KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Lewiatan rozwija swoją aplikację
PSH Lewiatan rozwija aplikację mobilną Mój Lewiatan i pracuje nad nowymi rozwiązaniami. W najbliższym czasie usługa zostanie wzbogaca o cyfrową wersję karty lojalnościowej Mój Lewiatan. Sieć planuje również, aby w aplikacji ...
2021-07-06 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
Lewiatan rozwija swoją aplikację
×
They.pl odpowiedzialna za kampanię Nestle Pure Life
Otylia Jędrzejczak od stycznia 2021 roku pełni funkcję ambasadorki wody źródlanej Nestle Pure Life. Mistrzyni olimpijska wspiera markę w edukowaniu rodziców w temacie zdrowego nawadniania dzieci, a także zachęca do uczenia ...
2021-07-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
They.pl
marki:
Pure Life
Hardmade City Festival
Hardmade Kompanii Piwowarskiej to nowa marka piwa dla nowego pokolenia młodych dorosłych. Brand rusza z nowym formatem festiwalowym - Hardmade City Festival w 5 miastach w Polsce. - Tutaj możesz ...
2021-07-06 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Hardmade
Agnieszka Maliszewska przewodniczącą Komisji Zarządzającej Funduszem Promocji Mleka
6 lipca w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Warszawie odbyło się posiedzenie członków Komisji Zarządzającej Funduszu Promocji Mleka. W skład komisji wchodzi dziewięciu członków, z których pięciu to ogólnokrajowe ...
2021-07-06 Food & drinks
Nestle dołącza do Kodeksu Odpowiedzialnego Biznesu
Koncern Nestle dołączył dziś do ponad 50 firm i organizacji branżowych, wspierając europejską inicjatywę, aby żywność była bardziej zrównoważona. Unijny Kodeks Odpowiedzialnego Biznesu i praktyk marketingowych określa działania, które mogą ...
2021-07-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
Linia NAŁ+ ze wsparciem promocyjnym
Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+, czyli nową linię produktów marki Nałęczowianka. NAŁ+ to napoje funkcjonalne na bazie wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów, cukru i substancji słodzących, za ...
2021-07-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Wyraz
marki:
Nałęczowianka
Linia NAŁ+ ze wsparciem promocyjnym
×
Kraj pochodzenia produktu ważny dla Polaków
Z deklaracji prawie 2/3 konsumentów wynika, że w czasie zakupów spożywczo-przemysłowych sprawdzają, czy dany produkt pochodzi od polskich producentów. Nieco mniej niż 1/3 klientów nie interesuje się tą kwestią - wynika ...
2021-07-05 Soft drinks
Stowarzyszenie Producentów Pieczywa planuje kampanię
Agencja 19 Południk nawiązała współpracę ze Stowarzyszeniem Producentów Pieczywa. Zrealizuje ogólnopolską kampanię promocyjno-informacyjną. Akcja ma zachęcić konsumentów do poszerzania wiedzy na temat prostego i naturalnego składu pieczywa wypiekanego w sklepach ...
2021-07-05 Food & drinks
firmy:
19 Południk
Kampania "Mleko - dobry wybór"
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny jest organizatorem kampanii "Mleko - dobry wybór" sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka, którą można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP Info, TVP3 i internecie. - ...
2021-07-05 Food & drinks
Biedronka usuwa z oferty jaja klatkowe
Sieć handlowa Biedronka sukcesywnie eliminuje jaja klatkowe z oferty w kolejnych sklepach w Polsce. Od lipca już jedna trzecia placówek sieci sprzedaje tylko jaja świeże oznaczone cyframi 0,1,2. Kolejne placówki przestaną ...
2021-07-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Green Factory na zakupach za granicą
Polski producent świeżych warzyw i dań gotowych zawarł umowę przejęcie 70% udziałów w węgierskiej spółce K&K Family Kft, działającej w tym samym segmecie rynku. Nowa spółka, poza zapewnieniem dostaw na Węgrzech ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
Green Factory
,
K&K Family
InPost uruchomił kolejną usługę
Firma InPost nawiązała współpracę z Makro Cash & Carry. W ramach usługi InPostFresh możliwe będą dostawy zakupów spożywczych zarówno do domu klienta, jak i do paczkomatu. Na swoim koncie w ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
InPost
,
Makro Cash & Carry
Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego
Auchan Retail Polska rozszerza asortyment marki Pewni Dobrego. Badanie postaw i oczekiwań konsumentów przeprowadzone na zlecenie firmy potwierdza, że oferta marki jest odpowiedzią na najnowsze trendy. Obejmuje obecnie już 271 produktów ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego
×
poprzedni
następny
Nowa oferta franczyzowa Żabki
Od 1 lipca wszyscy nowi franczyzobiorcy sieci Żabka zyskują 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwsze dwanaście miesięcy oraz możliwość uzyskania do 12 tys. zł dodatkowego wsparcia finansowego na rozwój ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
Żabka
Doctor Brew w nowej odsłonie
Rusza kampania "Z Buntu Najlepsze". To jednocześnie relaunch i powrót Doctor Brew w nowej odsłonie. Relaunchowi Doctora Brew towarzyszy ogólnopolska kampania, która zachęca do odwagi życia na własnych zasadach. Twórcy ...
2021-07-02 Food & drinks
firmy:
Browar Tenczynek
,
Doctor Brew
marki:
Doctor Brew
Lidl rezygnuje z czarnego plastiku w opakowaniach
Lidl Polska podejmuje działania wspierające, zgodną z przyszłymi trendami, gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach strategii REset Plastic firma zamierza do końca 2025 roku osiągnąć cel stosowania w opakowaniach marek własnych ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
Lidl
Ricola rozpoczęła promocję flagowego produktu
W zeszłym tygodniu wystartowała kampania Ricola promująca flagowy produkt marki - oryginalne ziołowe cukierki. Działania prowadzone są pod hasłem "Spróbujesz, posmakujesz" i obejmują emisję różnych formatów video na kanałach social ...
2021-07-02 Food & drinks
firmy:
Ricola
,
Feno
,
Havas Media
marki:
Ricola
Usługa Glovo Prime dostępna w Polsce
Glovo ogłasza start nowej usługi - Glovo Prime. To miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z darmowych dostaw oraz ofert z ulubionych restauracji czy sklepów partnerskich. Usługa została już wcześniej ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
Glovo
PepsiCo wprowadzi zdrowsze przekąski i napoje
Koncern PepsiCo ogłosił plan poszerzenia oferty żywności i napojów oraz zapewnienia większego wyboru konsumentom z terenu Unii Europejskiej. Nowy plan obejmuje szereg zobowiązań opartych na wytycznych dotyczących żywienia. Wśród celów ...
2021-07-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Lipton Ice Tea
,
Pepsi
,
7Up
Tofflairs z loterią i mocnym wsparciem
Przez najbliższe dwa miesiące karmelowo-czekoladowe i czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs z portfolio Wawelu otrzymają silne wsparcie komunikacyjne. Najważniejszym elementem kampanii jest Loteria Tofflairs, która startuje 1 lipca. Zasady dla konsumentów są ...
2021-07-01 Food & drinks
firmy:
Wawel
,
Creativa Design
,
Fortuna PS
,
Trzask
marki:
Wawel
Tofflairs z loterią i mocnym wsparciem
×
[1]
338
|
339
|
340
|
341
|
342
|
343
|
344
|
345
|
346
|
347
|
348
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA