KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Eti
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Promocja słodyczy pochłania spore kwoty
Producenci słodyczy lokują ogromne kwoty w reklamy swoich produktów. W pierwszym kwartale 2023 r. marka Kinder (Ferrero), zdominowała rynek reklamy słodyczy. Najczęściej reklamowanymi słodyczami były batony, dla których odnotowano aż 298 ...
2023-05-16 Food & drinks
firmy:
Eti
,
Ferrero
,
Lindt
,
Lotte Wedel
,
Mars
,
Mondelez Polska
marki:
Milka
,
E.Wedel
,
Lindt
,
Twix
,
Snickers
,
Kinder
,
Eti
Co piąty Polak chce wydać więcej na świąteczne słodycze
Święta to jeden z najgorętszych okresów sprzedażowych dla producentów słodyczy. Jak pokazują wyniki ankiety przeprowadzonej przez SWResearch dla ETi, większość konsumentów (69%) wyda na bożonarodzeniowe słodycze przynajmniej tyle samo co w ...
2019-12-04 Food & drinks
firmy:
Eti
marki:
Eti
ETi wprowadza nową markę na polski rynek
W tym roku kategoria ciast gotowych osiągnęła wartość sprzedaży na poziomie 564 mln PLN. Jest to 9,5% wzrostu w stosunku do poprzedniego okresu od stycznia do października. Ciasta są szczególnie popularne ...
2019-11-21 Food & drinks
firmy:
Eti
marki:
Browni
ETi wprowadza nową markę na polski rynek
×
poprzedni
następny
Zwyczaje Polaków związane z jedzeniem słodyczy
Z danych firmy Nielsen wynika, że w drugiej połowie 2018 r. wartość sprzedaży batonów i wafli wzrosła o odpowiednio 7,9% i 3,5% w stosunku do analogicznego okresu w 2017 roku. Firma ...
2019-10-01 Soft drinks
firmy:
Eti
Zwyczaje Polaków związane z jedzeniem słodyczy
×
Kobiety chętniej próbują nowych smaków
Polki lubią odkrywać nowe smaki. Ponad 41% ankietowanych kobiet zadeklarowało, że "zdecydowanie chętnie" sięga po nowości. To o 10 punktów procentowych więcej niż w przypadku mężczyzn. Choć i oni lubią ...
2019-06-03 Soft drinks
firmy:
Eti
marki:
Dare
Kobiety chętniej próbują nowych smaków
×
poprzedni
następny
Branża słodyczy nie odczuła ukraińskiego importu
W 2015 r. polscy producenci słodyczy alarmowali, że nasz rynek zaleją tanie i niskiej jakości produkty z Ukrainy. Ich obawy okazały się tylko częściowo słuszne. Import słodyczy zza wschodniej granicy początkowo ...
2019-02-14 Food & drinks
firmy:
Eti
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [2]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Ferrero [1]
› Lindt [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mars [1]
› Mondelez Polska [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [6]
marki
› Eti [2]
› Browni [1]
› Dare [1]
› E.Wedel [1]
› Kinder [1]
› Lindt [1]
› Milka [1]
› Snickers [1]
› Twix [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA