KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
POHiD dla dostawców
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji promująca od początku swojego istnienia nowoczesne rozwiązania w zakresie jakości i bezpieczeństwa produktów w handlu detalicznym wydała "Informator dla dostawców". Część firm zrzeszonych w POHiD (m.in. Ahold ...
2004-06-24 Soft drinks
Prazdroj wypuścił na rynek nowy napój RTD
Plzensky Prazdroj (grupa SABMiller) zaprezentował nowy napój alkoholowy, będący pierwszym w ofercie produktem, niebędącym piwem. Produkt jest niskoalkoholowym napojem typu RTD (Ready To Drink) o smaku cytrynowo-jabłkowym i będzie się nazywał ...
2004-06-24 Food & drinks
Coca-Cola - Sportowa Gorączka
Firma zorganizowała kolejną dużą promocję, w której do wygrania jest 1,5 mln nagród. Są nimi szklanki z logo Coca-Cola (1 mln szt.), kubki izotermiczne (400 tys.), dmuchane fotele plażowe (100 tys ...
2004-06-24 Soft drinks
Inwestycje Rabena w Lublinie
Od czerwca działa w Lublinie nowe centrum dystrybucyjne firmy. Jest to siódma taka jednostka w Polsce. Do tej pory centra Rabena działały w Gądkach koło Poznania, Grodzisku Mazowieckim, Gliwicach, Strykowie, Straszynie ...
2004-06-24 Soft drinks
Utrzymały się korzystne tendencje w gospodarce
W maju kupowaliśmy wprawdzie znacznie mniej niż w kwietniu, ale korzystne tendencje w gospodarce utrzymały się. W tym roku można oczekiwać wzrostu PKB na poziomie 5,5-6%, prognozy na dwa następne lata ...
2004-06-24 Soft drinks
Czeka nas ekspansja europejskich potentatów sokowych?
W państwach byłej unijnej "15" konsumpcja soków i napojów niegazowanych sięga 15 mld l rocznie wobec ponad 4 mld l w Europie Wschodniej i 1,7 mld l w Rosji, co - ...
2004-06-23 Soft drinks
Kesz Owocny - nowe produkty Paoli
Marka Kesz wzbogaciła swoją ofertę o nowe napoje owocowe Owocny, które orzeźwiają podczas upałów (szczególnie kompozycja smakowa jabłko-mięta), gaszą pragnienie, a także są źródłem witamin i mikroelementów. Napoje nie zawierają sztucznych ...
2004-06-23 Soft drinks
Kesz Owocny - nowe produkty Paoli
×
Polmos Łańcut walczy o przetrwanie
Jeden z mniejszych producentów alkoholi wysokoprocentowych w Polsce wykazuje od 6 lat kilkumilionowe straty. Za ubiegły rok wyniosły one 12 mln PLN. Straty zwiększały się po przejęciu od skarbu państwa w ...
2004-06-23 Food & drinks
Coca-Cola - nowe plany w Europie
Zaledwie kilka miesięcy po kompromitującym wycofaniu się koncernu z brytyjskiego rynku wody mineralnej z marką Dasani oraz odłożeniu w czasie wejścia na rynek francuski i niemiecki, Coca-Cola finalizuje rozmowy dotyczące zakupu ...
2004-06-23 Soft drinks
Mokate poszerza ofertę dla HORECA
Firma rozszerzyła ofertę handlową dla sektora HORECA o nowe syropy owocowe. Koncentraty z rodziny Bionatural występują w czterech smakach: wiśniowym, malinowym, różanym i cytrynowym. Produkt można poznać po charakterystycznym szwajcarskim krzyżu w ...
2004-06-23 Soft drinks
Niskie ceny koncentratu jabłkowego
Zapotrzebowanie na unijnym rynku na koncentrat jabłkowy zmalało do najniższego w tym roku poziomu, a ceny spadają z dnia na dzień. Za polski koncentrat przetwórcy płacą 750-800 EUR za tonę. Polscy producenci ...
2004-06-23 Soft drinks
Hoop - wysoka cena za walkę o udziały w rynku
Producent napojów szybko się rozwija, ale spada jego wycena. Pod koniec zeszłego tygodnia za jego akcje płacono 18,40 PLN, a więc najmniej od momentu wejścia na giełdę. To oznaka zniecierpliwienia inwestorów ...
2004-06-23 Soft drinks
Promocja Wasy
"Coś nowego na lato" - pod takim hasłem ruszyła promocja konsumencka pieczywa lekkiego Wasa, która potrwa do 1 września 2004. Akcja opiera się na mechanizmie loterii, w której do wygrania jest ...
2004-06-23 Food & drinks
Niemcy: Wyższy wzrost PKB?
Główny niemiecki ośrodek badawczy Ifo podniósł we wtorek prognozy dotyczące wzrostu niemieckiej gospodarki w 2004 r. Ifo szacuje, że w tym roku wartość PKB Niemiec wzrośnie o 1,7%. Poprzednie, kwietniowe prognozy były ...
2004-06-23 Soft drinks
Wojna na rynku soków
Spośród kilkunastu gałęzi przemysłu spożywczego, który jest największym reklamodawcą w Polsce, najwięcej na reklamę wydają producenci napojów. Pod tym względem prym wiedli dotąd producenci piwa. Teraz pierwsze skrzypce zaczynają grać z ...
2004-06-22 Soft drinks
Edyta Górniak na billboardzie
Kampania promocyjna wody mineralnej Cisowianka wkroczyła w kolejny etap. Od kilku dni w całej Polsce zobaczyć można billboardy reklamowe, na których Edyta Górniak zachęca do picia wody tej marki. Kampania potrwa ...
2004-06-22 Soft drinks
Edyta Górniak na billboardzie
×
CEDC podwyższa prognozy sprzedaży
Działający w Polsce amerykański Central European Distribution Corp. podwyższył prognozę tegorocznej sprzedaży. Uzasadnił to przejęciem w poniedziałek nieujawnionego z nazwy dystrybutora alkoholi działającego w południowo-wschodniej Polsce. Spółka zapowiedziała, że dzięki ostatniej akwizycji ...
2004-06-22 Food & drinks
Cargill będzie żądał odszkodowania
Amerykański koncern pozwał Polskę do międzynarodowego sądu arbitrażowego, bo uznał, że straci z powodu wyniku negocjacji warunków członkostwa Polski w UE. Cargill w jedyną w Polsce fabrykę w podwrocławskich Bielanach, wytwarzającą izoglukozę ...
2004-06-22 Soft drinks
Nowe opakowania Delecty
Włocławska firma odświeża smak i opakowanie przetworów warzywno-mięsnych. Pulpety, fasolka, czy bigos będzie można nabyć w nowych, smukłych słojach, opatrzonych nowymi etykami. Innowacyjne jest także wieczko i co najważniejsze - zawartość. Spółka ...
2004-06-22 Food & drinks
Wysoka sprzedaż nowego napoju Coca-Coli
Sprzedaż nowego, mniej kalorycznego napoju C2 w Japonii, gdzie odbyła się jego premiera przekroczyła oczekiwania koncernu - głosi komunikat firmy. Budżet kampanii promocyjnej produktu wyniósł kilkadziesiąt milionów dolarów. Japoński oddział firmy ...
2004-06-22 Soft drinks
[1]
2639
|
2640
|
2641
|
2642
|
2643
|
2644
|
2645
|
2646
|
2647
|
2648
|
2649
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA