KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 461
AkzoNobel opracował nową powłokę natryskową do puszek
Dział Powłok Opakowaniowych AkzoNobel opracował AccelshieldTM 300, wewnętrzną powłokę natryskową do puszek na napoje, która zapewnia zaawansowaną ochronę przed korozją, elastyczność i właściwości sensoryczne. Technologia została zatwierdzona przez amerykańską Agencję ds ...
2024-09-05 Soft drinks
firmy:
AkzoNobel
E-book Netto z przepisami do szkolnej śniadaniówki
56% Polaków przyznaje się do marnowania żywności w domach. Rozpoczynający się rok szkolny, to doskonała okazja, aby przypomnieć sobie, jak można temu zapobiegać. Inspiracji można szukać w darmowym e-booku Netto. „Śniadaniówka ...
2024-09-05 Soft drinks
firmy:
Netto
E-book Netto z przepisami do szkolnej śniadaniówki
×
Wyjazd do Disneyland w loterii M&M’s
Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na ...
2024-09-05 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
,
Brandcomm
,
Garden of Words
,
MediaCom
marki:
M&Ms
Wyjazd do Disneyland w loterii M&M’s
×
10x więcej punktów PAYBACK w Carrefour
Przez cały wrzesień w sklepach Carrefour Polska można zdobyć 10x więcej punktów PAYBACK za zakupy. Wystarczy, że do koszyka klientów trafią produkty marek własnych tej sieci. Do wyboru klienci mają ponad ...
2024-09-05 Soft drinks
firmy:
Carrefour
10x więcej punktów PAYBACK w Carrefour
×
GK Specjał będzie nowym właścicielem SPAR Polska
SPAR Group zawarła z Grupą Kapitałową Specjał przedwstępną umowę sprzedaży wszystkich swoich udziałów w SPAR Polska. Cała sieć pod marką SPAR będzie nadal funkcjonować wraz ze sklepami pod tą marką. Finalizacja ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
GK Specjał
,
SPAR
,
Spar Group
GK Specjał będzie nowym właścicielem SPAR Polska
×
Mlekovita i Grupa Cedrob nawiązują współpracę
Podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu, firmy Cedrob i Mlekovita ogłosiły nawiązanie strategicznej współpracy na rzecz promocji polskiej żywności. Firmy zapowiedziały podpisanie listu intencyjnego w tej sprawie. Współpraca ma na celu ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Cedrob
,
Mlekovita
Mlekovita i Grupa Cedrob nawiązują współpracę
×
Wniosek o przejęcie Sonko już w UOKiK
Firma Euricom S.p.A. z siedzibą w Valle Lomellina, Włochy, złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie kontroli nad Sonko Sp. z o.o. z siedzibą w Bielanach ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Euricom
,
Sonko
marki:
Sonko
Tarczyński wprowadza ulepszone kabanosy Rośl-INNE
Tarczyński wprowadza na rynek nową wersję swojej linii kabanosów Rośl-INNE, dostępnych w trzech smakach: 3 Ziarna, Piri-Piri i Oryginalne. Dzięki nowej, ulepszonej recepturze produkty zyskały bardziej wyrazisty smak, a także charakterystyczną ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Tarczyński wprowadza ulepszone kabanosy Rośl-INNE
×
Kampania Alpro z udziałem Rozkosznego
2 września ruszyła najnowsza odsłona kampanii Alpro „Roślinnie zawsze pyyysznie”. W kampanii bierze udział popularny influencer kulinarny Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. Kampania skupia podkreśla różnorodność i wszechstronność produktów Alpro, prezentując ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Danone
,
9Production
,
Stor9
marki:
Alpro
Kampania Alpro z udziałem Rozkosznego
×
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
×
Rusza nowa kampania Masła Łaciatego
Wraz z początkiem września wystartowała energetyczna kampania marki Łaciate. Hasło „Gotuj jak po maśle!” przyświeca działaniom promocyjnym Mlekpolu, które koncentrują się na prezentacji prostych i szybkich pomysłów na smakowite dania. Twarzą ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
IQ Marketing
marki:
Łaciate
Arla prezentuje napoje zastępujące posiłki
Gigant nabiałowy Arla Foods wprowadził na duński rynek serię napojów na bazie mleka, zastępujących posiłki. Napoje z linii Protein Food to Go zawierają 30 g białka i będą dostępne w dwóch ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Arla Foods
marki:
Arla
Arla prezentuje napoje zastępujące posiłki
×
Żabka Jush kontynuuje swoją największą kampanię
Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Delio
,
Jush
,
Żabka
,
Bosko
,
Flywheel
,
Publicis
,
Tribe47
,
Zenith
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
Producent lodów, firma Willisch, ruszył ze sprzedażą kart pre-paid na lody. Fizyczne karty z kodem umożliwiającym klientowi zamówienie określonego zestawu lodów przez internet, to rozwiązanie, które sprawia, że lody mogą być ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
×
Dziadek do orzechów obsłuży markę Inka
Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024. Dla uczestników Inka przygotowała szereg nagród. Nagrodą gwarantowaną ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Grana
,
Dziadek do orzechów
marki:
Inka
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowała program dla uczniów i nauczycieli
Prawie co czwarty uczeń jeszcze nie wie, gdzie chciałby kontynuować naukę po ukończeniu szkoły średniej (23,8%), a na pytanie „Gdzie chciał(a)byś pracować po ukończeniu edukacji?” 34,5% odpowiedziało „trudno powiedzieć / jeszcze ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowała program dla uczniów i nauczycieli
×
Polskie firmy handlowe chcą połączyć siły
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy przez p. Zbigniewa Paczóskiego, SPS Handel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, PGS sp. z o.o ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
PGS
,
Społem
,
SPS Handel
Profi prezentuje odświeżony wizerunek
Marka Profi, lider na rynku pasztetów w Polsce odświeża swój wizerunek. Profi wkracza w drugą połowę roku z nowym logo oraz odświeżoną grafiką opakowań wszystkich gramatur pasztetów. - Nowe logo w ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
Profi prezentuje odświeżony wizerunek
×
poprzedni
następny
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
Stwórz własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli, znajdź się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki i wygraj nagrody. Rusza nowa zabawa od Lubelli, w której do wygrania marka ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BeDigital
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Lubella
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
×
Nowy manager w Horteksie
Od 1 września nowym dyrektorem sprzedaży i dystrybucji w Hortex został Artur Smolarczyk. Manager pełni także funkcję członka zarządu spółki, a także członka rady nadzorczej Jurajska. - Artur przychodzi do nas ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Hortex
[1]
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
[24]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA