KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Podravka poszerza portfolio makaronów
Chorwacka firma wprowadza na rynek cztery nowe kształty makaronów z pszenicy durum. Stelline czyli gwiazdki oraz Quadretti znane w Polsce jako łazanki wzbogacą dania makaronowe, zaś Gemelli (warkocze) i Bucatini będą ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Podravka
Podravka poszerza portfolio makaronów
×
poprzedni
następny
E-sklepom przybyło średnio 6% nowych klientów
Średnio podczas trwania pandemii COVID-19 sklepom internetowym przybyło 6% nowych klientów, którzy przed wybuchem pandemii nie robili zakupów w internecie, wynika z raportu KPMG w Polsce pt. "Nowa rzeczywistość: konsument w ...
2020-09-23 Soft drinks
Polacy najchętniej jedzą lody rzemieślnicze i z automatu
W Polsce przybywa lodziarni. - Chociaż rynek wydaje się nasycony, to co roku otwierają się nowe punkty z lodami. I wszystkie bardzo dobrze sobie radzą - mówi Radosław Charubin, właściciel marek ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Bonano
Roleski wprowadza ocet jabłkowy
Firma Roleski wprowadziła do oferty ocet jabłkowy z naturalnej fermentacji o delikatnym smaku i przyjemnym zapachu. Wyróżnia go intensywna barwa i mętny osad - będące oznaką właściwego procesu fermentacji bez dodatku ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Roleski wprowadza ocet jabłkowy
×
Marka Salatino w kampanii promocyjnej
Marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła działania reklamowe pod hasłem "Gotowe na każdą porę". W swojej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na różne codzienne sytuacje związane z szybkim ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Salatino
„Śniadaniowi Roślinożercy” marki Flora
Marka Flora (Upfield) zachęca do tego, byśmy zmieniali swoje nawyki i zaczynali każdy dzień od śniadania opartego na roślinach z wykorzystaniem Flory. By zachęcić konsumentów do podjęcia wyzwania, Flora rusza z ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
Upfield
marki:
Flora
„Śniadaniowi Roślinożercy” marki Flora
×
Urodzinowa loteria sklepów Intermarche
Sieć sklepów Intermarche z okazji 23. urodzin w Polsce rusza z loterią pod hasłem "Odjazdowa Loteria Urodzinowa" - informują Wirtualne Media. Aby wziąć w niej udział, należy jednorazowo zrobić zakupy ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Unique One
Zwycięzca MasterChefa promuje gotowanie z Netto
We wrześniu wystartowała "Mistrzowska akcja w Netto", nowy program lojalnościowy dla klientów dyskontu. Poza możliwością zdobycia naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Netto
III edycja akceleratora foodtech.ac
Tylko do 27 września można zgłaszać swoje pomysły na rewolucyjne rozwiązania z obszaru foodtech. W odpowiedzi na pandemię koronawirusa foodtech.ac po raz kolejny poszukuje najbardziej obiecujących pomysłów na biznesowe rozwiązania w ...
2020-09-23 Soft drinks
Dziadek do orzechów zajmie się promocją Lusette
Marka wafelków Lusette w przetargu na jesienną kampanię wybrała agencję Dziadek do orzechów. Agencja będzie odpowiedzialna za kampanię digitalową na przełomie października i listopada. W ramach kampanii zostanie zrealizowany konkurs konsumencki ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
I.D.C. Polonia
,
Dziadek do orzechów
marki:
Lusette
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowuje działania w epidemii
Wykłady znanych ekspertów oraz mówców motywacyjnych, webinary i szkolenia prowadzone przez prawników i specjalistów BHP, e-booki, ścieżka wdrożeniowa dla nowo zatrudnionych pracowników. To tylko niektóre z aktywności edukacyjnych, które na czas ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Polacy sporo oszczędzają na promocjach
Blisko 40% konsumentów ma poczucie, że na zakupach w promocji oszczędza średnio 30-40% w porównaniu do regularnej wartości nabywanych produktów. Ponad 20% deklaruje, że jest to 20-30%. Natomiast 15% ankietowanych dostrzega ...
2020-09-22 Soft drinks
Zatwierdzenie układu z wierzycielami sieci Piotr i Paweł
Sąd Restrukturyzacyjny w Poznaniu wydał 3 postanowienia o zatwierdzeniu układu w postępowaniach sanacyjnych spółek z Grupy Piotr i Paweł. Obecnie kluczowe jest uprawomocnienie postanowień, co pozwoli na wypłatę należności wierzycielom ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Zdaniem Polaków na rynku jest za dużo opakowań
Z badań firmy Ibris wynika, że zdaniem 96% Polaków na rynku jest za dużo opakowań, a produkty powinny być pakowane inaczej. Ponad połowa oczekuje, że to producenci pokryją koszty przetwarzania opakowań ...
2020-09-22 Soft drinks
Skutki zakazu uboju rytualnego dla polskiego eksportu
Ograniczenie możliwości prowadzenia uboju rytualnego stanowi jeden z elementów przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o ochronie praw zwierząt. Zdaniem polskiej branży mięsnej, wejście w życie tych przepisów sprawi, że miejsce polskich ...
2020-09-22 Food & drinks
Wystartowała kampania soków Hortex
Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Films
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Krynica Vitamin deklaruje wsparcie dla rządu
Polski producent napojów jest gotowy wesprzeć rząd. Krynica Vitamin może produkować aż 15 mln litrów płynu dezynfekującego miesięcznie. W związku z powrotem dzieci do szkół i zwiększonym zapotrzebowaniem na środki ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Krynica Vitamin
Nespresso z neutralnym śladem węglowym do 2022 r.
- Zmiana klimatu jest rzeczywistością, a nasza przyszłość zależy od tego, czy pójdziemy dalej i szybciej w naszych zobowiązaniach w kwestii zrównoważonego rozwoju. Dlatego przyspieszamy nasze działania, by już w 2022 ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Dni Herbaty Dilmah
Zimowa edycja Dni Herbaty to w obecnej sytuacji branżowej wyzwanie, a zarazem szansa na poprawę rentowności biznesowej HoReCa. Dni HerbatyDni Herbaty to sezonowy projekt realizowany przez Gourmet Foods już od ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Gourmet Foods
marki:
Dilmah
Dni Herbaty Dilmah
×
Mlekovita uruchamia nowy sklep internetowy
Grupa Mlekovita otworzyła sklep internetowy z produktami bogatymi w białko. Działa on pod adresem www.sba.com.pl, a jego nazwa pochodzi od linii produktów Super Body Active. Dla klientów e-sklepu firma przygotowała ...
2020-09-21 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
Mlekovita uruchamia nowy sklep internetowy
×
[1]
441
|
442
|
443
|
444
|
445
|
446
|
447
|
448
|
449
|
450
|
451
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA