KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
W Polsce debiutują pikantne przekąski Flamin’ Hot
Wyraziste, intensywne i ostre jak nigdy dotąd. Takie są przekąski linii Flamin’ Hot, które wcześniej podbiły zagraniczne rynki, a teraz wkraczają do Polski. To odpowiedź PepsiCo na rosnące zainteresowanie pikantnymi produktami ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Żabka
marki:
Cheetos
,
Doritos
,
Lay's
W Polsce debiutują pikantne przekąski Flamin’ Hot
×
poprzedni
następny
Trzy wykwintne smaki z linii lodów Grand
Polski producent lodów, firma PPL Koral, wprowadza nowe desery z linii Grand. Grand G.O.A.T. czyli Greatest Of All Time to lody w podwójnej czekoladzie. - GRAND G.O.A.T. to produkty, które przenoszą ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Grand
Trzy wykwintne smaki z linii lodów Grand
×
poprzedni
następny
Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Hasło „Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat galaretek ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Wawel
,
Great Minds
,
Lekko
,
Promo Traffic
marki:
Wawel
Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
×
poprzedni
następny
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
Z początkiem kwietnia ruszyła piąta odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych pralin. Prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
×
Tchibo rozpoczyna współpracę z Glovo
Tchibo rozpoczęło współpracę z aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Glovo
,
Tchibo
Tchibo rozpoczyna współpracę z Glovo
×
poprzedni
następny
Certyfikat IFS Food dla marki Staropolanka
W dniach 25-26 marca br. na terenie Rozlewni Wód Mineralnych nr 1, zlokalizowanej w Polanicy-Zdrój, miejsce miał audyt, którego celem była weryfikacja zgodności procesów odbywających się na terenie zakładu produkcyjnego ze ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
marki:
Staropolanka
Wystartowała Loteria Hochland
8 kwietnia 2024 roku ruszyła Pyszna Loteria Hochland, która wpisuje się w działania firmy związane z jubileuszem 30-lecia obecności produktów z logo Hochland na polskim rynku. Wielka ogólnopolska loteria obejmuje wszystkie ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Beeffective obsłuży 4 rynki Aviko
Agencja digitalowa Beeffective współpracuje z firmą Aviko już ponad 5 lat. W tym roku rozszerza działania o dwa kolejne kraje: Węgry i Rumunię. Wraz z rynkami: polskim i czeskim to już ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Aviko
,
Beeffective
System kaucyjny może kosztować 3 mld zł rocznie
Roczny koszt funkcjonowania systemu kaucyjnego w Polsce może wynieść ok. 3 mld zł - ocenił członek Polskiej Izby Gospodarki Odpadami Krzysztof Gruszczyński. We wtorek odbyła się organizowana przez Forum Prawo dla ...
2024-04-10 Soft drinks
7000 tajemniczych wózków w hipermarketach Auchan
Po sukcesie pilotażu akcji Tajemniczy wózek w marcu br. Auchan rozszerza skalę działania na całą Polskę. Aż 7000 koszyków niespodzianek o zróżnicowanej wartości pojawi się już w najbliższy piątek 12 kwietnia ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Auchan
Producenci szkła staną przed trudnym wyzwaniem
W Brukseli trwają prace nad dyrektywą mającą na celu zmniejszenie ilości i poprawę ekologiczności opakowań szklanych w UE. Komisja Europejska chce zredukować ilość wyrzucanych opakowań poprzez zastosowanie lżejszych rozwiązań, co przyczyni ...
2024-04-10 Soft drinks
Kampania społeczna KP nagrodzona w konkursie ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
Kampania społeczna KP nagrodzona w konkursie ECU Sustainability Awards
×
poprzedni
następny
Popularny influencer wprowadza napoje DOZE
Od 10 kwietnia we wszystkich sklepach sieci Żabka w Polsce dostępne będą napoje energetyzujące DOZE w dwóch wariantach smakowych. To projekt, za który odpowiada Kamil „Budda” Labudda. Jako pierwsze na półkach ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Żabka
marki:
DOZE
Popularny influencer wprowadza napoje DOZE
×
poprzedni
następny
Posiłki w butelce od Bakomy
W ofercie marki Bakoma pojawiła się linia pełnowartościowych posiłków w butelce na bazie mleka. Maxi Meal to produkty kierowane do konsumentów, którzy cenią sobie wysoką jakość i wygodę użycia. - Nowa ...
2024-04-09 Soft drinks
firmy:
Bakoma
marki:
Bakoma
Posiłki w butelce od Bakomy
×
Garage EUPHORIQ 0,0% - napój piwny z benefitami funkcjonalnymi
Nowy bezalkoholowy wariant marki Garage - EUPHORIQ 0,0% łączy piwo ze smakiem jagód i marakui oraz benefitami funkcjonalnymi. Innowacja od Garage zawiera witaminy z grupy B, biotynę oraz ekstrakt z Schisandry ...
2024-04-09 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Garage
Garage EUPHORIQ 0,0% - napój piwny z benefitami funkcjonalnymi
×
Delikatesy Centrum zapraszają użytkowników konkurencyjnych aplikacji
Rozpoczęła się akcja promocyjna sieci sklepów Delikatesy Centrum pod hasłem „Niskie ceny dla wszystkich”. Nawiązuje ona do wojny cenowej Lidla i Biedronki. W Delikatesach Centrum można skorzystać z promocji, okazując kartę ...
2024-04-09 Soft drinks
firmy:
Delikatesy Centrum
Kaufland Marketplace ruszy w Polsce
Za kilka miesięcy Kaufland planuje uruchomić w Polsce i w Austrii platformę e-commerce Kaufland Marketplace. W ten sposób firma rozszerzy obecność w Europie i zaoferuje sprzedawcom możliwość zdobycia nowych rynków. - ...
2024-04-08 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Przyczyny wyboru różnych formatów handlowych
Ponad 60% polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze w dyskontach. Podobny odsetek wybiera też centra handlowe ze względu na ich ofertę rozrywkową, a blisko 40% decyduje się na wizytę w parkach ...
2024-04-08 Soft drinks
Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?
Jak wynika z danych Maczfit, aż 69,9% osób decyduje się na wybór cateringu ze względu na chęć zrzucenia kilogramów. Ważne jest również poszukiwanie smacznych i zdrowych rozwiązań oraz dbanie o budowę ...
2024-04-08 Soft drinks
firmy:
Maczfit
PepsiCo wraca na półki w Carrefour
Carrefour ponownie wprowadza na półki swoich sklepów we Francji, Belgii, Włoszech i Hiszpanii produkty koncernu PepsiCo. Kończy to, rozpoczęty w styczniu tego roku, spór dotyczący podwyżek cen niektórych produktów PepsiCo. Powrót ...
2024-04-08 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
PepsiCo
[1]
41
|
42
|
43
|
44
|
45
|
46
|
47
|
48
|
49
|
50
|
51
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA