KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52923
Małe sklepy spożywcze czeka trudny rok
Po ponad dwóch latach wrócił 5-procentowy VAT na żywność. Sieci dyskontów, które toczą wojnę o klientów, kuszą obietnicą, że cen nie podniosą. Korzystna dla klientów zapowiedź może się jednak okazać zabójcza ...
2024-04-11 Soft drinks
Daria Zawiałow ambasadorką Oshee
Daria Zawiałow, polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka, została ambasadorką marki Oshee – producenta m.in. napojów witaminowych czy batonów proteinowych. Artystka weźmie udział w kampanii reklamowej, która wystartuje w połowie maja ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Lemon
,
MediaHub
marki:
Oshee
Unijne prawo zwiększy presję na polską branżę rybną
Parlament Europejski przyjął projekt dotyczący wymagań higienicznych dla niektórych produktów odzwierzęcych, w tym produktów rybnych. Nowa regulacja wprowadza rygorystyczne normy polegające na ograniczeniu okresu tzw. "usztywniania" ryb - podmrożenia do temperatury ...
2024-04-11 Food & drinks
Żabka ze strefą gastronomiczną
W poznańskim centrum handlowym Avenida sieć Żabka otworzyła nową placówkę ze strefą gastronomiczną, w której można usiąść i zjeść ciepły posiłek. Punkt został wyposażony m.in. w urządzenia ułatwiające obsługę oraz stoliki ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka ze strefą gastronomiczną
×
poprzedni
następny
Polacy awansują w strukturach Brown-Forman
Brown-Forman Corporation wprowadza zmiany w swoich europejskich strukturach i koncentruje się na markach premium. W ramach zmian polscy menedżerowie poszerzają zakres swoich odpowiedzialności o rynki Czech i Słowacji. Na czele europejskich ...
2024-04-11 Food & drinks
firmy:
Brown-Forman
Streetcom pracuje dla EATYX
Nowa marka na polskim rynku, eatyx Hyperfood (Oshee), dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów. Jak podkreślają strony umowy, Streetcom został wybrany ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Streetcom
marki:
eatyx
Sieć kawiarni rusza z nową edycją cyklu spacerów
W najbliższą niedzielę, 14 kwietnia, startuje pierwszy spacer z cyklu ,"Z kawą po Warszawie", organizowany przez sieć kawiarni Green Caffè Nero. Wydarzenie będzie inauguracją tegorocznej edycji inicjatywy, która od 2015 r ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Green Caffe Nero
PR Hub zajmie się akcją KUPS
Krajowa Unia Producentów Soków ponownie wybrała agencję PR Hub do realizacji działań promujących tegoroczną edycję projektu „5 porcji warzyw, owoców i soku XIV”. Budżet to 607 tys. zł – informują Wirtualne ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
PR Hub
W Polsce debiutują pikantne przekąski Flamin’ Hot
Wyraziste, intensywne i ostre jak nigdy dotąd. Takie są przekąski linii Flamin’ Hot, które wcześniej podbiły zagraniczne rynki, a teraz wkraczają do Polski. To odpowiedź PepsiCo na rosnące zainteresowanie pikantnymi produktami ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Żabka
marki:
Cheetos
,
Doritos
,
Lay's
W Polsce debiutują pikantne przekąski Flamin’ Hot
×
poprzedni
następny
Trzy wykwintne smaki z linii lodów Grand
Polski producent lodów, firma PPL Koral, wprowadza nowe desery z linii Grand. Grand G.O.A.T. czyli Greatest Of All Time to lody w podwójnej czekoladzie. - GRAND G.O.A.T. to produkty, które przenoszą ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Grand
Trzy wykwintne smaki z linii lodów Grand
×
poprzedni
następny
Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Hasło „Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat galaretek ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Wawel
,
Great Minds
,
Lekko
,
Promo Traffic
marki:
Wawel
Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
×
poprzedni
następny
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
Z początkiem kwietnia ruszyła piąta odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych pralin. Prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
×
Tchibo rozpoczyna współpracę z Glovo
Tchibo rozpoczęło współpracę z aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Glovo
,
Tchibo
Tchibo rozpoczyna współpracę z Glovo
×
poprzedni
następny
Certyfikat IFS Food dla marki Staropolanka
W dniach 25-26 marca br. na terenie Rozlewni Wód Mineralnych nr 1, zlokalizowanej w Polanicy-Zdrój, miejsce miał audyt, którego celem była weryfikacja zgodności procesów odbywających się na terenie zakładu produkcyjnego ze ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
marki:
Staropolanka
Wystartowała Loteria Hochland
8 kwietnia 2024 roku ruszyła Pyszna Loteria Hochland, która wpisuje się w działania firmy związane z jubileuszem 30-lecia obecności produktów z logo Hochland na polskim rynku. Wielka ogólnopolska loteria obejmuje wszystkie ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Beeffective obsłuży 4 rynki Aviko
Agencja digitalowa Beeffective współpracuje z firmą Aviko już ponad 5 lat. W tym roku rozszerza działania o dwa kolejne kraje: Węgry i Rumunię. Wraz z rynkami: polskim i czeskim to już ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Aviko
,
Beeffective
System kaucyjny może kosztować 3 mld zł rocznie
Roczny koszt funkcjonowania systemu kaucyjnego w Polsce może wynieść ok. 3 mld zł - ocenił członek Polskiej Izby Gospodarki Odpadami Krzysztof Gruszczyński. We wtorek odbyła się organizowana przez Forum Prawo dla ...
2024-04-10 Soft drinks
7000 tajemniczych wózków w hipermarketach Auchan
Po sukcesie pilotażu akcji Tajemniczy wózek w marcu br. Auchan rozszerza skalę działania na całą Polskę. Aż 7000 koszyków niespodzianek o zróżnicowanej wartości pojawi się już w najbliższy piątek 12 kwietnia ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Auchan
Producenci szkła staną przed trudnym wyzwaniem
W Brukseli trwają prace nad dyrektywą mającą na celu zmniejszenie ilości i poprawę ekologiczności opakowań szklanych w UE. Komisja Europejska chce zredukować ilość wyrzucanych opakowań poprzez zastosowanie lżejszych rozwiązań, co przyczyni ...
2024-04-10 Soft drinks
Kampania społeczna KP nagrodzona w konkursie ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
Kampania społeczna KP nagrodzona w konkursie ECU Sustainability Awards
×
poprzedni
następny
[1]
40
|
41
|
42
|
43
|
44
|
45
|
46
|
47
|
48
|
49
|
50
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Cukry Nyskie apelują o wsparcie
Food & drinks
UOKiK kontroluje ceny na terenach dotkniętych powodzią
Soft drinks
Ruszają kolejne zbiórki dla powodzian
Soft drinks
Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo
Soft drinks
AleBrowar uwarzył piwo z dodatkiem świerszczy
Soft drinks
Dan Cake wprowadza nową platformę komunikacji
Food & drinks
Chorten sponsorem Stadionu w Białymstoku
Soft drinks
Lody Willisch inspirowane deserami z diet Body Chief
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA