KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
Grycan
Liczba wyszukanych artykułów: 26
Ruszyła kampania wizerunkowa marki Grycan
Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały, które akcentują doskonały ...
2024-05-29 Soft drinks
firmy:
Grycan
,
Admetrics
,
Golden Submarine
,
Initiative
,
Mirage Studio
,
Solski Communications
marki:
Grycan
Grycan rozpoczyna nową kampanię komunikacyjną
Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan – Lody od pokoleń pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały podkreślające jakość i smak bestsellerowych lodów Grycan oraz zachęcające do ...
2023-05-17 Food & drinks
firmy:
Grycan
,
Admetrics
,
Golden Submarine
,
Mirage Studio
,
Solski Communications
marki:
Grycan
Grycan rozpoczyna nową kampanię komunikacyjną
×
Milion nagród w loterii marki Grycan
Marka Grycan - Lody od pokoleń rusza z loterią. Za każde 10 zł wydane w lodziarnio-kawiarniach klienci otrzymają zdrapkę, która umożliwia zdobycie jednej z miliona nagród. Sprzedaż promocyjna trwa do 31 ...
2022-05-17 Soft drinks
firmy:
Grycan
,
Asap&Asap
,
Mirage Studio
,
Solski Communications
,
Value Media
marki:
Grycan
Grycan zachęca do odwiedzin lodziarni
Od poniedziałku, 18 maja, wszystkie punkty Grycan - Lody od pokoleń są ponownie otwarte. W pierwszym tygodniu od otwarcia dla klientów lodziarni przygotowano specjalną promocję. - Bardzo cieszymy się z ...
2020-05-19 Soft drinks
firmy:
Grycan
marki:
Grycan
Wydatki na lody przekraczają 50 PLN rocznie
Statystyczny Polak wydał w ubiegłym roku na lody ok. 53 PLN. W 2019 r. ta kwota ma wzrosnąć. Wydatki na lody impulsowe wyniosły ok. 35 PLN, a na produkty w formacie ...
2019-06-03 Soft drinks
firmy:
Froneri
,
Grycan
,
Ice-Mastry
,
PPL Koral
,
Unilever
marki:
Algida
,
Koral
,
Grycan
,
Ice-Mastry
,
Zielona Budka
Grycan zamknie część lodziarni
Zbigniew Grycan, twórca marki Grycan, zapowiedział, że firma będzie zamykać punkty w centrach handlowych. Szuka teraz innych kanałów dystrybucji w sieciach handlowych, bo zakaz handlu w niedzielę źle wpłynął na wyniki ...
2019-03-25 Soft drinks
firmy:
Grycan
marki:
Grycan
Wiosenne nowości w ofercie marki Grycan
Wiosną 2019 roku marka Grycan - Lody od pokoleń wprowadza na rynek trzy nowości: Lody Słony karmel z solą morską, Lody Krówkowe oraz Sorbet z Brzoskwiń i Marakui. Nowe smaki będą ...
2019-03-21 Food & drinks
firmy:
Grycan
marki:
Grycan
Wiosenne nowości w ofercie marki Grycan
×
poprzedni
następny
Lody kluczowe w letniej ofercie małych sklepów
Lody impulsowe to dziesiąta kategoria pod względem udziałów w obrotach sklepów małoformatowych w 2017 r. - informuje firma badawcza CMR. Lody familijne znalazły się na 29. miejscu wśród około 400 kategorii ...
2018-05-28 Soft drinks
firmy:
Froneri
,
Grycan
,
PPL Koral
,
Unilever
,
Zielona Budka
marki:
Zielona Budka
,
Nestle
,
Ben & Jerry's
,
Haagen Dazs
Marka ekonomiczna od producenta lodów Grycan
Lodziarnie Firmowe, producent lodów Grycan z segmentu premium, wprowadza na rynek nową markę ekonomiczną o nazwie Gremma. Produkt w formacie familijnym jest kierowany przede wszystkim do tradycyjnych sklepów spożywczych - podają ...
2018-03-27 Food & drinks
firmy:
Grycan
marki:
Grycan
,
Gremma
Grycan zawarł porozumienie z Lidlem
Do końca wakacji sieć sklepów Lidl będzie mogła sprzedawać lody marki własnej Ballino. Będzie to możliwe na mocy porozumienia zawartego 26 kwietnia z firmą Grycan. W lutym lody tej marki zabezpieczył ...
2017-05-06 Soft drinks
firmy:
Grycan
,
Lidl
marki:
Grycan
,
Ballino
Grycan będzie domagać się odszkodowania
Firma Grycan Lodziarnie Firmowe złożyła pozew przeciwko spółce Lidl Polska. Domaga się w nim odszkodowania za naruszenie prawa do znaków towarowych i pasożytnictwo rynkowe. Wysokość odszkodowania ma oszacować sąd - informuje ...
2017-04-14 Soft drinks
firmy:
Grycan
,
Lidl
marki:
Grycan
,
Ballino
Wygrana Grycana w sporze z Lidlem może mieć wpływ na rynek
Po zajęciu przez komornika, na wniosek firmy Grycan, kilkudziesięciu tysięcy opakowań lodów należącej do sieci Lidl marki Ballino, strony będą próbowały osiągnąć kompromis. W razie niepowodzenia, rozstrzygnięciem sporu zajmie się sąd ...
2017-04-07 Food & drinks
firmy:
Grycan
,
Lidl
marki:
Grycan
,
Ballino
Grycan zarzuca Lidlowi nieuczciwą konkurencję
1 marca w 7 centrach dystrybucyjnych sieci Lidl, komornik zajął 46 tys. opakowań lodów marki Ballino, należącej do Lidla. Wykonał w ten sposób postanowienie warszawskiego Sądu Okręgowego, który przychylił się do ...
2017-03-02 Soft drinks
firmy:
Grycan
,
Lidl
marki:
Grycan
,
Ballino
Grycan zarzuca Lidlowi nieuczciwą konkurencję
×
poprzedni
następny
Koral, Grycan i Algida czołowymi markami lodów w social media
W ciągu pierwszych 2 tygodni sierpnia w internecie pojawiło się aż 27 tys. wzmianek na temat lodów. Posty i komentarze Polaków mogły zostać wyświetlone ponad 92 mln razy - wynika z ...
2016-08-23 Soft drinks
firmy:
Grycan
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Unilever
marki:
Algida
,
Koral
,
Grycan
,
Nestle
Koral, Grycan i Algida czołowymi markami lodów w social media
×
Grycan rozpoczyna kampanię promocyjną z siecią kin
Marka Grycan - Lody od pokoleń i sieć kin Cinema City rozpoczęły wspólną akcję promocyjną. Tego lata we wszystkich kinach sieci w Polsce dostępne są zestawy z popcornem i nowością ...
2016-07-15 Food & drinks
firmy:
Grycan
marki:
Grycan
Grycan rozpoczyna kampanię promocyjną z siecią kin
×
Wartość rynku lodów przekracza 1,6 mld PLN
Ze względu na stosunkowo niską konsumpcję lodów w Polsce (4-5 litrów rocznie na osobę) krajowy rynek ma duży potencjał wzrostu. - Na rynku obecni są najwięksi gracze światowi, a także ...
2016-05-05 Food & drinks
firmy:
Grycan
marki:
Grycan
Producenci chcą przekonać Polaków do wyższej konsumpcji lodów
Polacy spożywają tylko 4 l lodów rocznie. W Szwecji średnia konsumpcja jest trzy razy wyższa. Ulubionymi smakami w Polsce są tradycyjne waniliowo-śmietankowy, czekoladowy i truskawkowy. Producenci jednak poszerzają ofertę, żeby zwiększać ...
2016-04-07 Food & drinks
firmy:
Grycan
marki:
Grycan
Grycan liczy na wyższą sprzedaż eksportową
Firma Grycan - Lody od Pokoleń rozpoczyna sprzedaż swoich produktów w Skandynawii, Rumuni oraz Dubaju. Wśród potencjalnych celów ekspansji są także Niemcy oraz Chiny. Producent szczególne nadzieje pokłada natomiast w Tajwanie ...
2016-04-05 Soft drinks
firmy:
Grycan
Marka Grycan wprowadza lody impulsowe
Lider rynku lodów familijnych, marka Grycan - Lody od pokoleń, wprowadza na rynek linię lodów impulsowych w kubeczkach z łyżeczką. Rozszerzając ofertę o lody impulsowe marka wchodzi w segment, który stanowi ...
2016-03-16 Food & drinks
firmy:
Grycan
marki:
Grycan
Producenci lodów zadowoleni z wyników
Sprzedaż lodów w Polsce systematycznie rośnie. W zeszłym roku wyniosła 133,5 mln litrów, w tym prognozy mówią o wzroście o ponad 3 mln – wynika z danych firmy badawczej Euromonitor International ...
2014-09-24 Food & drinks
firmy:
Grycan
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [26]
działy
› promocje i PR [8]
› innowacje i nowości [7]
› badania [7]
› handel [6]
› zagranica [4]
› inwestycje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [4]
› PPL Koral [3]
› Unilever [3]
› Froneri [2]
› Ice-Mastry [1]
› Nestle [1]
› Zielona Budka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [24]
› owoce i warzywa [4]
firmy marketingowe
› Mirage Studio [3]
› Solski Communications [3]
› Admetrics [2]
› Golden Submarine [2]
› Asap&Asap [1]
› Initiative [1]
› Value Media [1]
marki
› Grycan [18]
› Ballino [4]
› Algida [2]
› Koral [2]
› Nestle [2]
› Zielona Budka [2]
› Ben & Jerry's [1]
› Gremma [1]
› Haagen Dazs [1]
› Ice-Mastry [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA