KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Morliny chcą być liderem
Firma chce osiągnąć pozycję lidera krajowego rynku markowych przetworów mięsnych. Musi więc wyprzedzić Sokołów i Animeks. Aby to osiągnąć spółka zwiększa nakłady na badanie rynku i receptury nowych produktów. W tym ...
2004-06-29 Food & drinks
Nowy smak Fortuny - różowy grejpfrut
W związku z dynamicznym rozwojem kategorii nektarów, marka Fortuna w połowie czerwca wzbogaciła swą ofertę soków i nektarów o nektar z różowego grejpfruta. Różowy grejpfrut dostępny jest w opakowaniach kartonowych o ...
2004-06-29 Soft drinks
Eksport pomógł uratować zakład
Za dwa miesiące Hortino w Leżajsku spłaci ostatnią ratę Hortex Holding i stanie się właścicielem majątku. W 2000 r. w Horteksie zapadła decyzja o sprzedaży zakładu w Leżajsku. Załoga zdecydowała się przejąć ...
2004-06-29 Soft drinks
Nowy produkt Kamis-Przyprawy
Firma wprowadza na rynek Panierkę Chrrrup!!! Jest to pierwsza na polskim rynku panierka, która nadaje smażonym potrawom chrupkości zachowując jednocześnie soczystość mięsa i ryb. Nowy produkt można stosować nie tylko do ...
2004-06-29 Food & drinks
Bliżej sprzedaży wody Perrier
Koncern Nestle wykonał kolejny krok zbliżający do sprzedaży słynnej marki wody mineralnej. Służby prasowe szwajcarskiej firmy poinformowały o niepowodzeniu rozmów ze związkami zawodowymi działającymi we francuskiej fabryce. Oznacza to możliwość rezygnacji ...
2004-06-29 Soft drinks
Nowy prezes PEPEESU
WZA Spółki zdecydowało o zmianach w składzie rady nadzorczej spółki w związku z rezygnacją jej przewodniczącego, Huberta Gierowskiego, oraz członka, Magdaleny Kruszewskiej. PEPEES poinformował jednocześnie, że rada nadzorcza dokonała wyboru nowego zarządu ...
2004-06-29 Food & drinks
HOOP - szczegóły współpracy z Kubusem
Spółka wysłała pierwszy transport swoich produktów do niemieckiej sieci. Ich dystrybucją zajmie się firma Kubus BMH, sprzedająca m.in. soki Maspeksu. Umowa między firmami z 18 czerwca zakłada, że Kubus do końca 2007 ...
2004-06-28 Soft drinks
Tymbark pojawia się w radiu...
Nowa kampania napoju pobudzającego Tymbark Life skierowana jest głównie do kierowców, zwłaszcza tych którzy podróżują nocą. Reklama to - zrealizowana w konwencji "powieści radiowych" -historia o Maksymilianie, kierowcy który podczas dłużącej ...
2004-06-28 Soft drinks
Tymbark pojawia się w radiu...
×
...i na półkach sklepowych
Od poniedziałku Tymbark rozpoczyna sprzedaż napojów Tymbark Aseptic. Nowe produkty powstały dzięki zainstalowaniu w Tymbarku najnowszej technologii rozlewu soków i napojów - rozlew aseptyczny do butelek plastikowych bez użycia konserwantów i ...
2004-06-28 Soft drinks
Pivovar Saris - niezły 2003 rok
Słowacki browar sprzedał w ubiegłym roku 1,5 mln hl piwa, o 4,3% więcej niż w 2002 r. Połowę zeszłorocznej produkcji stanowiło piwo wytwarzane na licencji czeskich browarów (Velkopopovicky Kozel oraz Gambrinus) ...
2004-06-28 Food & drinks
Herbapol Lublin zwiększy sprzedaż w sieciach
Pod względem sprzedaży będzie to dobry rok dla Herbapolu Lublin. Spółka, która ma 30% udział w wartym ponad 230 mln PLN rynku herbat ziołowo-owocowych, modernizuje urządzenia do konfekcjonowania ziół i linie ...
2004-06-28 Soft drinks
Mlekpol - wzrost eksportu
Grupa mleczarska zwiększy tegoroczne wpływy ze sprzedaży o ok. 400 mln PLN (do 1,2 mld PLN) i o 25% wielkość wysyłek do krajów "starej" Unii. W ocenie prezesa Edmunda Borawskiego, grupa w ...
2004-06-28 Food & drinks
UEFA EURO 2004 - Coca-Cola Predictor
Coca-Cola wraz z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej wprowadziła nowy konkurs. Gra rozpoczęła się 10 czerwca 2004 r., i zakończy się jednocześnie z zakończeniem się imprezy. Polega ona na typowaniu wyników ...
2004-06-28 Soft drinks
Prymat - wakacyjna kampania reklamowa
"Najlepszy w Polsce, doceniony w Europie" - to hasło kampanii promującej pieprz Prymat, która ma utrwalić wizerunek przypraw Prymat jako produktów o najwyższej jakości. Reklamy pojawią się lipcu i w sierpniu w ...
2004-06-28 Food & drinks
Rosja ściągnie najwięcej inwestycji
Prawie dwie trzecie wielkich sieci detalicznych na świecie zamierza w tym roku zwiększyć swoją aktywność w krajach wschodzących gospodarek. Powód jest dość prosty: wstąpieniu do Światowej Organizacji Handlu nowych członków oraz ...
2004-06-28 Soft drinks
Upadek Domu Polskiego w Moskwie?
Handlowy Dom Polski w Moskwie, który miał być bramą na Wschód dla polskich firm, chyli się ku upadkowi. W projekcie utopiono setki tysięcy złotych z publicznej kasy. Reprezentacyjna wystawa polskich towarów ...
2004-06-28 Soft drinks
"Solidarność" walczy o zakaz handlu w niedzielę
W połowie czerwca Komisja Krajowa "S" zobowiązała przewodniczących regionów, by wystąpili z inicjatywą zakazania handlu w niedzielę sklepom o powierzchni powyżej 300 m2. Takie wnioski trafiły już do burmistrzów Kwidzynia, Malborka ...
2004-06-25 Soft drinks
Kolejna nowość od Aronii
Firma po raz kolejny rozszerzyła markę Clippo - o napoje Sekrety Lasu. Nowa linia to napoje o trzech smakach: jagody (jabłko-czarna jagoda-aronia), żurawiny (jabłko-aronia-żurawina) i jeżyny (jabłko-jeżyna-aronia). Dodatkową korzyścią dla konsumenta jest ...
2004-06-25 Soft drinks
Metromint Peppermint Water
Na amerykańskim rynku pojawił się produkt o bardzo ciekawej formule - woda mineralna z dodatkiem mięty. Dzięki zawartości mięty napój zapewnia naturalne orzeźwienie pity nawet w temperaturze pokojowej. Produkt rozlewany jest ...
2004-06-25 Soft drinks
Metromint Peppermint Water
×
Najsmaczniejsza strona w sieci
Na zlecenie Grupy Maspex firma IMP Polska przygotowała serwis www poświęcony makaronom Lubella. Na stronie www.lubella.pl miłośnicy makaronowego szaleństwa znajdą wszystkie potrzebne im informacje: opisy rodzajów makaronu, rozbudowaną bazę przepisów i ...
2004-06-25 Food & drinks
[1]
2638
|
2639
|
2640
|
2641
|
2642
|
2643
|
2644
|
2645
|
2646
|
2647
|
2648
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA