć ...
2021-12-06 Food & drinks
firmy:
Ferrero
marki:
Kinder
Kolejna podwyżka akcyzy na piwo
Zaledwie kilka dni po przyjęciu ustawy podnoszącej akcyzę od piwa o 10% od nowego roku oraz o kolejne 28% w ciągu następnych 5 lat, Sejm rozpoczął prace nad kolejnym projektem, w ...
2021-12-06 Soft drinks
Trzy nowe klipy w kampanii Oshee Wiedźmin
Współpraca Oshee i CD PROJEKT RED rozeszła się szerokim echem wśród fanów uniwersum Wiedźmina. Produkty sygnowane marką Wiedźmin cieszą się dużą popularnością, a kampania promocyjna wchodzi w nowy, cyfrowy etap. W ...
2021-12-06 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
Trzy nowe klipy w kampanii Oshee Wiedźmin
×
Bio Planet pozyskał w ofercie 5,6 mln PLN
Spółka Bio Planet, działająca w segmencie żywności ekologicznej, ogłosiła wyniki oferty publicznej. Inwestorzy objęli akcje o łącznej wartości 5,6 mln PLN. Środki te zostaną przeznaczone na budowę oraz wyposażenie nowych zakładów ...
2021-12-06 Soft drinks
firmy:
Bio Planet
BGW chce przejąć Polmos Łańcut
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek na wydanie zgody na przejęcie przez spółkę BGW z siedzibą w Poznaniu części mienia Fabryki Wódek "Polmos Łańcut" S.A. z siedzibą w Łańcucie ...
2021-12-06 Food & drinks
firmy:
BGW
,
Polmos Łańcut
Pomoc dla seniorów od Cukru Królewskiego
Samotna starość jest dla seniorów wyjątkowo dotkliwa, szczególnie w okresie nadchodzących Świąt. To właśnie do takich osób co roku stara się dotrzeć z pomocą Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. W działania organizacji ...
2021-12-06 Food & drinks
firmy:
Sudzucker
marki:
Cukier Królewski
Biedronka ponownie wspiera Szlachetną Paczkę
Do 24 grudnia w sklepach sieci Biedronka można kupić produkty ze świątecznej linii Magnetic ze znakiem Szlachetnej Paczki i hasłem "Kupując Wspierasz". Część przychodu ze sprzedaży Biedronka przekaże Szlachetnej Paczce ...
2021-12-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Coca-Cola dystrybutorem nowych marek whisky
Coca-Cola HBC, która chce oferować konsumentom napoje na każdą okazję i porę dnia, poszerza swoją ofertę alkoholi z segmentu premium. Do portfolio dołączają dwie marki - pochodzący z Irlandii kraftowy Glendalough ...
2021-12-03 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Glendalough
,
Bearface
Coca-Cola dystrybutorem nowych marek whisky
×
poprzedni
następny
Zimowy spot reklamowy Łomży
Marka piwa Łomża wystartowała z zimowo-świąteczną wersją filmów reklamowych w ramach platformy komunikacyjnej pod hasłem "Łomża. W swoim tempie". Kampania rozpoczęła się w ogólnopolskich mediach z początkiem grudnia i potrwa do ...
2021-12-03 Food & drinks
firmy:
Van Pur
marki:
Łomża
Regionalna kampania Majonezu Kętrzyńskiego
Rozpoczęła się kampania reklamowa majonezu z Warmii i Mazur. Marka zamierza "odmłodzić" grupę klientów. Kampania ma charakter regionalny i będzie widoczna głównie w internecie. Głównym założeniem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży ...
2021-12-03 Food & drinks
firmy:
Majonezy SPP-H
,
Gravite Design
marki:
Majonez Kętrzyński
Ponad milion złotych na wsparcie OSP od marki Harnaś
W ramach programu "Harnaś wspiera Strażaków Ochotników", marka przewidziała ponad 1,1 mln zł na wsparcie Ochotniczych Straży Pożarnych. Powstał też specjalny fundusz szybkiego reagowania na potrzeby sprzętowe strażaków. Celem programu ...
2021-12-03 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Harnaś
Świąteczna zwrotka Ż w pięciu miastach
Po raz trzeci rozpoczęła się świąteczna akcja marki Żywiec promująca oddawanie butelek i recykling puszek. Specjalny bus, w którym bez paragonu będzie można oddać opakowania po piwie, do końca grudnia odwiedzi ...
2021-12-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Wzrost cen odczuwalny przez Polaków
Niemal wszyscy dorośli Polacy odczuli ostatni wzrost cen, a dwie trzecie badanych deklaruje, że wpłynął on w dotkliwy sposób na ich sytuację. Aby sprostać kolejnemu wyzwaniu dla domowych finansów, polscy ...
2021-12-02 Soft drinks
[1]
287
|
288
|
289
|
290
|
291
|
292
|
293
|
294
|
295
|
296
|
297
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA