KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 147
Young Talents 4 Biedronka
Znamy laureatów ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, projektu realizowanego przez sieć handlową we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. W trakcie finałowej gali, spośród ponad 18 finalistów, wybrano najlepszych ...
2024-10-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Suempol wzmacnia pozycję w Europie
Firma rybna Suempol przejęła 100% udziałów w brytyjskiej firmie Copernus Ltd, czołowym dostawcy świeżych ryb na rynku Wielkiej Brytanii. To kolejny krok w realizacji długoterminowej strategii firmy, która zakłada ekspansję na ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
Copernus
,
Suempol
Suempol wzmacnia pozycję w Europie
×
poprzedni
następny
SOSiWÓZ – nowy koncept Fanex
Producent sosów i dodatków gastronomicznych wprowadził wyjątkowy projekt – SOSiWÓZ. Nazwa będąca grą słów łączącą SOS i WÓZ oddaje ideę tego mobilnego konceptu. SOSiWÓZ to niezależna submarka i przestrzeń kulinarna, mająca ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
Fanex
,
HEIMA Studio
SOSiWÓZ – nowy koncept Fanex
×
poprzedni
następny
Reklama Warki niezgodna z normami etyki
Reklama piwa Warka z udziałem piłkarza Jakuba Błaszczykowskiego i siatkarza Michała Kubiaka, emitowana wiosną i latem tego roku, została uznana przez Komisję Etyki Reklamy (KER) za niezgodną z normami etycznymi. KER ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Warka
Startuje kampania marki Przysnacki
Snack Festival to nowa linia produktów marki Przysnacki, mającej w swoim portfolio chrupki, prażynki, chipsy i krakersy. W promującej nową linię kampanii konsumenci zachęcani są do odkrywania „Nowego kształtu chrupania”. Przekąski ...
2024-10-11 Food & drinks
firmy:
Intersnack
,
GoldenSubmarine
,
Zenith
marki:
Przysnacki
„Idź za głosem serca” hasłem w kampanii Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca ...
2024-10-11 Food & drinks
firmy:
Bunge
,
On Board Think Kong
marki:
Optima
„Idź za głosem serca” hasłem w kampanii Optima Cardio
×
Majonez Kielecki z jaj od kur z chowu ściółkowego
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy. Już teraz Majonez Kielecki wytwarzany jest wyłącznie ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA