KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
38 PR & Content Communication
Liczba wyszukanych artykułów: 11
38 Content Communication dla Unitop
Agencja 38 Content Communication zajmie się obsługą spółki Unitop - producenta sezamków, chałwy i innych wyrobów cukierniczych - i należących do niej marek przekąsek: Amki TO GO oraz Amki Superfoods ...
2020-04-15 Food & drinks
firmy:
Unitop
,
38 PR & Content Communication
marki:
Amki
Delecta promuje święta pachnące piernikiem
Święta to czas spotkań z bliskimi, wokół choinki, a także w kuchni. Aby w tej ostatniej nie zabrakło aromatu korzennych przypraw, marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury ...
2018-12-04 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Kampania nowych przekąsek Bakalland
Marka Bakalland rozpoczyna kampanię reklamową nowej linii bakalii przekąskowych. Hasło kampanii "Chwyć i jedz" odnosi się do zmieniającego się stylu życia Polaków, silnie akcentując użyteczność bakalii jako codzienną przekąskę. Nowa ...
2018-10-15 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Liquid Thread
,
Starcom
marki:
Bakalland
Delecta jesienią stawia na babeczki
Producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje swoje sztandarowe, jesienne produkty - babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji ...
2018-10-02 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Bakalland promuje batony proteinowe BA!
Rozpoczęła się kampania nowych batonów proteinowych Bakalland BA! skierowana do osób aktywnie uprawiających sport. Kampania promuje nową linię batonów proteinowych BA!, w której dostępne są cztery warianty smakowe: Best Before Training ...
2018-03-30 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Liquid Thread
,
Starcom
Bakalland promuje batony zbożowe Ba!
W kwietniu Bakalland rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem "Naturalna energia na aktywny dzień" promującą bakaliowe batony zbożowe i musli. Wzięła w niej udział ambasadorka marki - Katarzyna Bujakiewicz. Produkty z ...
2016-04-15 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Starcom
marki:
Bakalland
Bakalland promuje batony zbożowe Ba!
×
Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką marki Bakalland
Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką marki Bakalland. Aktorka występuje w najnowszej komunikacji marki, która po raz pierwszy ma mieć charakter wizerunkowy, a nie jak dotychczas – produktowy. Celem akcji jest budowanie ...
2014-10-01 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
marki:
Bakalland
Michałki z Wawelu w nowej kampanii telewizyjnej
26 sierpnia ruszyła kampania reklamowa Michałków z Wawelu. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Znane ze smaku Michałki z Wawelu”. Cykl spotów przypomni wszystkie smaki Michałków - Klasyczne, Kawowe, Białe, Kokosowe. Kampanię ...
2014-08-27 Food & drinks
firmy:
Wawel
,
38 PR & Content Communication
,
Demo Effective Launching
,
Zenith
marki:
Michałki
38PR dla marki Beskidzkie
Agencja 38PR rozpoczęła działania na rzecz firmy Aksam, właściciela marki przekąsek Beskidzkie. Umowa obejmuje kompleksowe doradztwo wizerunkowe, komunikację PR i prowadzenie fanpage'u. Celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki Beskidzkie ...
2013-05-16 Food & drinks
firmy:
Aksam
,
38 PR & Content Communication
marki:
Beskidzkie
Trzy nowe spoty z udziałem Piotra Żyły
Kampania reklamowa marki Beskidzkie z udziałem Piotra Żyły, rozpoczęta 16 kwietnia, cieszy się dużym zainteresowaniem mediów, widzów, jak i użytkowników portali społecznościowych. Kampania od 22 kwietnia została wzbogacona o trzy nowe ...
2013-04-23 Food & drinks
firmy:
Aksam
,
38 PR & Content Communication
,
IQ Media
,
Schulz Brand Friendly
marki:
Beskidzkie
Piotr Żyła w kampanii marki Beskidzkie
Skoczek narciarski Piotr Żyła został twarzą przekąsek marki Beskidzkie firmy Aksam. 16 kwietnia wyemitowano pierwszy spot z udziałem sportowca. Hasło kampanii brzmi: "Cokolwiek robisz - bądź sobą, jesteśmy z Tobą" ...
2013-04-17 Food & drinks
firmy:
Aksam
,
38 PR & Content Communication
,
IQ Media
,
Schulz Brand Friendly
marki:
Beskidzkie
Piotr Żyła w kampanii marki Beskidzkie
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [10]
› innowacje i nowości [2]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bakalland [6]
› Aksam [3]
› Unitop [1]
› Wawel [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› 38 PR & Content Communication [11]
› Starcom [5]
› IQ Media [2]
› Liquid Thread [2]
› Opus B [2]
› Schulz Brand Friendly [2]
› Demo Effective Launching [1]
› Zenith [1]
marki
› Bakalland [3]
› Beskidzkie [3]
› Delecta [2]
› Amki [1]
› Michałki [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA