KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
Touch Ideas
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
Rok 2023 ma być prawdziwym krokiem milowym dla marki Żywiec. Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian i innowacji, a ich zwiastunem jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań piwa. Zmiana opakowań produktów ...
2023-03-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
×
poprzedni
następny
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
Żywiec wprowadza nowości z linii Żywiec Jasne Lekkie, rozszerzając ofertę Lekkich Ż z owocową nutą. Na sklepowych półkach pojawiają się: Żywiec Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
×
Jurajska zmienia wizerunek
Firma Jurajska, część Grupy Hortex, wprowadziła duże zmiany w wizerunku marki. Celem zmian było stworzenie nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki Jurajska, podkreślenie optymalnej dla organizmu człowieka mineralizacji wody oraz jej unikalnego ...
2021-02-15 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Touch Ideas
marki:
Jurajska
Jurajska zmienia wizerunek
×
poprzedni
następny
Marka Pan Pomidor w nowych opakowaniach
Firma Bracia Urbanek podjęła decyzję o zmianie opakowań dań gotowych marki Pan Pomidor. Zmieniły się nazwa, logo oraz stylistyka etykiet i ikon obrazujących kluczowe dla konsumentów treści. Odświeżona identyfikacja wizualna ...
2018-12-04 Soft drinks
firmy:
Bracia Urbanek
,
Carla Zuri
,
ConTrust
,
Touch Ideas
marki:
Pan Pomidor
Marka Pan Pomidor w nowych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Urbanek wprowadza na rynek markę Pan Pomidor
W październiku 2013 na rynku zadebiutowały produkty nowej marki firmy Urbanek - Pan Pomidor & Company. Ich dystrybucja prowadzona jest na razie w ograniczonej skali. Obecnie pod tą marką dostępnych ...
2014-01-24 Soft drinks
firmy:
Bracia Urbanek
,
Touch Ideas
marki:
Pan Pomidor
Urbanek wprowadza na rynek markę Pan Pomidor
×
Piwo Łomża Lemonowe wsparte kampanią
Rusza kampania promująca nowe piwo smakowe Łomża Lemonowe (Van Pur). Działania będą prowadzone w telewizji, radiu oraz internecie. Kampania promująca nowe piwo będzie realizowana do końca wakacji. Spoty reklamowe w ...
2013-05-22 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
,
PZL
,
Touch Ideas
marki:
Łomża
Piwo Łomża Lemonowe wsparte kampanią
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bracia Urbanek [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Hortex [1]
› Van Pur [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [3]
› owoce i warzywa [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Touch Ideas [6]
› 2012 [2]
› Feeders [2]
› Hope [2]
› Starcom [2]
› Carla Zuri [1]
› ConTrust [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Pan Pomidor [2]
› Żywiec [2]
› Jurajska [1]
› Łomża [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA