KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Owsianki z fińskimi płatkami
OneDayMore poszerza ofertę owsianek o nową linię produktów bazujących na fińskich płatkach owsianych. W składzie produktów połączono fińskie płatki owsiane, polskie owoce w postaci suszonej lub liofilizowanej oraz migdały i ...
2022-01-31 Soft drinks
firmy:
OneDayMore
marki:
OneDayMore
Owsianki z fińskimi płatkami
×
poprzedni
następny
Auchan prezentuje nową Skarbonkę
Auchan Retail Polska rozwija swój program lojalnościowy i wprowadza wiele zmian w Programie Skarbonka oferując dodatkowe korzyści dla klientów sieci. Po uzyskaniu określonego w regulaminie statusu klienci Auchan będą mogli ...
2022-01-31 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan prezentuje nową Skarbonkę
×
Studenci zasilą szeregi Kaufland
Blisko 40% młodych Polaków wskazuje brak doświadczenia jako największe wyzwanie dla osób, które stawiają pierwsze kroki na rynku pracy. Firma Kaufland jest świadoma trudności, z jakimi zmagają się studenci oraz absolwenci ...
2022-01-31 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Prognozy dla rynku czekolady na 2022 r.
Z badań wynika, że Polacy zjadają rocznie ponad 5 kg czekolady per capita. W 2021 roku konsumenci najchętniej wybierali mleczną czekoladę, jednak na popularności zyskują tabliczki wegańskie, a także z produkcji ...
2022-01-28 Soft drinks
firmy:
Manufaktura Czekolady
Najpopularniejsze warzywa i owoce 2021 roku
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw przeprowadził badania podsumowujące spożycie warzyw i owoców w 2021 roku. Znacząco wzrosła świadomość ich prozdrowotnej roli. Warzywa i owoce postrzegane są przez Polaków jako ...
2022-01-28 Soft drinks
Ustawa covidowa pozwoli na otwarcie sklepów w niedziele?
Choć od lutego w każdą niedzielę niehandlową sprzedawać będą mogli tylko właściciele sklepów oraz ich rodziny, to okazuje się, że niektóre placówki i tak zatrudnią w ten dzień pracowników. Jak podaje ...
2022-01-28 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka Jush promowana na fluorescencyjnym muralu
Należący do spółki Żabka start-up Lite e-Commerce stworzył w centrum Warszawy mural promujący aplikację do szybkich zakupów online - Jush. Jest to kolejna część kampanii "Rób, co chcesz. Zakupy w 15 ...
2022-01-28 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Zenith
Żabka Jush promowana na fluorescencyjnym muralu
×
poprzedni
następny
Rośnie udział pralin w rynku czekoladowym
Wartość segmentu pralin wynosi obecnie 2,18 mld PLN, co stanowi jedną trzecią całego rynku czekoladowego wartego 7,87 mld PLN (dane firmy Nielsen). Pod względem dynamiki wzrostu na poziomie 6,7% segment ten ...
2022-01-27 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
,
Ptasie Mleczko
Rośnie udział pralin w rynku czekoladowym
×
Meksykański wariant Wyborowa wchodzi do Polski
Firma Pernod Ricard, która stworzyła Wyborowa Tamarindo - specjalną wersję wódki z myślą o rynku meksykańskim, zdecydowała o wprowadzeniu tego produktu również na Polski rynek. Za opracowanie designu wódki odpowiadała agencja ...
2022-01-27 Soft drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
CzteryCzwarte
marki:
Wyborowa
Meksykański wariant Wyborowa wchodzi do Polski
×
poprzedni
następny
Konsumenci nie wierzą w obniżki cen w sklepach
Idąc za przykładem innych sieci sklepów, również Carrefour oraz Lewiatan informują o obniżeniu cen produktów spożywczych w związku z obniżką VAT. Klienci hiper- i supermarketów Carrefour w całej Polsce będą ...
2022-01-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Lewiatan
Mintel ogłasza trendy na globalnym rynku konsumenckim
Firma Mintel ogłosiła trzy trendy, które jej zdaniem wpłyną na globalny rynek konsumencki w 2022 r. Trendy te zostały opisane jako: Pod kontrolą, Czerpanie Przyjemności oraz Etyka w praktyce. Simon ...
2022-01-27 Soft drinks
Jak w sieci kupują kobiety i mężczyźni
Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej zatytułowanego "Mr. & Mrs. E-commerce", widoczne są różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferencjach dotyczących zakupów w Sieci. Dla jednej czwartej ...
2022-01-27 Soft drinks
Dalszy wzrost eksportu polskiej żywności
W okresie od stycznia do listopada 2021 r. wartość eksportu towarów rolno-spożywczych z Polski, w porównaniu z tym samym okresem 2020 r., wzrosła o 8,2%, do 34,1 mld EUR. Około 73% ...
2022-01-27 Soft drinks
Grudzień ze spadkem nastrojów konsumenckich
Grudzień 2021 r. przyniósł w Polsce pogłębienie spadku nastrojów konsumenckich. Najsłabsze wyniki odnotowano w grupie najstarszych osób. Wśród kobiet średni wskaźnik nastrojów jest znacznie niższy niż w przypadku mężczyzn. Barometr ...
2022-01-27 Soft drinks
Pikantna wersja ketchupu bez cukru
W ofercie marki Roleski zadebiutował kolejny ketchup z linii premium - Ketchup Premium Pikantny Bez Cukru 425g. Każde 100 g Ketchupu Pikantnego Premium zawiera rekordową ilość pomidorów: aż 266 g ...
2022-01-27 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Pikantna wersja ketchupu bez cukru
×
Wspólna Kampania Purella i Nutribullet
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego "Superfoody na co dzień", przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Pierwszy odcinek został wyemitowany 24 stycznia i jest dostępny na platformie YouTube. Cała ...
2022-01-27 Food & drinks
firmy:
Purella Food
,
Labcon
,
Mediaplus
marki:
Purella
Wspólna Kampania Purella i Nutribullet
×
Kolejna akcja edukacyjna Polskiej Izby Mleka
Na początku stycznia wystartował ogólnopolski program informacyjno-edukacyjny "Mamy kota na punkcie mleka" skierowany do rodziców najmłodszych, ale przede wszystkim do szkół i nauczycieli. Jego celem jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych ...
2022-01-27 Food & drinks
Hologram Pepsi na Dworcu Centralnym
Trwa kampania towarzysząca wprowadzeniu przez markę Pepsi butelek rPET, czyli wykonanych w 100% z plastiku z recyklingu. Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama w formie hologramu ...
2022-01-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Towaroznawstwo i marketing żywności na SGGW
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie uruchamia nowy kierunek studiów - Towaroznawstwo i Marketing Żywności. - Jest to propozycja, będąca kombinacją technicznej wiedzy związanej z produkcją i obrotem żywnością z ...
2022-01-27 Soft drinks
Ostrzeżenie przed upadłościami w branży spożywczej
- Wysokie ceny prądu i gazu, podwyżki cen surowców i obniżka VAT - to aktualnie największe wyzwania stojące przed producentami żywności. Firmy alarmują, że nie będą mogły pokryć gwałtownie rosnących kosztów ...
2022-01-26 Soft drinks
[1]
272
|
273
|
274
|
275
|
276
|
277
|
278
|
279
|
280
|
281
|
282
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA