KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Intermarche testuje zakupy bez kasy
Francuska sieć sklepów uruchomiła nową metodę zakupów w jednej z paryskich placówek. Sieć testuje "inteligentne koszyki", które automatycznie naliczają rachunek po włożeniu do nich produktów - podają Wirtualne Media. Firma ...
2021-10-26 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Usługa Lisek dostępna dla 2,5 miliona Polaków
Lisek - pionier zakupów z błyskawiczną dostawą poszerza swój zasięg. Z Liska korzystać mogą mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska, Piaseczna i jego okolic, a od niedawna również Poznania. Wkrótce planowane są ...
2021-10-26 Soft drinks
firmy:
Lisek
Ferrero wyróżnione w 50. edycji magazynu Raport CSR
Grupa Ferrero została wyróżniona w 50. edycji Raportu Społecznej Odpowiedzialność Biznesu za promowanie równości i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Raport CSR to pierwszy tak duży projekt wydawniczy w Polsce ...
2021-10-26 Soft drinks
firmy:
Ferrero
Pierwszy ODIDO w odświeżonym formacie
23 października w miejscowości Wrząca (woj. łódzkie) otwarty został pierwszy sklep marki ODIDO, powstały w ramach Elevate - międzynarodowego projektu rozwoju detalicznych sieci franczyzowych. Wraz z nim Makro Polska rozpoczyna przebudowę ...
2021-10-25 Soft drinks
firmy:
Makro
,
ODIDO
Pierwszy ODIDO w odświeżonym formacie
×
Napoje Pysio z brokatem i barwiące język
Grupa Polmlek, właściciel marki napojów owocowych Pysio, poszerzył ofertę marki o nowe linie produktowe. Wśród nich znalazły napoje Pysio Magic Dust, Pysio Prank czy Pysio Breakfast. Pysio Magic Dust to ...
2021-10-25 Soft drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Pysio
Napoje Pysio z brokatem i barwiące język
×
poprzedni
następny
Kolejny krok Coca-Cola w kierunku roślinnej butelki
Amerykański koncern prezentuje pierwszą butelkę wykonaną w 100% z materiałów pochodzenia roślinnego. Opakowanie PlantBottle wygląda, działa i podlega recyklingowi jak tradycyjny PET, jednak ma mniejszy wpływ na planetę i jej zasoby ...
2021-10-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Pragmatyzm najważniejszy podczas zakupów
Wśród konsumentów w Polsce przeważa pragmatyczne podejście do zakupów, polegające na jak najtańszym kupowaniu markowych produktów. Rośnie też udział kupujących z przymusu, ograniczających wydatki do minimum. I przybywa cenoholików, skoncentrowanych wyłącznie ...
2021-10-25 Soft drinks
UOKiK skontroluje rynek wieprzowiny
Prezes Urzędu zlecił pracownikom UOKiK kontrole u przedsiębiorców działających na rynku wieprzowiny. Celem działań jest sprawdzenie czy sieci handlowe i duże zakłady mięsne odmawiają przyjmowania w pełni przebadanego mięsa ze zdrowych ...
2021-10-25 Food & drinks
Najczęściej wybierane dania z makaronem
Carbonara i spaghetti bolognese - te dwa dania kuchni włoskiej są najczęściej wybierane w dostawie. Na podstawie analizy danych z platformy Uber Eats prezentujemy makaronowe trendy w Polsce i na świecie ...
2021-10-25 Food & drinks
Terravita promuje nowe czekolady Classic
Marka Terravita rozpoczęła kampanię promującą nowe czekolady z linii Classic. Odbywa się ona pod hasłem "Przyjemność z Poznania". Marka przeszła niedawno rebranding, który objął modyfikację logo, wprowadzenie nowych opakowań, zmianę ...
2021-10-25 Food & drinks
firmy:
Eurovita
marki:
Terravita
Terravita promuje nowe czekolady Classic
×
Większość Polaków podejmuje działania proekologiczne
Zmiany klimatu są dziś jednym z największych wyzwań, przed którymi stoimy jako społeczeństwo. Jak wynika z raportu firmy doradczej Deloitte "Climate Sentiment Index" ponad 80% ankietowanych deklaruje, że troskę o środowisko ...
2021-10-25 Soft drinks
Czekoladowe nowości Pszczółki
Fabryka Cukierków "Pszczółka" zaprezentowała nową linię pralin o nazwie "Czekoladowe Inspiracje". Firma stworzyła praliny wypełnione nadzieniem z subtelną nutą alkoholu. Praliny nawiązują smakiem do popularnych ciast i noszą nazwy: Tort ...
2021-10-25 Food & drinks
firmy:
Fabryka Cukierków Pszczółka
marki:
Pszczółka
Czekoladowe nowości Pszczółki
×
Specjalny ketchup Heinz na Halloween
Z okazji zbliżającego się Halloween marka Heinz przygotowała limitowaną edycję ketchupu o nazwie Tomato Blood. Wykorzystuje fakt, że to właśnie pomidorowy sos bardzo często wykorzystywany jest jako sztuczna krew. Ketchup wchodzi ...
2021-10-25 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Lech Free nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową
Marka piw bezalkoholowych, we współpracy z Damianem Janikowskim, Kasią Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober, wchodzi w świat gamingu. Na podstawie danych Newzoo wykorzystanych w raporcie "The game industry of ...
2021-10-25 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut the Mustard
,
High Spot
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Graal wprowadza zamiennik tuńczyka
Dla wszystkich fanów smaku tuńczyka z warzywami firma Graal przygotowała nowy koncept - roślinny tuńczyk=wegańczyk. Producent wprowadza na rynek dwie sałatki z warzywami i roślinnymi kawałkami o smaku tuńczyka ...
2021-10-22 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Graal
Graal wprowadza zamiennik tuńczyka
×
poprzedni
następny
Eurocash ma zgodę na przejęcie Arhelan
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał bezwarunkową zgodę na przejęcie przez Eurocash z siedzibą w Komornikach kontroli nad Arhelan Helena Burzyńska spółka komandytowa z siedzibą w Bielsku Podlaskim. W marcu ...
2021-10-22 Soft drinks
firmy:
Arhelan
,
Eurocash
Marka Mój Ulubiony z nowymi smakami
W ofercie marki Mój Ulubiony, produkowanej przez SDM w Wieluniu, pojawiła się nowa linia Twarożków kanapkowych. Twarożki nie zawierają skrobi, mleka w proszku oraz stabilizatorów, wyróżnia je również prosty skład ...
2021-10-22 Food & drinks
firmy:
SDM Wieluń
marki:
Mój Ulubiony
Marka Mój Ulubiony z nowymi smakami
×
poprzedni
następny
Akcja edukacyjna ZM Silesia i Federacji Polskich Banków Żywności
Zakłady Mięsne Silesia rozpoczynają współpracę z Federacją Polskich Banków Żywności. Wspólna kampania porusza temat tzw. zdrowego balansu i planowania ciekawych kompozycji kulinarnych zgodnie z zasadą "niczego za dużo". Jej celem jest ...
2021-10-22 Soft drinks
firmy:
ZM Silesia
Miniserial o zamkniętym obiegu szkła
Premiera polskiej wersji serialu "The Office" zbiegnie się z debiutem pierwszego odcinka szklanej "sPÓŁKI" Friends of Glass Polska. Firma chce zachęcić Europejczyków do częstszej i lepszej segregacji opakowań szklanych w ramach ...
2021-10-22 Soft drinks
Na rynek e-grocery wkracza Foodibazar
Marka Foodibazar wkracza na polski rynek e-grocery. Model biznesowy zakłada dystrybucję świeżych produktów spożywczych prosto z targowisk i bazarów. Zamówienia składane za pośrednictwem specjalnej platformy zostaną dostarczone bezpośrednio do klienta usługą ...
2021-10-22 Soft drinks
firmy:
Foodibazar
[1]
287
|
288
|
289
|
290
|
291
|
292
|
293
|
294
|
295
|
296
|
297
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA