KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Intermarche zachęca do niemarnowania żywności
W Polsce wzrasta świadomość na temat niemarnowania żywności. Coraz więcej mówi się o idei zero waste i podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych, jednak działania edukacyjne w tym zakresie wciąż są potrzebne ...
2021-10-14 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Intermarche zachęca do niemarnowania żywności
×
Wycofanie produktu marki ABBA
W związku z informacją otrzymaną od dostawcy Grupa Kapitałowa Graal, dotyczącą obecności tlenku etylenu w surowcu wykorzystanym w produkcji asortymentu: Pasty z łososia 145g ABBA, wyprodukowanego przez Orkla Foods Sverige, oznakowanego ...
2021-10-14 Food & drinks
firmy:
Graal
,
Orkla
,
Żabka
marki:
Abba
Mlekovita na EXPO 2020 w Dubaju
Mlekovita zaprezentuje swoją działalność w Zjednoczonych Emiratach Arabskich - podczas Wystawy Światowej EXPO 2020 w Dubaju, która rozpoczęła się 1 października. Firma weźmie udział w seminarium biznesowym "Podlaskie - naturalna droga ...
2021-10-14 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
Przemysł piwowarski krytykuje plan podwyżki akcyzy
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie z niepokojem przyjął rządowy projekt ustawy podnoszącej stawki akcyzy od piwa o 10% w 2022 r. oraz po 5% w kolejnych latach ...
2021-10-13 Soft drinks
Serek Owocowy od Kubusia
Marka Kubuś wprowadza zupełną nowość w swoim portfolio - serek owocowy, w dwóch smakach: truskawkowym i waniliowym. Przekąska bez dodatku cukru jest już dostępna w lodówkach sieci sklepów Lidl. - ...
2021-10-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
marki:
Kubuś
Serek Owocowy od Kubusia
×
Rogalik Croissant w ofercie Wawelu
Producent słodyczy poszerza swoją ofertę o nowy Croissant, który zawiera aż 28% nadzienia stworzonego z kakao z Wawelu. Rogalik powstaje z ciasta półfrancuskiego z nadzieniem kakaowym ...
2021-10-13 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Rogalik Croissant w ofercie Wawelu
×
Sałatki z tuńczykiem Helcom Premium
Marka Helcom Premium prezentuje nową linię produktów - rybne sałatki z tuńczykiem, dodatkami oraz przyprawami. To gotowe danie, które można zabrać ze sobą wszędzie. - Sekret smaku nowych sałatek tkwi ...
2021-10-13 Food & drinks
firmy:
Greek Trade
marki:
Helcom
Sałatki z tuńczykiem Helcom Premium
×
Kopernik wprowadza Batony Piernikowe
Fabryka Cukiernicza Kopernik wprowadza na rynek Batony Piernikowe w dwóch wersjach smakowych. Dwie nowości to: - Baton piernikowy z nadzieniem owocowym w czekoladzie - Baton piernikowy z nadzieniem o smaku ...
2021-10-13 Food & drinks
firmy:
Kopernik
marki:
Kopernik
Kopernik wprowadza Batony Piernikowe
×
poprzedni
następny
Trwają prace nad szczegółami systemu kaucyjnego
Systemy kaucyjne działają już w kilkunastu krajach Europy, a nad wprowadzeniem takiego rozwiązania pracuje też Polska, która przed 2030 rokiem musi osiągnąć wymagany unijnymi przepisami 90% poziom zbiórki recyklingu plastikowych opakowań ...
2021-10-13 Soft drinks
Lubella promuje makarony w kampanii „Tak jak lubisz!”
W październiku marka Lubella kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść tak, jak lubimy. Komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania w Internecie, współpracę z influencerami oraz ...
2021-10-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje makarony w kampanii „Tak jak lubisz!”
×
poprzedni
następny
Ruszyła Loteria Ferrero
Firma Ferrero rozpoczęła loterię pod hasłem "Odbierz klucz do świata jakości", w której można wygrać voucher na roczny pobyt w luksusowym domu na Mazurach oraz 200 kart przedpłaconych o wartości 1000 ...
2021-10-13 Food & drinks
firmy:
Ferrero
marki:
Ferrero
Ruszyła Loteria Ferrero
×
OYAKATA prowadzi kampanię na pięciu rynkach
Trwa kolejna odsłona kampanii wizerunkowej japońskich dań i zup instant marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Działania promocyjne wystartowały już na rynku niemieckim, włoskim, czeskim i rumuńskim, a od stycznia obejmą także Rosję ...
2021-10-13 Food & drinks
firmy:
Ajinomoto
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
Oyakata
GIS ostrzega przed lodami wodnymi Eau Yeah
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach (RASFF) o prowadzonym przez firmę Udea B.V. wycofaniu niektórych partii lodów wodnych Eau Yeah ze względu na ...
2021-10-13 Soft drinks
firmy:
Bio Planet
marki:
Eau Yeah
Debiut nowych oznaczeń selektywnej zbiórki opakowań szklanych
Premiera nowej naklejki informacyjnej na pojemniki do segregacji opakowań szklanych odbędzie się 14. października podczas Forum Energii i Recyklingu na targach Poleco w Poznaniu. Projekt podkreśla i w przejrzysty sposób ...
2021-10-13 Soft drinks
Debiut nowych oznaczeń selektywnej zbiórki opakowań szklanych
×
poprzedni
następny
Mint Media obsłuży markę Olej Wielkopolski
Agencja Mint Media rozpoczyna współpracę z marką Olej Wielkopolski w zakresie obsługi mediów społecznościowych. Agencja na potrzeby przetargu stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z Key visual i będzie odpowiadała ...
2021-10-13 Food & drinks
firmy:
Princes Limited
,
Mint Media
marki:
Olej Wielkopolski
Mint Media obsłuży markę Olej Wielkopolski
×
Miejska pasieka na dachu siedziby Żabki
Miejska pasieka stanęła właśnie na dachu biurowca przy ul. Stanisława Matyi w Poznaniu, będącego siedzibą Żabki. Pod koniec sierpnia br. "żabkowe" ule zostały zasiedlone, pszczoły znoszą już do nich pyłek kwiatowy ...
2021-10-13 Soft drinks
firmy:
Żabka
Coca-Cola chce być zeroemisyjna
Coca-Cola HBC ogłosiła zobowiązanie, w ramach którego ma osiągnąć zerową emisję netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. Zatwierdzony cel zakłada, że do 2030 roku Coca-Cola HBC zredukuje emisje ...
2021-10-12 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Coca-Cola chce być zeroemisyjna
×
SPAR wprowadza w Europie nową markę własną
SPAR International wprowadza na rynki europejskie nową gamę marek własnych pod nazwą SPAR No1 Value. Oferta zapewni kupującym jeszcze większy wybór wysokiej jakości artykułów codziennego użytku w korzystnych cenach. Asortyment ...
2021-10-12 Soft drinks
Chupa Chups debiutuje w segmencie cukierków
Producent słodyczy Chupa Chups poszerzył ofertę marki o nowe cukierki do żucia Chupa Chups Super Żujki. - Nasza nowość to cukierki do żucia, które dzięki swojej aksamitnej teksturze i konsystencji ...
2021-10-12 Food & drinks
firmy:
Perfetti van Melle
marki:
Chupa Chups
Chupa Chups debiutuje w segmencie cukierków
×
poprzedni
następny
Królewskie Mleczko Cappuccino
Do rodziny Królewskiego Mleczka z Wawelu dołączył nowy smak. Królewskie Mleczko Cappuccino to kawowa propozycja dla miłośników mleczka w czekoladzie. Smak cappuccino został zamknięty w okrągłym kształcie mleczka i oblany ...
2021-10-12 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Królewskie Mleczko Cappuccino
×
[1]
291
|
292
|
293
|
294
|
295
|
296
|
297
|
298
|
299
|
300
|
301
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA