KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
San Markos
Herbapol Lublin
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Big-Active wykorzystuje hashtagi
1 lutego ruszyła kampania promująca trzy warianty herbat Big-Active. Kreacje reklamowe wykorzystują ideę hashtagów. Działania skierowane są przede wszystkim do młodych, aktywnych kobiet z dużych miast. W kampanii prezentowane są ...
2014-02-06 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
MediaCom
,
San Markos
marki:
Big-Active
Big-Active wykorzystuje hashtagi
×
poprzedni
następny
Ruszyła kampania marki Big-Active
W internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Big-Active, prowadzona pod hasłem "Odkryj to, co lubisz". Głównym elementem kampanii jest konkurs, w którym należy w jak najciekawszy sposób zaprezentować swoje ...
2013-04-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Big-Active
Bio-Active zmienia nazwę i logo
Bio-Active, producent herbaty przejęty w tym roku przez Herbapol Lublin, zmienia nazwę na Big-Active. Modyfikacji zostało poddane również logo. Hasło nowej kampanii wizerunkowej marki brzmi: "Duża Zielona może więcej". Akcja ...
2012-11-14 Soft drinks
firmy:
Big-Active
,
Bio-Active
,
Herbapol Lublin
,
San Markos
marki:
Big-Active
Bio-Active zmienia nazwę i logo
×
poprzedni
następny
Kampania Herbapolu w telewizji i na outdoorze
Startuje kampania reklamowa wspierająca nowy wizerunek Herbapolu Lublin. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Masz to w naturze". Kampania akcentuje emocjonalny charakter marki Herbapol Lublin. Spoty reklamowe pokazują, że świat człowieka ...
2012-11-05 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Art&Craft
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Herbapol
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
Marka Herbapol ogłosiła rozpoczęcie kampanii "Masz to w naturze", nagłaśniającej jej nową strategię marketingową. Wdrożenie strategii obejmie lifting logotypu, zmianę wyglądu opakowań oraz przeprowadzenie kampanii telewizyjnej i innych działań marketingowych. Pierwsze ...
2012-10-17 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Herbapol
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Big-Active [1]
› Bio-Active [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [5]
› napoje bezalkoholowe [2]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› OMD Media Direction [3]
› Art&Craft [1]
› MediaCom [1]
marki
› Big-Active [3]
› Herbapol [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA