KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Nowe smaki lodów w ofercie Koral
Oferta dla gastronomii BRACIA KORAL - Jak dawniej poszerza się w sezonie 2024 o 2 nowe wykwintne smaki: Tarty cytrynowej, na który producent stawia w tym roku również w ofercie lodów ...
2024-04-18 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Bracia Koral
Nowe smaki lodów w ofercie Koral
×
poprzedni
następny
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Kampania King of the Night ma podkreślać misję marki napojów energetycznych, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą. Niezależnie od wybranej aktywności, Black zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
,
K2
,
MullenLowe
marki:
Black
Krynica Vitamin ma ugodę z amerykańskim kontrahentem
Zarząd Krynica Vitamin S.A. poinformował o zawarciu ugody kończącej spór z kontrahentem ze Stanów Zjednoczonych. Producent napojów informował o sporze w listopadzie 2021 r. Dotyczył on straty, którą miała ponieść amerykański ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
Krynica Vitamin
Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024 ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
Lidl
Łaciate partnerem wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB
Już w najbliższą niedzielę 21 kwietnia w Iławie startuje cykl wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB, znanych do tej pory jako Milko Mazury MTB. To już dziewiąta edycja tej imprezy sportowej, organizowanej ...
2024-04-18 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Czy ze stacji paliw zniknie alkohol?
Minister zdrowia Izabela Leszczyna, na wniosek premiera Donalda Tuska, analizuje wprowadzenie zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw w Polsce – informuje Business Insider Polska. Pomysł ten pojawiał się publicznie od wielu ...
2024-04-17 Soft drinks
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek Tarczyński Naturalnie. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj, ambasadorki kampanii ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
×
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Auchan Polska uruchamia nową odsłonę sklepu internetowego, stawiając na większą wygodę klientów i spersonalizowane doświadczenia zakupowe. Bardziej przyjazny interfejs, rozszerzony asortyment, zwiększona elastyczność dostawami oraz możliwość korzystania z programu lojalnościowego Skarbonka ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
×
Sycące Musy od Braci Sadowników
W ofercie marki Bracia Sadownicy pojawiła się nowa linia Sycących Musów jabłkowych z dodatkiem pożywnych ziaren. - Nasz nowe musy są pysznie, pożywne i bez dodatku cukru. Sycący mus Braci Sadowników ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Bracia Sadownicy
marki:
Bracia Sadownicy
Sycące Musy od Braci Sadowników
×
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Tymbark rusza z nową kampanią podkreślającą swoje bogate portfolio w segmencie musów. Przekąski dostępne są w wygodnym pouchu. Wśród pożywnych produktów w musie, marka Tymbark jest zdecydowanym liderem pod względem różnorodności ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
×
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” współgra z przekazem wizualnym, tworząc orzeźwiający kontent. Intensywnie produktowy przekaz zachęca ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
×
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
W swojej najnowszej kampanii sieć sklepów Aldi podkreśla wysoką jakość oraz świeżość warzyw i owoców oferowanych w swoich sklepach. Na potrzeby kampanii marka powołała do życia Farmera Aldika. W materiałach, które ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Human Film
,
Juice
,
PZL
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
×
Cisowianka dla zawodników Ironman
Marka Cisowianka została oficjalną wodą zawodów Ironman w Polsce i w Czechach. W ramach współpracy zaplanowane jest wyprodukowanie limitowanej serii wody butelkowanej Cisowianka Sport z logo Ironman Poland – informuje portal ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nałęczów Zdrój
marki:
Cisowianka
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Firma opakowaniowa Coveris przejmuje polską spółkę Hadepol Flexo, producenta papierowych i foliowych opakowań giętkich. Po ostatnich przejęciach przez Coveris zakładów produkcyjnych opakowań na Węgrzech, w Polsce i w Czechach, Hadepol Flexo ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Coveris
,
Hadepol Flexo
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Niemal co trzeci Polak nie ma jeszcze planów na majówkę – wynika z najnowszej edycji badania Barometr Providenta. Wśród tych, którzy wiedzą już, jak spędzą długi weekend, przeważają domatorzy. – Dalsze ...
2024-04-17 Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
×
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Biedronka pokonała Auchan w wyścigu o pozycję lidera najtańszych sieci handlowych - wynika z najnowszego badania Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Według danych GUS ceny towarów i usług konsumpcyjnych ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Podejście do życia w stylu „zero waste” staje się coraz bardziej istotne. Pomaga przede wszystkim zmniejszyć ilość odpadów i opakowań, chroniąc jednocześnie środowisko. Jego zastosowanie jest też ważne w kuchni, przy ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
×
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Marka OnlyBio we współpracy z Tymbarkiem stworzyła limitowaną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji, inspirowaną napojami Tymbark. Kolekcja obejmuje szampony, maski, odżywki, wcierki i żele pod prysznic. Produkty nawiązują do czterech popularnych nut ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
×
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Największy na świecie producent dóbr konsumpcyjnych, dodaje cukier i miód do mleka dla niemowląt i produktów zbożowych sprzedawanych w wielu biedniejszych krajach, wbrew międzynarodowym wytycznym mającym na celu zapobieganie otyłości i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nestle
Bolton Polska wybiera Streetcom
Bolton Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Bolton
,
Streetcom
marki:
Rio Mare
,
Meglio
[1]
38
|
39
|
40
|
41
|
42
|
43
|
44
|
45
|
46
|
47
|
48
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA