KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Heineken wprowadził zrównoważoną markę cydru
Grupa Heineken wprowadza na rynek brytyjski zrównoważoną markę cydru o nazwie Inch's. Firma wykorzystuje odpady z jego produkcji w zieloną energię, a produkt będzie dostępny w barach i pubów wyłącznie w ...
2021-04-30 Food & drinks
firmy:
Heineken
marki:
Inch's
Heineken wprowadził zrównoważoną markę cydru
×
Dane GUS o kolejnym wzroście cen
W kwietniu ceny w Polsce były średnio o 4,3% wyższe niż rok wcześniej - wynika ze wstępnego szacunku GUS. Wynik przebił oczekiwania ekonomistów i oznacza, że tempo wzrostu cen jest najszybsze ...
2021-04-30 Soft drinks
Jeronimo Martins podtrzymuje plany inwestycyjne
Właściciel sklepów Biedronka chce w tym roku powiększyć sieć o ok. 100 placówek, z czego połowę mają stanowić obiekty w mniejszym formacie. Wydatki inwestycyjne całej Grupy Jeronimo Martins wyniosą w 2021 ...
2021-04-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Excellence z nową umową międzynarodową
Zarząd Spółki Excellence, producenta soków i napojów, poinformował o podpisaniu umowy ze wszystkimi business unitami Jeronimo Martins Group w Europie. Umowa dotyczy współpracy polegającej na dostawach produktów marki własnej do ...
2021-04-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Excellence
,
Jeronimo Martins
GIS ponownie ostrzega przed wędlinami
W wyniku działań urzędowych Państwowej Inspekcji Sanitarnej w jednej partii produktu "Parówki z szynki Kraina Wędlin Nature", 250 g, wykryto bakterie Listeria monocytogenes, które mogą prowadzić do choroby zwanej listeriozą ...
2021-04-29 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
,
Sokołów
GIS ponownie ostrzega przed wędlinami
×
Makaron bogaty w białko od Makaronów Polskich
Firma Makarony Polskie wprowadza do sprzedaży nowy, wysokobiałkowy makaron marki Novelle. - Nowy produkt to odpowiedź na potrzeby konsumentów, dla których istotna jest wysoka zawartość białka w diecie, ale nie ...
2021-04-29 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
Novelle
Makaron bogaty w białko od Makaronów Polskich
×
Kasztelan wjeżdża konno do Żabki
Żabka przygotowała nową kreacją marketingową, tym razem we współpracy z właścicielem marki Kasztelan - Carlsberg Polska. Spot reklamowy, w którym Kasztelan odwiedza sklep sieci, wjeżdżając do niego konno i zachęcając: Do ...
2021-04-29 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Żabka
marki:
Kasztelan
Kasztelan wjeżdża konno do Żabki
×
Krótkoterminowe perspektywy branży HoReCa
Skala problemów w branży HoReCa jest znacznie większa niż w pozostałych branżach, w tym usługowych. W IV kw. 2020 stopa rentowności branży hotelarskiej wyniosła -83,6%, a branży gastronomicznej -6,0%. Przychody były ...
2021-04-29 Soft drinks
Lara Gessler ambasadorką marek S.Pellegrino i Acqua Panna
Włoskie marki wody mineralnej S.Pellegrino i Acqua Panna nawiązały w ostatnim czasie w Polsce współpracę z restauratorką Larą Gessler. Wspólne działania obejmują m.in. komunikację w mediach społecznościowych, w tym prowadzone przez ...
2021-04-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
SanPellegrino
,
Acqua Panna
Beyond Meat w nowej recepturze
Firma Beyond Meat, producent roślinnych zamienników mięsa, ogłosiła, że opracowała nową formułę swojego flagowego produktu. Beyond Meat 3.0 ma być jeszcze bardziej "mięsne" w smaku. Nowy produkt ma niższą zawartość ...
2021-04-29 Food & drinks
firmy:
Beyond Meat
marki:
Beyond Meat
Frigo Logistics i Carrefour przedłużają współpracę
Firma Frigo Logistics - operator logistyczny dla produktów głęboko mrożonych - oraz sieć handlowa Carrefour, zdecydowały się na przedłużenie umowy o współpracę. Obsługa logistyczna Frigo Logistics dla produktów głęboko mrożonych ...
2021-04-29 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Frigo Logistics
Lavazza i Slow Food tworzą Slow Food Coffee Coalition
Międzynarodowa organizacja non-profit Slow Food we współpracy z Grupą Lavazza ogłasza zawiązanie nowej inicjatywy: Slow Food Coffee Coalition. Organizacje te współpracują ze sobą od połowy lat 90., dzieląc się pomysłami i ...
2021-04-29 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Barbora wybiera Resolution
Barbora, największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, nawiązuje współpracę z agencją Resolution. Zadaniem agencji jest wspieranie sprzedaży w e-sklepie oraz zbudowanie wizerunku marki, jako lidera w segmencie e-grocery. Prowadzone ...
2021-04-29 Soft drinks
firmy:
Barbora
,
Resolution
Nowa marka produktów roślinnych w Żabce
Z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, sieć sklepów Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną - Plant Hunter. Nowe produkty w smaku mają przypominać ...
2021-04-28 Soft drinks
firmy:
Żabka
marki:
Plant Hunter
Nowa marka produktów roślinnych w Żabce
×
poprzedni
następny
Europejscy piwowarzy podsumowali rok z pandemią
Przez ostatnie lata branża piwowarska zarówno w Polsce, ale i w Europie stanowiła ważne ogniwo gospodarki. Pandemia Covid-19 sprawiła, że prężnie działający sektor mocno ucierpiał. Na funkcjonowaniu branży negatywnie odbiły się ...
2021-04-28 Soft drinks
Łomża w nowej szacie graficznej
Łomża, marka piwa należąca do Van Pur, przechodzi gruntowną metamorfozę i zmienia szatę graficzną. Nowy design ma podkreślić regionalny rodowód piwa i nawiązać do korzeni marki. Wprowadzone zmiany zapowiadają nowe otwarcie ...
2021-04-28 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
BNA
marki:
Łomża
Łomża w nowej szacie graficznej
×
poprzedni
następny
Lotte Wedel o branży lodowej
Pomimo trudnego sezonu lodowego w zeszłym roku, apetyt producentów na rozwój w tej kategorii nie maleje - nie jest to dziwne, biorąc pod uwagę fakt, że w Polsce charakteryzuje ją duży ...
2021-04-28 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Lotte Wedel o branży lodowej
×
Latynoski wizerunek marki El Sol
W wyniku wygranego przetargu agencja Altavia Polska współpracuje z firmą Ambra przy kampanii wizerunkowej "La Impreza Fantastica!", dla marki El Sol. Kampania, która właśnie wystartowała, będzie prowadzona równolegle w digitalu ...
2021-04-28 Food & drinks
firmy:
Ambra
,
Altavia
marki:
El Sol
Latynoski wizerunek marki El Sol
×
poprzedni
następny
Najnowsza kampania marki Zbyszko 3Cytryny
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny zrealizowana przez agencje dentsu Polska - Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic. 14 ...
2021-04-28 Soft drinks
firmy:
Zbyszko
,
Isobar
,
OMD Media Direction
,
Propeller Film
marki:
3 Cytryny
Najnowsza kampania marki Zbyszko 3Cytryny
×
Grupa Eurocash wdraża IPH
Innowacyjna Platforma Handlu (IPH) to kolejna nowa technologia opracowana przez Grupę Eurocash z myślą o przedsiębiorcach prowadzących sklepy detaliczne. Jest to zintegrowany system do zarządzania sklepem, który łączy właścicieli placówek z ...
2021-04-28 Soft drinks
firmy:
Eurocash
[1]
348
|
349
|
350
|
351
|
352
|
353
|
354
|
355
|
356
|
357
|
358
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA