KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Rusza kampania marki Big Milk z influencerami
Letnia kampania lodów Big Milk pod hasłem „Przyjemnie się składa” odwołuje się do nostalgii. Marka chce przypomnieć, że lody Big Milk smakują jak w dziecięcych wspomnieniach. W ramach współpracy marki z ...
2024-07-04 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
2012
,
Lettly
marki:
Big Milk
Rosną długi branży przetworów z owoców i warzyw
Polska jest jednym z największych producentów i eksporterów świeżych oraz przetworzonych owoców i warzyw w Unii Europejskiej. Choć na pierwszy rzut oka nasz rynek nie powinien mieć powodów do obaw, to ...
2024-07-04 Soft drinks
Hand Made dla Rodowity z Roztocza
„Kupuj wody i zbieraj wilczki” to hasło corocznej akcji organizowanej przez markę Rodowita. Za jej komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja Hand Made. Aby wziąć udział w akcji, należy kupić 48 ...
2024-07-04 Soft drinks
firmy:
Rodowita z Roztocza
,
Hand Made
marki:
Rodowita
Hand Made dla Rodowity z Roztocza
×
220 tys. uczniów w edukacji kulinarnej Akademii Lubella
Akademia Lubella od 9 lat wspiera pozytywne podejście polskiej młodzieży do samodzielnego przyrządzania posiłków, właściwego odżywiania i świadomości zasad „zero waste”. W działaniach na rok szkolny 2023/2024 wzięło udział ponad 2,5 ...
2024-07-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
220 tys. uczniów w edukacji kulinarnej Akademii Lubella
×
Aleksandra Samociuk przechodzi do Grupy Żywiec
Od lipca br. funkcję corporate communication managera w Grupie Żywiec objęła Aleksandra Samociuk. Do końca czerwca pełniła rolę PR i Social Media Manager w Maczfit Foods, gdzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną ...
2024-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Smaki nostalgii w nowej kampanii sieci Kaufland
Kaufland rusza z nową kampanią pod nazwą „Smak nostalgii w Kauflandzie”, w której zabiera klientów w lata dziewięćdziesiąte. Odwołując się do pozytywnych emocji i skojarzeń, jakie budzi ta epoka, Kaufland chce ...
2024-07-04 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Altavia
Smaki nostalgii w nowej kampanii sieci Kaufland
×
POLOmarket bez prezesa
26 czerwca dotychczasowy Prezes Zarządu Marcin Sowa złożył rezygnację z zajmowanej funkcji. Jego decyzja jest podyktowana względami osobistymi. Marcin Sowa pełnił funkcje Członka i Prezesa Zarządu przez ostatnich blisko 12 lat ...
2024-07-04 Soft drinks
firmy:
Polomarket
Wycofanie partii sosów Winiary ze względu na możliwą obecność glutenu
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany przez firmę Nestle Polska o dobrowolnym wycofaniu z obrotu i od konsumentów określonych partii trzech sosów marki WINIARY. Powodem wycofania produktów jest wykrycie obecności glutenu w ...
2024-07-04 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Mediaplus obsłuży markę Kikkoman na dziewięciu rynku
Mediaplus International rozpoczął współpracę z marką Kikkoman, producentem japońskich sosów sojowych, która obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii TV na dziewięciu rynkach: w Polsce, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii ...
2024-07-04 Food & drinks
firmy:
Develey
,
Mediaplus
marki:
Kikkoman
Nestle inwestuje w niemiecką fabrykę produktów proteinowych
Nestlé rozbudowuje w Niemczech fabrykę produkującą specjalistyczne wyroby dla osób z wrodzonymi zaburzeniami metabolicznymi. Koncern spodziewa się zakończyć prace budowlane w zakładzie Rosbach vor der Höhe na północ od Frankfurtu wiosną ...
2024-07-03 Food & drinks
firmy:
Nestle
Jakie są najbardziej cenione marki w Polsce?
Firma Inquiry zbadała, które marki w Polsce mają najbardziej zadowolonych klientów oraz ceny najbardziej adekwatne do jakości produktów i usług. Ranking powstał w oparciu o dane YouGov BrandIndex za 2023 r ...
2024-07-03 Soft drinks
firmy:
Allegro
,
Lavazza
,
Lidl
,
Lotte Wedel
,
Rossmann
marki:
E.Wedel
,
Lavazza
Lubimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów. Obecnie do tego formatu należy już tylko 31% rynku, jednocześnie rosną dyskonty (37%) ...
2024-07-03 Soft drinks
Dino ma już ponad 2500 sklepów
Do sieci sklepów Dino należą obecnie 2504 placówki, 98 z nich zostało otwartych w pierwszym półroczu 2024 r. – informuje detalista. W porównaniu do czerwca 2023 roku, Dino powiększyło sieć o ...
2024-07-03 Soft drinks
firmy:
Dino
Biedronka bliżej urlopowiczów
Niezależnie od wyboru kierunku tegorocznego wypoczynku w Polsce, Biedronka przygotowała dla klientów szereg udogodnień w popularnych, turystycznych miejscowościach – od kursującego autobusu, rozszerzonej oferty produktowej, po zewnętrzne namioty wyprzedażowe. Część sklepów ...
2024-07-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Startuje wakacyjna loteria marki Familijne
1 lipca ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek ...
2024-07-03 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Wafle Familijne
Startuje wakacyjna loteria marki Familijne
×
Zmiany w zarządzie Cedrob Foods
W spółce Cedrob Foods nastąpiły zmiany organizacyjne. 1 lipca do jej zarządu na stanowisko członka zarządu ds. technologii i zakupów powołany został Przemysław Nowak. Managerowi podlegać będzie dział zarządzania dostawcami, dział ...
2024-07-03 Soft drinks
firmy:
Cedrob
Dr Gerard będzie inwestować w produkcję
Duży producent ciastek i wafli zainwestuje w rozwój swoich zakładów w Radzyniu i Międzyrzecu Podlaskim. Dr Gerard uruchomi cztery nowe linie produkcyjne i planuje zatrudnić aż 260 osób – pracowników produkcji ...
2024-07-02 Food & drinks
firmy:
Dr Gerard
Żubrówka wprowadza linię gotowych drinków
Marka Żubrówka poszerza gamę swoich produktów o linię ICONIC DRINKS. To kolekcja inspirowana popularnymi koktajlami, która wzbogaca znane drinki o charakterystyczny ekstrakt z trawy żubrowej. W nowej linii znajdują się trzy ...
2024-07-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Żubrówka
Żubrówka wprowadza linię gotowych drinków
×
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo ...
2024-07-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Performics
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
×
Dynamika sprzedaży detalicznej pozytywnie zaskoczyła analityków
W maju 2024 roku dynamika sprzedaży detalicznej w cenach stałych wyniosła 5% – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. - Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – ...
2024-07-02 Soft drinks
[1]
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA