KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Burger King pokazuje skład Whoppera na opakowaniu
17 września Burger King ogłosił, że jego burger Whopper nie zawiera barwników, aromatów i konserwantów ze sztucznych źródeł. Aby to podkreślić, firma umieściła listę składników na opakowaniu. Wykaz składników będzie ...
2020-09-18 Soft drinks
firmy:
Burger King
Czas na wzrost marż polskich producentów żywności
Sektor produkcji żywności to jeden z najważniejszych segmentów polskiej gospodarki oraz jeden z liderów rozwoju. Jednak za dynamiczną ekspansję firmy płaciły obniżaniem marż. Nasza pozycja na światowych rynkach jest dosyć silna ...
2020-09-17 Soft drinks
Krynica Vitamin 14-krotnie zwiększyła zysk
Producent napojów ogłosił wstępne dane finansowe za pierwsze półrocze 2020 r. Przychody spółki wzrosły do 263,7 mln PLN, z poziomu 137,9 mln PLN w analogicznym okresie rok temu, a zysk netto ...
2020-09-17 Soft drinks
firmy:
Krynica Vitamin
Carrefour Polska wprowadza system Nutri-Score
Pierwsze produkty marki własnej Carrefour z oznaczeniem Nutri-Score pojawiły się już na półkach sklepów Carrefour. Nutri-Score ma budować większą świadomość żywieniową społeczeństwa i pomagać w wyborze wartościowych pod względem odżywczym produktów ...
2020-09-17 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour Polska wprowadza system Nutri-Score
×
Tower Investments wchodzi w biznes spożywczy
Warszawska spółka notowana na GPW od 2017 roku, opublikowała aktualizację strategii na lata 2017-2022. Poza kontynuacją podstawowej działalności związanej z projektami developerskimi, firma rozszerza działalność o produkcję spożywczą i delikatesy internetowe ...
2020-09-17 Soft drinks
firmy:
Deli2.pl
,
Manufaktura Gessler
,
Tower Investments
Podsumowanie roku w Mlekpolu
15 września w hali magazynowej nowo powstałego Zakładu Produkcji Sproszkowanych Wyrobów Mleczarskich w Mrągowie odbyło się Zebranie Przedstawicieli Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Podczas spotkania zaprezentowano sprawozdanie z działalności Spółdzielni za rok 2019 ...
2020-09-17 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
Graal wzmacnia działania trade marketingowe
Ruszyła największa w historii firmy kampania Graala - producenta przetworów rybnych w puszkach. Marka zwraca w niej uwagę na możliwość wykorzystywania swoich produktów w daniach na co dzień, przypomina o ich ...
2020-09-17 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Graal
Graal wzmacnia działania trade marketingowe
×
Nowe produkty od marki Odra
W ofercie marki Odra pojawiła się nowa linia Duetek - pianki i galaretki w czekoladzie oraz galaretek w czekoladzie Opolanek. W sklepach pojawi się limitowana edycja, która łączy te dwa ...
2020-09-17 Food & drinks
firmy:
ZPC Otmuchów
marki:
Odra
Nowe produkty od marki Odra
×
poprzedni
następny
Ruszyła loteria Majonezu Dekoracyjnego Winiary
Marka Winiary powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu Dekoracyjnego Winiary, która przebiega pod hasłem "Odkręć sobie kasę!". Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 14 września i ...
2020-09-17 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Publicis
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Winiary
Grześki z kampanią na TikToku
W ramach promocji loterii "Grześki świecą przykładem" agencja ASAP&ASAP realizuje dla marki Grześki kampanię z udziałem influencerów na TikToku oraz działaniami na Instagramie. Jej celem jest m.in. kreatywne zaprezentowanie nagród w ...
2020-09-17 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Asap&Asap
marki:
Grześki
Animacja 3D promuje Goodvalley
Firma Goodvalley, producent mięsa prowadzi w telewizji kampanię, w której zwraca uwagę na to, że jego produkty są wolne od antybiotyków - podaje portal Wirtualne Media. Kampania obejmuje emisję reklamy ...
2020-09-17 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
,
Human Ark
,
PZL
marki:
Goodvalley
Prymat rozpoczął kampanię musztard
- Systematycznie rosną nasze udziały rynkowe w kategorii musztardy. Zależy nam na utrzymaniu tendencji wzrostowej sprzedaży jak i szerokim dotarciu do konsumentów z komunikatem, że firma Prymat obok przypraw oferuje również ...
2020-09-17 Soft drinks
firmy:
Prymat
marki:
Prymat
Otwiera się Wilcza Okocim Beer Pub
Marka Okocim zaprasza na oficjalne otwarcie swojego pierwszego pubu w Warszawie. W nowym miejscu można będzie spróbować wszystkich piw z portfolio marki, a także skorzystać z oferty kuchni. Otwarcie już 18 ...
2020-09-17 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Okocim
Otwiera się Wilcza Okocim Beer Pub
×
Marki najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii
Polscy konsumenci z entuzjazmem przyjmują świadczone przez firmy i marki wsparcie w czasie walki z pandemią. Orlen, McDonald's, Lidl i Biedronka są najczęściej wymieniane jako te, które zaangażowały się w rozmaite ...
2020-09-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
McDonald's
,
PKN Orlen
Grant’s w limitowanej edycji
Na rynku pojawią się trzy specjalne warianty whisky Grant's - 12 YO, Smoky oraz 8 YO Sherry Cask Finish - rekomendowane przez Mateusza Damięckiego, Szczepana Twardocha oraz Fisza. Whisky Grant's ...
2020-09-16 Food & drinks
firmy:
CEDC
marki:
Grant's
Grant’s w limitowanej edycji
×
Z Mazur i Roztocza do Carrefour
Wystartowała kampania Carrefour "Możemy jeść mądrze", promujca produkty marki "Jakość z Natury Carrefour", które wyróżnia sprawdzona jakość, a także świeżość, smak i autentyczność. Produkty te pochodzą z czystych ekologicznie terenów ...
2020-09-16 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Papaya Films
,
Saatchi & Saatchi
Z Mazur i Roztocza do Carrefour
×
Wzrost cen żywności utrzyma się na poziomie ok. 3,4%
- Według danych GUS, poziom cen dóbr i usług konsumpcyjnych w sierpniu br. był o 2,9% wyższy wobec poziomu z analogicznego miesiąca 2019 r., przy wzroście cen usług o 6,6% i ...
2020-09-16 Soft drinks
Konserwy mięsne Profi w 5 nowych odsłonach
Mięsne konserwy Profi to propozycja dla miłośników mięsnych produktów, które powstały w oparciu o tradycyjnie polskie składniki. Od niedawna dostępne w nowym opakowaniu mają także nową recepturę. - Znane od ...
2020-09-16 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
Konserwy mięsne Profi w 5 nowych odsłonach
×
Carrefour przyspiesza transformację żywieniową
Grupa Carrefour stworzyła pakt na rzecz transformacji żywieniowej dla swoich dostawców brandowych w Europie, aby wspólnie przyspieszyć proces transformacji rynku żywności. Członkowie tego paktu zgodzili się poszerzyć swoją ofertę produktów ...
2020-09-16 Soft drinks
firmy:
Barilla
,
Bonduelle
,
Carrefour
,
Danone
,
Mars
,
McCain
,
Mondelez
,
Nestle
,
Procter & Gamble
,
Unilever
Carrefour przyspiesza transformację żywieniową
×
ARC Rynek i Opinia zbadał sponsoring e-sportu
Prawie 2 mln osób powyżej 15. roku życia ma kontakt z e-sportem. Ma on oddanych widzów. Głównie są to mężczyźni, jednak spora jest również grupa kobiet (30%). Sponsoring e-sportu wpływa na ...
2020-09-16 Soft drinks
[1]
443
|
444
|
445
|
446
|
447
|
448
|
449
|
450
|
451
|
452
|
453
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA