KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
DDB & Tribal
Liczba wyszukanych artykułów: 27
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
Rusza kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka Łowicz jeszcze mocniej koncentruje się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych potraw. - W ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
×
poprzedni
następny
Łowicz promuje dżem w tubce
Łowicz rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce. Marka będąca liderem kategorii ukazuje nowe oblicze dżemów w rewolucyjnym dla produktu formacie opakowania, który ułatwia spożywanie dżemu wszędzie i ...
2024-06-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
DDOB
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
Łowicz promuje dżem w tubce
×
poprzedni
następny
„Chwytaj dżem” w nowej kampanii Łowicz
CHWYTAJ DŻEM! – to nowe hasło platformy komunikacji marki Łowicz. Kampania opiera się na ukazaniu zmiany nudnych, codziennych potraw, w coś przyjemnie apetycznego, dzięki dodaniu dżemu Łowicz. Na potrzeby kampanii nagrano ...
2023-10-10 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w nowej kampanii Łowicz
×
poprzedni
następny
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
Marka Tymbark przedstawia najnowszy teledysk do utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Hit Skaldów, został tym razem przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Najnowsza ...
2023-08-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
LensThat
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
×
poprzedni
następny
Aktywacja „Pod kapslem wszystko mi gra!”
„Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” to jedna z najpopularniejszych piosenek o miłości w Polsce. Od lat jest także kojarzona z marką Tymbark, która po raz kolejny postanowiła nawiązać współpracę ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Delecta promuje kisiel Owocowy kubek
Z początkiem 2015 r. ruszyła zimowa kampania kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja prowadzona będzie do końca lutego w telewizji, radiu oraz na outdoorze. Celem działań jest wzmocnienie świadomości produktu ...
2015-01-08 Food & drinks
firmy:
Rieber Foods
,
Ambasada Brand Communications
,
DDB & Tribal
,
Kolterman Media Communications
,
Starcom
marki:
Delecta
Delecta promuje kisiel Owocowy kubek
×
Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej
Od 1 listopada do końca grudnia potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa najbardziej popularnych ciast i deserów marki Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży, głównym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej. Bohaterami ...
2014-11-03 Food & drinks
firmy:
Rieber Foods
,
DDB & Tribal
,
Kolterman Media Communications
,
Starcom
marki:
Delecta
Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej
×
Żywiec promuje się na outdoorze
W siedmiu polskich miastach pojawiły się reklamy Żywca. To element rozpoczętej w sierpniu kampanii „Żywiecka kronika filmowa”. Przez cały wrzesień w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Wrocławiu i Łodzi oglądać ...
2014-09-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Just
,
Opus Film
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Żywiecka Kronika Filmowa
Marka Żywiec postanowiła wskrzesić format Kroniki Filmowej w nowej wersji - nawiązując jednak cały czas do tradycji. Teraz zostanie on pokazany w najnowszej kampanii - Żywiecka Kronika Filmowa. Towarzyszyć jej będzie ...
2014-08-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Just
,
Opus Film
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Żywiecka Kronika Filmowa
×
Kampania sponsorska marki Delecta
Od 17 marca do końca kwietnia produkty Delecta (Rieber Foods Polska) pojawią się w kampanii sponsorskiej przed wybranymi programami telewizyjnymi. W kluczowym okresie przedświątecznej sprzedaży, producent stawia na reklamę najbardziej popularnych ...
2014-03-17 Food & drinks
firmy:
Rieber Foods
,
DDB & Tribal
,
Kolterman Media Communications
,
Starcom
marki:
Delecta
Kampania sponsorska marki Delecta
×
3 nowe piwa w ofercie Żywca
Grupa Żywiec wprowadziła na rynek limitowaną edycję trzech rodzajów piwa. Nowościami są piwa: Białe, Marcowe oraz Bock. Od połowy kwietnia - po raz pierwszy w historii - to konsumenci będą mogli ...
2014-03-10 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Men at Work
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
3 nowe piwa w ofercie Żywca
×
Nowy konkurs językowy marki Żywiec
Rozpoczęła się akcja "Żywcem dopełnij". Na stronie internetowej marki piwa można wziąć udział w konkursie na słowne potyczki. Najlepsze pomysły wybiorą Mela Koteluk, Maciej Stuhr oraz Marek Raczkowski. Uczestnicy konkursu ...
2014-01-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Men at Work
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Nowy konkurs językowy marki Żywiec
×
Nowa szklanka Żywca
Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Żywiec, w której marka po raz kolejny daje wyraz innowacyjności. Spot w niebanalny i angażujący sposób prezentuje konsumentom nową unikatową szklankę zaprojektowaną przez polskiego designera, Janusza ...
2013-10-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Men at Work
,
Opus Film
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Nowa szklanka Żywca
×
poprzedni
następny
Wyniki konkursu Effie 2013
W tegorocznym konkursie Effie nagrodę Grand Prix przyznano za kampanię "5 Stadion" piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Ogółem wręczono 6 złotych nagród, 13 srebrnych i 19 brązowych. Agencją reklamową roku została DDB ...
2013-10-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Kompania Piwowarska
,
Lidl
,
DDB & Tribal
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
,
Tequila
marki:
Tymbark
,
Tyskie
Prawie 70 mln odsłon kampanii "Otwieracz Żywca"
69 milionów odsłon i dotarcie do 17 milionów unikalnych użytkowników to prawdziwy sukces ostatniej kampanii internetowej marki Żywiec. Kampania "Otwieracz Żywca" miała za zadanie poinformowanie użytkowników internetu o nowej identyfikacji ...
2013-07-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Men at Work
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Kampania reklamowa Męskiego Grania
Ruszyła kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie 2013, której sponsorem jest marka Żywiec. Jak co roku projektowi towarzyszą zintegrowane działania promocyjne realizowane w kanałach ATL oraz BTL. Od początku lipca ...
2013-07-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Men at Work
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Kampania reklamowa Męskiego Grania
×
poprzedni
następny
Żywiec prezentuje nowe opakowania
26 kwietnia marka Żywiec rozpoczyna kampanię telewizyjną, w której prezentuje nowe opakowania oraz ich główną innowację - wskaźnik schłodzenia. Reklama jest kontynuacją platformy polski apetyt na życie, która spotkała się z ...
2013-04-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
Man at Work
,
Starcom
,
TBWA PR
marki:
Żywiec
Żywiec prezentuje nowe opakowania
×
poprzedni
następny
"Babeczki Nadziane nagrodami" wsparte silną kampanią
Przez 6 tygodni, do końca marca, potrwa silna kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż Babeczek Nadzianych Delecta. Kompleksowe działania, komunikujące loterię SMS pod hasłem "Babeczki Nadziane nagrodami", obejmą prasę, telewizję, VOD oraz internet ...
2013-02-26 Food & drinks
firmy:
Rieber Foods
,
DDB & Tribal
,
Grupa Eskadra
,
Kolterman Media Communications
,
Starcom
marki:
Delecta
Podsumowanie kampanii "5. Stadion"
"5. Stadion" kampania marki Tyskie oraz Kompanii Piwowarskiej wykorzystywała koncept wspólnego stworzenia największego na świecie stadionu. Akcja zakładała obecność we wszystkich kanałach komunikacyjnych: ATL, BTL, ambient oraz PR. Prowadzone działania ...
2012-10-03 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
DDB & Tribal
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
,
Tequila
,
Wilk Studio
marki:
Tyskie
Tyskie kontynuuje kampanię "5 Stadion"
Marka Tyskie, sponsor Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej kontynuuje działania w ramach kampanii rozpoczętej w marcu tego roku. Marka konsekwentnie zachęca Polaków do wspólnego kibicowania, uruchamiając m.in specjalną aplikację pozwalającą na stworzenie ...
2012-07-27 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
DDB & Tribal
,
Mango Design
,
Papaya Films
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
,
Tequila
marki:
Tyskie
Tyskie kontynuuje kampanię "5 Stadion"
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [27]
działy
› promocje i PR [27]
› innowacje i nowości [2]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [8]
› Kompania Piwowarska [8]
› Grupa Maspex [6]
› Rieber Foods [6]
› Tymbark [2]
› Lidl [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [16]
› słodycze i przekąski [4]
› napoje bezalkoholowe [3]
› owoce i warzywa [3]
› inne produkty [3]
firmy marketingowe
› DDB & Tribal [28]
› Starcom [27]
› Gong [8]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [8]
› TBWA PR [8]
› Tequila [8]
› Kolterman Media Communications [6]
› Wilk Studio [6]
› Men at Work [5]
› Opus Film [3]
› Hope [2]
› Juice [2]
› Just [2]
› Moon Films [2]
› NAV Agency [2]
› Televisor [2]
› Xantus [2]
› Ambasada Brand Communications [1]
› DDOB [1]
› Grupa Eskadra [1]
› LensThat [1]
› Man at Work [1]
› Mango Design [1]
› Papaya Films [1]
marki
› Żywiec [8]
› Delecta [6]
› Tyskie [6]
› Łowicz [3]
› Tymbark [3]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA