KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
2012
Roots
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Grupa Żywiec promuje nowy smak z dzikiego sadu
Producent piwa rozpoczął nową kampanię marki Dziki Sad o smaku czereśniowym. Bohaterami spotu emitowanego od początku czerwca w telewizji, jest rodzina sadowników oraz jeże. Jest to kontynuacja komunikacji marki z ...
2018-06-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Kibice Warki gotowi na Mundial
Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry - na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki ...
2018-05-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Adam Nawałka w nowej kampanii Warki
Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Adam Nawałka nawiązał współpracę z marką Warka. Trener weźmie udział w kampanii obejmującej m.in. spoty telewizyjne i internet. Nawiązuje ona do tegorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w ...
2018-03-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Legenda Jerzego Dudka w kampanii Heinekena
Rozpoczyna się kampania promocyjna marki Heineken nawiązująca do emocji sportowych towarzyszących meczom Ligi Mistrzów. W roli głównej pojawił się Jerzy Dudek - legenda najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i pierwszy Polak w ...
2018-02-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Publicis
,
Roots
,
Starcom
marki:
Heineken
Żywiec promuje piwo APA i Białe
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię promującą dwa warianty gatunkowe piwa Żywiec: APA i Białe. Akcja jest prowadzona pod hasłem "Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować". Reklamy Żywca APA podkreślają, że ...
2017-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Kolejna odsłoną kampanii „Chce się Ż”
Rozpoczęta w ubiegłym roku komunikacja Żywca, oparta na kreatywnym koncepcie "Chce się Ż", przyniosła marce wzrosty wszystkich wskaźników wizerunkowych, zaś sama kampania otrzymała liczne branżowe nagrody. Kampania buduje wizerunek marki ...
2017-04-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [6]
kategorie rynkowe
› alkohol [6]
firmy marketingowe
› Roots [6]
› The Digitals [2]
› VML [2]
› Golden Submarine [1]
› Opus Film [1]
› Publicis [1]
marki
› Warka [2]
› Żywiec [2]
› Dziki Sad [1]
› Heineken [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA