KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
MEC
Liczba wyszukanych artykułów: 17
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji - taki ma być odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa. Marka zdecydowała się na zmiany, które mają ją wyróżnić na sklepowych półkach ...
2019-02-18 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
Spółka Nestle Waters zaprezentowała nowe opakowania naturalnej wody mineralnej marki Nałęczowianka. Głównym elementem etykiety jest napis NAŁ, na którym znajduje się rok 1817 oznaczający uruchomienie uzdrowiska w Nałęczowie, a także ...
2019-02-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
×
poprzedni
następny
Biedronka promuje wielopaki napojów
Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła promocję "Piciopaki", która obejmuje cztero- i sześciopaki wybranych napojów bezalkoholowych. Przy zakupie jednego wielopaku drugi można kupić z 40-procentowną zniżką - informują Wirtualne Media. Promocję wspiera ...
2018-04-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Duda Polska
,
MEC
Biedronka promuje wielopaki napojów
×
Nałęczowianka z nową kampanią
Marka Nałęczowianka uczestniczy w świętowaniu wyjątkowego wydarzenia. Dokładnie 200 lat temu profesor Celiński po raz pierwszy zbadał właściwości wody z nałęczowskiego źródła. Z tej okazji dzięki filmowi w technologii VR ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Creativa Design
,
Dobro
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z nową kampanią
×
Promocja płatności Visa w sklepach Żabka i Freshmarket
Do 16 maja potrwa promocja płatności bezgotówkowych Visa organizowana wspólnie z sieciami Żabka i Freshmarket pod hasłem "Ciesz się wiosną z kartą Visa". Konsumenci, którzy chcą wziąć udział w promocji ...
2017-05-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Freshmarket
,
PPL Koral
,
Żabka
,
MEC
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Koral
,
Coca-Cola
Kolejny producent z wodą dedykowaną dzieciom
Firma Nestle Waters wprowadza na rynek nowe opakowanie wody Nestle Pure Life, która ma dawać dzieciom możliwość podpisania swojej butelki na etykiecie. "Bystrzacha", "Kosmiczna Gwiazda" i "Mistrzunio" - to trzy ...
2016-12-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Q&A Communications
marki:
Nestle
Kolejny producent z wodą dedykowaną dzieciom
×
Rusza kampania marki Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka w jesienno-zimowej kampanii ponownie zachęca Polaków do aktywności fizycznej. Motywujących argumentów do podjęcia wysiłku dostarczy trenerka fitness Ewa Chodakowska i jej cykl "Be Active Tour", który w tym roku ...
2016-10-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Rusza kampania marki Nałęczowianka
×
Witalna kampania wody Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka rozpoczęła drugą odsłonę akcji "Wyskocz z kapci". Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV ...
2016-04-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
Albedo Marketing
,
MEC
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Witalna kampania wody Nałęczowianka
×
Zimowa kampania Nałęczowianki
Rozpoczęła się zimowa akcja promocyjna Nałęczowianki prowadzona pod hasłem "Witalnego Nowego Roku". W ramach kampanii realizowany jest konkurs oraz cykl eventów w 4 miastach Polski. Marka inspiruje w ten sposób konsumentów ...
2016-01-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
3M Projekt
,
MEC
,
My Place
,
Orka
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Zimowa kampania Nałęczowianki
×
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
Marka Nestle Pure Life zaangażowała się w działania edukacyjne w ramach ogólnopolskiej kampanii "Wybieram Wodę", organizowanej przez Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Rusza kampania marketingowa marki informująca ...
2015-10-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Orka
,
Publicis
,
TBWA PR
marki:
Nestle
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
×
Marka Nałęczowianka w nowej kampanii
Pod hasłem "Wyskocz z kapci" rozpoczęła się nowa kampania marki Nałęczowianka. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. Kampania będzie prowadzona w prasie, TV, Internecie oraz ...
2015-09-24 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
3M Projekt
,
Albedo Marketing
,
MEC
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Hortex namawia do picia polskich jabłek
Ostatnio wszyscy zachęcają by jeść polskie jabłka, a Hortex namawia - "Pij polskie jabłka!". Ruszyła kampania reklamowa soków Hortex, w której Matka Natura pokazuje swoją wyjątkową słabość do jabłkowych soków Hortex ...
2014-08-20 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
MEC
,
Opus B
marki:
Hortex
Hortex namawia do picia polskich jabłek
×
Nestle Pure Life zastępuje Nestle Aquarel
16 czerwca odbyła się premiera najnowszego spotu reklamowego marki Nestle Pure Life. To pierwsza kampania marki, którą będzie można zobaczyć również w Polsce. W maju nastąpiła zmiana nazwy wody Nestle ...
2014-07-14 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nestle
Nestle Pure Life zastępuje Nestle Aquarel
×
poprzedni
następny
Matka Natura w reklamie marki Hortex
Nowa kampania reklamowa napojów Hortex pokazuje, jak Matka Natura śpiewa razem z chórem sarenek, wykonując piosenkę "Człowieku, orzeźw się!". Marka przekonuje, że owocowe napoje Hortex zapewniają orzeźwienie w letnie dni ...
2014-06-10 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
MEC
,
Opus B
marki:
Hortex
Nałęczowianka w kolejnej odsłonie kampanii
8 maja wystartowała druga część kampanii reklamowej Nałęczowianki (Nestle Waters). Przez najbliższe kilka miesięcy w telewizji można będzie zobaczyć nowy spot reklamowy, który odwołuje się do emocji i witalności. Reklama ...
2014-05-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka rusza z intensywną kampanią
10 kwietnia rozpoczęła się pierwsza część kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters). Podjęte działania związane są z nową strategią komunikacji oraz pozycjonowaniem i będą nawiązywać do historii marki. Działania ...
2014-04-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nałęczowianka
Matka Natura promuje Hortex
Rozpoczęła się nowa kampania marki Hortex, opracowana i zrealizowana przez agencję Opus B. Otwiera ją spot "Czy Matka Natura ma polskie korzenie?" promujący soki jabłkowe Hortex. Nowa komunikacja opiera się ...
2013-10-11 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
MEC
,
Mojo
,
Opus B
marki:
Hortex
Matka Natura promuje Hortex
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [17]
działy
› promocje i PR [17]
› innowacje i nowości [4]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [12]
› Hortex [3]
› Biedronka [1]
› Coca-Cola [1]
› Freshmarket [1]
› PPL Koral [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› MEC [17]
› Publicis [7]
› 121PR [6]
› Q&A Communications [6]
› Nairobia [3]
› Opus B [3]
› 3M Projekt [2]
› Albedo Marketing [2]
› Orka [2]
› Przestrzeń [2]
› Creativa Design [1]
› Dobro [1]
› Duda Polska [1]
› Mojo [1]
› My Place [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› TBWA PR [1]
marki
› Nałęczowianka [9]
› Hortex [3]
› Nestle [3]
› Coca-Cola [1]
› Koral [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA