KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Pozytywna energia w kampanii Nestea
Nestea w swojej nowej kampanii zachęca do czerpania radości z prostych przyjemności. Kampania obejmuje telewizję oraz działania digitalowe - w tym krótkie spoty na YouTube. - Marka w smakowitej formie ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Starcom
marki:
Nestea
Pozytywna energia w kampanii Nestea
×
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
Marka Żywiec zaprezentowała swoją najnowszą innowację - piwo Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu. - Marka Żywiec od lat ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
×
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
Milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która ruszyła 1 maja i potrawa do końca czerwca. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
×
Odświeżony wizerunek Jurajskiej w kampanii TV
Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska. Jurajska to naturalna woda mineralna wydobywana z pokładów ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Bomaye
,
Lunapark
,
Opus B
marki:
Jurajska
PMR zbadał kto kupuje dania gotowe
Jak wynika z badania PMR przeprowadzonego w listopadzie 2020 r. na próbie reprezentatywnej, 56% Polaków w ciągu sześciu miesięcy poprzedzających badanie zdarzyło się kupić danie przygotowywane na ciepło w miejscu zakupu ...
2021-05-04 Food & drinks
Opowieści o wodzie w kampanii Alcalia
Marka wody Alcalia kontynuuje swoją komunikację w postaci spotów, w których eksperci z różnych dziedzin opowiadają, dlaczego sięgają po tę wodę i w czym tkwi jej wyjątkowy charakter. To naturalnie alkaliczna ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Alcalia
Opowieści o wodzie w kampanii Alcalia
×
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
Pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!" marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów jest rodzinne poszukiwanie ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Opus B
marki:
Familijne
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
×
Majowe oszczędności w sklepach Biedronka
Sieć Biedronka przygotowała nową akcję "Oszczędzaj połowę" dla posiadaczy karty Moja Biedronka. W każdym tygodniu maja pojawi się 6 produktów lub kategorii, przy których zakupie klienci otrzymają voucher 50% rabatu na ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Majowe oszczędności w sklepach Biedronka
×
Trevor Blunden nowym managerem w SPAR
Sieć SPAR od 4 maja 2021 roku ma nowego dyrektora handlowego. Trevor Blunden to manager, który od 32 lat jest związany ze SPAR Group South Africa. Pełnił wiele funkcji w obszarze ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
SPAR
Ponad milion pobrań aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum
Sieć supermarketów Delikatesy Centrum, organizowana przez Grupę Eurocash, intensywnie rozwija swoją aplikację mobilną. W ciągu roku liczba jej użytkowników wzrosła o ponad 500%. Rozwiązanie przynosi wymierne korzyści właścicielom lokalnych sklepów. Według ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Delikatesy Centrum
,
Eurocash
Ponad milion pobrań aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum
×
Wycofanie partii pesto ekologicznego
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany, że firma Bio Planet wycofuje z obrotu partię pesto ekologicznego marki LA BIO IDEA ze względu na możliwą obecność szkła w opakowaniu. Szczegóły dotyczące produktu: ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Bio Planet
Wycofanie partii pesto ekologicznego
×
Akcja Winiar ponownie w salonikach Kolportera
W sieci saloników Kolportera rozpoczęła się akcja samplingowa "Winiary Pasta z pomysłem na...". To już kolejna akcja, w której rozdawane są saszetki produktu. Do 31 maja lub do wyczerpania zapasów ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Kolporter
,
Nestle
marki:
Winiary
Barbora klientem ITBC Communication
Nowy gracz na polskim rynku e-grocery, współpracuje w zakresie PR z ITBC Communication. ITBC Communication realizuje dla Barbory działania z zakresu PR korporacyjnego i produktowego. Do zadań agencji należy doradztwo ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Barbora
,
ITBC Communication
Promocja polskich jabłek na Tajwanie
29 kwietnia KOWR wspólnie z Biurem Polskim w Tajpej oraz Zagranicznym Biurem Handlowym Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Tajpej zorganizował promocję polskich jabłek na Tajwanie pod nazwą "Polish Apple Night" ...
2021-05-04 Soft drinks
Promocja polskich jabłek na Tajwanie
×
Zgoda na włączenie Maczfit do Grupy Żabka
22 kwietnia UOKiK wydał zgodę na włączenie spółki Maczfit, działającej w segmencie cateringu dietetycznego, w strukturę Grupy Żabka. Transakcja jest kolejnym krokiem w realizacji strategii Żabki opartej na rozbudowie systemu modern ...
2021-04-30 Soft drinks
firmy:
Maczfit
,
Żabka
Zatecký Černý 3,8% – lekkie ciemne piwo
Marka Zatecky wprowadza nowość - piwo Zatecký Černý 3,8%, który swój smak i ciemnobrązową barwę zawdzięcza użyciu czterech rodzajów słodów oraz chmielu žateckiego. - Piwo charakteryzuje się oryginalnym, pełnym smakiem ...
2021-04-30 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Żabka
marki:
Zatecky
Zatecký Černý 3,8% – lekkie ciemne piwo
×
Aldi startuje z pierwszą loterią dla klientów
Pod hasłem "1001 powodów, by wygrać" rusza pierwsza w historii Aldi w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys ...
2021-04-30 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Smolar
Aldi startuje z pierwszą loterią dla klientów
×
Grypa ptaków wywołuje wielomiliardowe straty
Eksport drobiu z Polski w 2020 roku spadł pod względem wartości po raz pierwszy od 11 lat. Wpływ na to miały dwie epidemie - koronawirus, który pozamykał granice oraz sektor HoReCa ...
2021-04-30 Food & drinks
Eksport słodyczy rok po wybuchu pandemii
Branża słodyczy wciąż mierzy się z utrudnieniami wywołanymi przez pandemię COVID-19, ale prognozy dla rynku są optymistyczne. Mimo przeciwności eksport odnotował wzrost, a w najbliższych miesiącach do poziomu sprzed epidemii powinna ...
2021-04-30 Soft drinks
firmy:
ZPC Brześć
Raperska aktywacja dla marki Piccolo
"Wybierz nowy smak Piccolo" to aktywacja, w której Piccolo zaprasza młodych fanów do kreatywnej muzycznej zabawy. Za pomysł, realizację i komunikację oraz obsługę konkursu odpowiedzialna jest agencja H2O Creative. W ...
2021-04-30 Soft drinks
firmy:
Ambra
,
H2O
marki:
Piccolo
Raperska aktywacja dla marki Piccolo
×
[1]
347
|
348
|
349
|
350
|
351
|
352
|
353
|
354
|
355
|
356
|
357
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA