KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MediaCom
Coca-Cola
Fortis
Liczba wyszukanych artykułów: 37
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca Cola Ever?” produkty mówią same za siebie. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema wyjątkowymi osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
×
Coca-Cola rozpoczyna kampanię Endless Summer
Fani Coca-Cola mają niepowtarzalną możliwość zdobycia biletów na najgorętsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek ...
2024-05-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola rozpoczyna kampanię Endless Summer
×
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
Coca-Cola wprowadza nową identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają ikoniczne logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r. ...
2021-04-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
×
Kolekcja ubrań inspirowana marką Coca-Cola
Napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań stworzonej przez Local Heroes. Marka zaprojektowała limitowaną linię, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła "Express Your Taste" jako analogii do wyrażania siebie ...
2020-02-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Brave
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Mieszkańcy miast decydują o trasie świątecznych ciężarówek Coca-Cola
Kiedy w telewizji pojawia się reklama z ciężarówkami Coca-Cola, to znak, że święta coraz bliżej. Po spektakularnym sukcesie z ubiegłego roku, Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom ...
2019-11-22 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
White Paper Agency
marki:
Coca-Cola
Ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
O swoich ikonach świąt przypomina Coca-Cola w tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, dwa spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM oraz loterię konsumencką, a do współpracy ...
2019-11-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
White Paper Agency
marki:
Coca-Cola
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy - pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in. silne ...
2019-09-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy
×
Coca-Cola promuje brzoskwiniową nowość
W marcu na polskim rynku pojawił się nowy, brzoskwiniowy smak marki Coca-Cola. Produkt w wariancie zero cukru dostępny jest w pojemności 0,5l i 1l. Nowość otrzyma szerokie wsparcie w mediach, przede ...
2019-03-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola promuje brzoskwiniową nowość
×
Kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim i Rezim
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Coca-Cola "Ikona powraca" z udziałem wyjątkowego duetu ambasadorskiego Fronczewski-ReZi. Ich obecność stanowi symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola. "Ikona powraca" to efekt konsekwentnie ...
2019-01-14 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim i Rezim
×
Coca-Cola Cherry wraca do sprzedaży
Coca-Cola po roku przerwy ponownie wprowadza na polski rynek napój Coca-Cola Cherry. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem "Odkryj w sobie lato!" - podają Wirtualne Media. W ramach nowej kampanii ...
2019-01-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Cherry wraca do sprzedaży
×
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
W ramach kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola przygotowała dla konsumentów kolejną niespodziankę. Na polskim rynku debiutuje właśnie limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie zero cukru dostępny ...
2018-11-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
×
poprzedni
następny
Coca-Cola wyprodukowała napój występujący w grze
Firma Coca-Cola Poland wyprodukowała wyjątkowy produkt jakim jest realna wersja Nuka-Coli, wirtualnego napoju z gry Fallout 76. To akcja specjalna towarzysząca premierze gry. Wyprodukowano zaledwie 2,5 tys. sztuk Nuka-Coli, której ...
2018-11-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola wyprodukowała napój występujący w grze
×
Rusza świąteczna kampania Coca-Coli
Rozpoczęła się świąteczna kampania Coca-Coli realizowana pod hasłem "Podaruj radość i bądź #jakMikołaj". W tym roku marka zachęca do tego, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei ...
2018-11-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
Pankreator
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Rusza świąteczna kampania Coca-Coli
×
poprzedni
następny
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
Od połowy września w wybranych punktach sprzedaży dostępne są limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Design opakowań nawiązuje do wzornictwa koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski. Unikalna edycja jest częścią umowy ...
2018-09-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
×
poprzedni
następny
Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Cola
Z początkiem sierpnia rusza kolejna odsłona współpracy marki Coca-Cola z Ewą Wachowicz w ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". Ambasadorka marki przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych ...
2018-08-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Cola
×
Influencer komentatorem sportowym w kampanii Coca-Coli
W kwietniu ruszyła kampania Coca-Coli "Gotowi na emocje". W jej ramach nawiązano współpracę z influencerem Izakiem, czyli Piotrem Skowyrskim. Tegoroczne działania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa aktywacja marki na ...
2018-04-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli
W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz - autorką książek kulinarnych, producentką telewizyjną oraz członkinią jury Top Chef. Wśród zaplanowanych ...
2018-04-17 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Promocja narodowa Coca-Cola
Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, prowadzi od 2 kwietnia kampanię "Gotowi na emocje". Strategicznym elementem zaplanowanych działań jest trwająca promocja ogólnopolska (loteria i sprzedaż premiowa, tzw. collect & get) ...
2018-04-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Promocja narodowa Coca-Cola
×
Coca-Cola gotowa na mundial
Coca-Cola, oficjalny partner mistrzostw świata FIFA 2018, rozpoczęła kampanię pod hasłem "Gotowi na emocje". Marka przygotowała spot reklamowy, którego koncept kreatywny zbudowany jest na odprawie w fabryce, sprawdzającej gotowość marki ...
2018-04-03 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola gotowa na mundial
×
Coca-Cola Zero debiutuje w „Top Chef”
W trzecim odcinku najnowszej edycji kulinarnego programu "Top Chef" lokowana będzie marka Coca-Cola Zero. Działanie promocyjne stanowi część kolejnej odsłony kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". W trakcie ...
2018-03-22 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [37]
działy
› promocje i PR [36]
› innowacje i nowości [10]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [37]
› Biedronka [1]
› Prymat [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [36]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Fortis [37]
› McCann [29]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [25]
› Liquid Thread [24]
› Next [7]
› Big Picture [4]
› Pankreator [4]
› 24/7Communication [3]
› Momentum [3]
› SMG Next [3]
› White Paper Agency [2]
› BIS! Błasikiewicz i Sworowska [1]
› Brave [1]
› Craft&Momentum [1]
› Endorfina Events [1]
› Gorilla Agency [1]
› GRT Grupa Reklamowa Terytorium [1]
› Havas [1]
› Hill+Knowlton [1]
› Schawk [1]
marki
› Fanta [1]
› Prymat [1]
› Sprite [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA